|

تیپ خنک و رنگی پنگی "مهناز افشار" تو خوشگذرونی اروپایی؛ خانوم گوشارو مخملی فرض کرد!

mahnaz afshar shayanews

مهناز افشار از اونجایی که دیگه مثل سیل عکس میگیره و منتشر میکنه اینبار تصویری زیبا در سواحل ترکیه منتشر کرد!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مهناز افشار بازیگر سابق سینمای ایران و بازیگر حال حاضر اینستاگرام می باشد که تنها راه ارتباط و دسترسی با هم زبوناش شده فضای مجازی! مهناز افشار برخلاف خیلی از بازیگران خانومی که از ایران مهاجرت کردند، خیلی زیاد دلتنگ ایران بودن و مردم میشه و خب این حسش رو هم در صفحه اینستاگرامش زیاد نشون میده. اصلا شاید به همنی دلیل هم مهناز افشار بعد از رفتنش محبوب تر شد و حالا خیلی ها که قبلا دوستش نداشتند حالا دارند و حتی دنبالش می کنند. 

مهناز افشار از بین بازیگران ایرانی بیشترین تعداد فالوور رو داره که خب همین نشون میده این هنرمند هنوز هم کلی طرفدار داره و از اونجایی که کشف لباس خاصی نکرده و همانند صدف طاهریان و ریحانه پارسا کل فیزیک رو بیرون نریخته و فعالیت خاصی هم نداره، مشخصه که برای خودش همراهیش میکنن نه این موارد!

اما مهناز خانوم افشار همونطور که گفتیم راه ارتباطیش شده اینستاگرام به همین دلیل چپ میره راست میره عکس از خودش منتشر میکنه و با بهونه های مختلف حرف دلش رو میزنه. خانوم خانوما البته که عکسای تکراری نیمذاره و دائما در حال گرفتن عکس و فیلمی جدیده که خب همین نشون میده زندگی بر وفق مراده و همش در گردشه! اما به تازگی مهناز افشار از آلمان به ترکیه اومده و انگاری حسابی داره خوش میگذرونه. در ادامه تصویری از مهناز افشار مشاهده می کنید که یه تریپ زده هاواااایی!

ugukk

مهناز افشار شخصیت هنری، بهاره رهنما شخصیت پولکی!

اما از خوبیای مهناز اینه که با وجود اینکه پیجی به این بزرگی و اعتباری بالا دارد اما هیچگاااه همانند خانوم هایی مثل بهاره رهنما نبوده که از پیجش جهت درآمد زایی استفاده کنه حتی در حد کمش! بهاره رهنما این روزها با استفاده از سرویس اینستاگرام تبلیغات بسیارررر زیادی میکنه و پول رو پول میذاره و خب مهناز افشار هم میتونه حداقل با برند های معتبر همکاری داشته باشه در مقابل پول قابل توجهی هم دریافت کنه اما تا به حال موردی ازش دیده نشده!!

عکس هول هولکی مهناز افشار فقط جهت حضور غیاب! تِرورمون کردی!

همونطور که گفتیم مهناز افشار فعالیتی ترور گونه در اینستا داره انقدر که میگیره و میذاره اما جدا از اینها مهناز افشار دیگه در این راه و روشش انگاری داره زیاده روی میکنه چرا که هررر عکسی با هر پست و لباسی که گیر میاره منتشر میکنه و یه کپشنم میزنه تنگش!

مهناز افشار در ایران که بود برای مراسمات سینمایی همیشه با ظاهری آراسته و گرون میومد و هیچوقت هم قیافه گرفتنش کم نمیشد اما حالا مهنازی دیگه تو اینستاگرام می بینیم که هم خیلی خودمونی شده و هم با هر استایلی دیده میشه!

در ادامه تصویری از خانوم بازیگر رو می بینیم که انگاری فقط میخواسته یه عکسی چیزی گرفته باشه! چون هم لباسش چندان جالب نیست هم فیگورش و هم تار بودن عکس دیگه نور علی نور شده!! برخی از کاربران هم گفتند انگاری مهناز افشار هول هولکی عکس گرفته که فقط بزاررره!

Untitled

مهناز افشار حوله پیچ شده پیش خواننده ممنوعه!

مهناز از وقتی که به آلمان مهاجرت کرده از خیلی از خطوط قرمز رد شده.مثلاً خانوم بازیگر دیگر ابایی ندارد که عکس بی حجابش منتشر شود چرا که انگار دیگر قصد برگشتن به ایران را ندارد و کلاً قید بازیگری در ایران را زده.

این تنها تغییر شگرف مهناز افشار تو این مدت نبود و خانوم بازیگر تو اروپا با خیلی از خواننده های لس آنجلسی طرح رفاقت ریخته و حتی با اون ها رفت و آمد هم دارد.

تو جدیدترین ویدویی که از مهناز افشار منتشر شده خانوم بازیگر در کنار آرش خواننده لس آنجلسی نشسته و مورد عجیب پوشش مهناز خانومه که وقتی دوربین می ره سمتش خودش رو تو حوله پیچیده!

همون طور که دیدید مهناز خانم انگاری یخ کردن و سردشون شده که اینجوری خودش پیچیده تو حوله! حالا که این وسط یه سوال اساسی هست و اونم اینکه مگه اونا کجان که اینقدر سرده اونجا؟ مهناز که ساکن آلمان هستش و آرش هم ساکن اروپا است اروپا هم که در نیم کره شمالی قرار داره و الان اونجا هم مثل ایران تابستونه و هوا گرم از طرفی چجوری اینا اگه اینقدر سردشونه پس چرا در و پنجره ها باز بازن؟

پس احتمالاً میشه به این نتیجه رسید که مهناز خانوم پوشش مناسبی نداشته و وقتی آرش خان دوربین رو ناغافل میاره سمت مهناز برای اینکه حاشیه و جنجال تازه ای درست نشه مهناز خودش رو اینجوری می پیچه تو حوله.

Untitled

بیوگرافی جالب مهناز افشار

مهناز افشار متولد 21 خرداد 1356 در تهران ، بازیگر سینما و تلویزیون است. تحصیلکرده دیپلم تجربی و دوره 4 ساله رشته تدوین در یک موسسه غیرانتفاعی است که از 21 سالگی جلوی دوربین رفت و تا به حال فیلم و سریال های بسیاری را ایفای نقشی خفن کرده است.

دو برادر دارد که یکی جواهرساز و دیگری تولیدی سلفون دارد و تنها خواهرش هم آرایشگر می باشد ، پدرش سالهاست فوت کرده و مادرش خانه دار می باشد.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها