|

دیدین که "رضا گلزار" چقدر هلاکش میشن؟ داداششو رو کرد شونصدتا بیشتررر کراش زدن روش!

mohammadreza golzar shayanews

محمدرضا گلزار که هم خودش و هم خیلیا سوپرستار میدوننش و جذابیت خوبی داره اینبار تصویری از برادرش رو کرد که کراش خیلیا شد!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- قطعا بین سلبریتی ها در هر کشوری، این بازیگراش هستند که بیشتر از همه تو چشمن و طرفدارای زیادی جذب خودشون میکنن. قطعا باز بین خانوم و آقا هم این خانوما هستن که خیلییی بیشتر حاشیه دارن و هررر کار و رفتارشون میره زیر ذره بین که البته خودشونم میخوان و اینطور نیست که ناخواسته باشه! حالا تو سینمای ما هم خانوما حسابی رفتن تو چشم و دارن میتازونن اما بین آقایون محمدرضا گلزار انگاری قصد داره با خانوما تو رقابت باشه و هم از لحاظ بازیگری و هم از لحاظ جنجال سازی همچین کمم نمیاره. محمدرضا گلزار از پررر طرفدار ترین چهره های ایرانی نیز محسوب میشه جوری که وقتی جایی اسم از محمدرضا گلزار باشه کرور کرور طرفداراش میریزن و حسابی اون فضارو پرررر میکنن در حد بکش بکش!!

محمدرضا گلزار در دو دهه گذشته تونست حسابی خودش رو در این عرصه سوپراستار کنه و جالب اینجاست که آقای بازیگر انگاری هر چه سنش بالاتر میره سن طرفداراش میاد پایین تر و حالا خیلی از دختر پسرای دهه هشتادی هستن که عاشق و شیفته وی هستند! 

رضا خان گلزار در اینسناگرام نیز جزو بالاترین تعداد فاوورا بین چهره ها می باشد و فعالیت زیادی هم در این فضا داره که خب خوبیش اینه مثل خیلیا سیس نمیاد سالی یبار عکس و فیلم بذاره واسه هواداراش. اما به تازگی تصویری از آقای بازیگر به همراه برادرش بردیا گلزار منتشر شده ه انگاری داداش جان هم کراش شدن و خیلی از کاربران ازش خوششون اومده!

Untitled

وقتی هوادارا نه تنها خودشون بلکه عشقشونم له میکنن!! استقبال وحشتناک مردم از گلزار تو محرم!

حالا یادتونه گفتیم محمدرضا گزار کشته مرده زیاد داره؟ 

بله گلزار خان از دسته هنرمندانی هستش که اتفاقا کمم اینجوری پیدا میشه اما یه جوری طرفدارا عاشقش هستند که براش زار زار گریه میکنن و حاضرن واسش رویدادی همچون فاجعه منا رخ بدن!

مدتی پیش ویدیویی منتشر شده بود که از چند دختر و پر هوادار سوالاتی راجع به سلبریتی مورد علاقشون پرسیده بودن و اونها حتی موفقیت بیشتر گلزار رو بیشتر از موفقیت خودشون میخواستن! در صورتی که محمدرضا گلزار در حال حاضر هم صدای خوبی داره و خوانندس و هم در بازیگری و مدلینگ و هزااار بیزینس دیگه فعالیت داره و پول پارو میکنه.

به تازگی نیز ویدیویی منتشر شده محمدرضا گلزار برای محرم از حسینیه میاد بیرون و با استقبال وحشتناک زیاد مردم روبرو میشه جوری که بنده خدارو دارن له میکنن!

دلیل عجیب ازدواج نکردن محمدرضا گلزار!

خب همونطور که میدونید محمدرضا گلزار همااند خیلی از هم صنفای سینماییش اصلا ازدواج نکرده و اینطورم که معلومه قرار نیست متاهل بشه. البت که این ازدواج نکردن و یا طلاق گرفتن و دیر ازدواج کردن بین بازیگرای شاخ سینما و تلویزیون خیلی زیاده و انگاری اگه زن بگیرن یا شوهر کنن جلو دست و پاشونو میگیره.

برخی هم هستند همانند بهرام رادان که بالاخره یه جا وا میدن و زدواج میکنن که البته احتمال اینکه به تعداد طرفداراشون ضربه بخوره هم هست اما خب تصمیمی هستش که میگیرن و تشکیل زندگی میدن. اما رضا خان گلزار همچنان راه خودش رو ادامه که خب دو تا دلیل داره! یکی اینکه گلزار هوادارای بسیاااار زیادی داره و احتمال ریزش هوادارش زیاد میشه و خیلیا شاید دیگه نتونن انقدر راحت بهش ابراز علاقه کنن! دوم اینکه اصلا خودش رو نمیخواد محدود کنه و احتمالا با هر لحظه ارادش خانوم های زیبای بسیاری هستند که علاقمندند تا با گلزار همراه باشن!

hh

عضلست که از رضا خان گلزار میریزه و میپاشه!!

همانطور که در تصویر بالا مشخصه محمدرضا گلزار اندامی عضلانی و بسیار ورزشی دارند. گلزار تصاویر بسیار زیادی از خود حتی بدون لباس منتشر می کند تا مبادا از چشم کسی دور بمونه و ترافیک عضله آقای بازیگر رو ندیده باشه! 

محمدرضا گلزار یه بوگاتی باز حرفه ای!

محمدرضا گلزار زندگی بسیار لاکچری دارد. او فعال در زمینه خودروهای لاکچری و فوق لوکس است که میلیاردها قیمت دارند.

همچنین چندین مرکز خدمات دهی به ماشین های لوکس راه اندازی کرده است. برخی تصاویر و فیلم ها نشان دهنده این است که او در خارج کشور هم خودروهای سوپر اسپورت مثل بوگاتی خریده است.

Untitled

بیوگرافی جذاب محمدرضا گلزار

محمدرضا گلزار متولد 1 فروردین 1356 در تهران ، بازیگر ، خواننده و آهنگساز است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی مکانیک سیالات از دانشگاه آزاد می باشد که از زمان دانشجویی با نواختن گیتار شروع کرد و حالا چند فروشگاه دیجیتال هم دارد.

ایشان با 177 سانتی متر قد و 88 کیلوگرم وزن در عرصه مدلینگ هم حضور دارد.

محمدرضا گلزار در شهر تهران از پدری مهندس و اهل تبریز و مادری خانه دارد و تهرانی به دنیا دارد و می گوید با افتخار تورک هستم و فامیلی ام گلزار آذری است.

دو برادر بنام علیرضا مهندس رشته عمران و بردیا مترجم زبان انگلیسی و یک خواهر بنام آتوسا مترجم زبان آلمانی دارد و خودش فرزند سوم خانواده است. در ادامه ویدیویی از صدای محمدرضا مشاهده می کنید.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها