|

"زهره حمیدی" از رو فالوور با بولدوزر رَد شد واسه تمسخرش؛ خب این آرایشه یا بتن ریزی!

zohre hamidi shayanews

زهره حمیدی از بازیگرای سن دار اما جذاب سینما می باشد که مدتی پیش برای آرایش غلیظشون حسابی سوژه شدن و حالا جوابی دندون شکن در این باب دادند.

لینک کوتاه کپی شد
6

شایانیوز- حتی اگه از دنبال کنندگان سلبریتی ها نباشید بازم اونقدری خبرا و رفتارا و ظاهرای عجیب چهره های مشهور زیاد هست که گوگل و اینستارو پر کرده باشن. از استایل و تیپای نامتعارف و اَجق وجق خانومای بازیگر بگیر تا یه کارایی مثل بوسه نوید محمدزاده و فرشته که حسابی گرد و خاک به پا کرد. اما در این بین چیزی که مشخصه اینه که انگاری بین بازیگران، پیر و جَوون هم دیگه اهمیتی نداره و تو هر سن و سالی که باشن دوست دارن جنجالی بشن! خیلی از خانومای بازیگر ما هستند که اصلا سن و سال کمی ندارن اما گاهی از جَووناشم میزنن جلو و مجازی رو میترکونن. مدتی پیش تصویری از زهره حمیدی بازیگر زن سینما و تلویزیون منتشر شد که برای اولین بار مخاطب او را با آرایشی بسیااار غلیظ و باورنکردنی دید! این تصاویر از زهره حمیدی حسابی پخش شد و خیلیا نظراتی مثبت دادن و خیلیا هم منفی! زهره حمیدی که برای میکاپ پیش آرایشگر عزیزش رفته بود جوری آرایش کرد که انگاری خانوم بازیگر رو تو مواد جوجه خوابوندن و حسابی مواد به خوردش رفته! البته که اون مواد جوجه رو شما لوازم آرایش حساب کنید!

زهره حمیدی این اولین باری بود که مورد حمله نظرات مختلف قرار گرفت چرا که هیچگاه مورد خاصی از وی دیده نمیشد و در نظرات عجیبی که گاهی مثلا امثال خانوم کتایون ریاحی شرکت میکنند هم حضوری نمیرسوند! به همین جهت این تصاویر بسیار مورد توجه و البته تعجب کاربران قرار گرفت. در ادامه تصاویر رو مشاهده می کنید تا بعد تر واکنش این بازیگر رو نسبت به صحبتای ناخوشایند کاربران ببینیم!

U

البته که خانوم زهره حمیدی واقعا خوشگل شدن و به خود رسیدن با لوازم ارایش هم برای یک خانوم اصلا چیز بدی نیست. حتی نمیشه بگیم ایشون سنشون بالاست پس زشته نباید چنین غلیظ آرایش کنند! اما خب موضوعی که هست اینه که به یکباره چنین تغییر چهره دادن چندان برای مخاطب جالب نیست و ممکنه نظراتی منفی بده.

Untitled

اینهم نظر دندون شکن زهره حمیدی در رابطه با نظرات منفی

زهره حمیدی و عشقِ کنسرت بازی!

زهره حمیدی بانویی با شخصیت می باشد که در صفحه اینستاگرامش فعالیت زیادی داره و خانومی سرحال و شادابه. اما نکته جالبی که وجود داره ایمه که گاهی پیج هنرمندان سن بالایی همچون زهره حمیدی بیشتر از پیج هنرمندان جوان خانوم فالوور داره و خب این نشون میده همه چی فقط به جَوون بودن نیست!

مثلا هواداران خانوم مرجانه گلچین اونقدری زیاد هستن که کلی فن پیجم براش زدن و حسابی با شخصیتش حال میکنن. اما اگه بخوایم برگردیم سر و سراغ زهره حمیدی باید بگیم که خانوم بازیگر بسیااار زیاد اهل کنسرت رفتن هستن و کلا نمیذارن زندگی به کامشون بد بگذره!

Untitled

بیوگرافی جالب زهره حمیدی

من با نام اصلی «زهره ربیعی مطمئن» در 16 سالگی ازدواج کردم و در 22 سالگی 4 فرزند داشتم ، حمید و مهتا خارج از ایران هستن و دخترم بیتا هم در ایران زندگی می کند. پسرم حامد هم در 27 سالگی بر اثر ایست قلبی در خواب درگذشت.

خانوم بازیگر از اول فعااال

بعد از ازدواج دوست نداشتم صرفا به خانه داری اکتفا کنم به همین خاطر تصمیم گرفتم مربی مهدکودک شوم برای همین در آزمون مدیریت مهد بهزیستی شرکت کردم. بعد از قبولی به مدت دو سال مدیر مهدکودک یکی از دوستانم بودم که در این مدت سرکار داشتن با بچه ها برایم جذاب بود.

ii

Untitled

علت عجیب فوت پسرش

حامد مانند تمام جوان های همسن و سالش به فکر سلامتی و تناسب اندامش بود به همین دلیل درگیر استفاده از داروهای حجم و عضله سازی در باشگاه شد. در نهایت این داروها روی قبلش تاثیر گذاشت و در خواب بخاطر سکته قلبی فوت کرد.

مادربزرگی در 36 سالگی

اگر به جوان های امروزی بگوییم کسی در 36 سالگی مادربزرگ شده حتما برایش باورنکردنیه چون این روزها سن ازدواج به شدت بالا رفته است.

جوان ها تازه در این سن و سال به ازدواج فکر می کنند اما من در این سن و سال نوه اولم به دنیا آمد و زندگی من را شیرین کرد.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها