|

فِیس آرایشگر "زیبا کرمعلی" از اروپام اروپایی تره؛ بعد دینامیت چه دک و پزی زد!

ziba karamali shayanews

زیبا کرمعلی از بازیگرای مشهوری محسوب میشه که دیگه هر کارش برای مخاطب جذاب به نشر میاد و اینبار هم تصویری از او با آرایشگرش منتشر شد.

لینک کوتاه کپی شد
16

شایانیوز- زیبا کرمعلی از بازیگرای جَوون و نوپای سینماست که البته چند سالی میشه که کارش رو در این عرصه شروع کرده اما اونقدرها که باید، مشهور و شاخ نشده. زیبا کرمعلی ابتدا با ایفای نقشی کوتاه در فیلم "لاتاری" دیده و شناخته شد و جالب اینجاست که کل داستان فیلم در رابطه با ایشون بود اما خود خانوم بازیگر همون اوایل فیلم میمیره! خیلی از مخاطبین زیبا کرمعلی رو بعد از این کار شبیه به نازنین بیاتی بازیگر مشهور دیدن و حتی برخی شک داشتند که این نازنین کریمی هستش یا نه که خب اگه کمی تا قسمتی توجه داشته باشید تفاوت های این دو بازیگر رو متوجه خواهید شد. زیبا کرمعلی به همین دلیل شباهت زیاد حتی در فیلمی دیگر دعوت به همکاری شد که اتفاقا سال گذشته اکرانش بود و کلی هم طرفدار پیدا کرد.

بله درسته زیبا کرمعلی در فیلم "دینامیت" با نازنین بیاتی همبازی شد و نقش دو خواهر رو ایفا کردند که به نظر میاد انتخابی کاملا هوشمندانه و درست بود. اما زیبا خانوم کرمعلی در مجموع از دسته هنرمندانی هستش که خیلی اروم و بی سر و صدا میره میاد و انگاری اصلا اهل حاشیه سازی یا دیده شدن از این طُرق نیست! البته که این تعجب برای اینه که دیگه این روزا خیلی از خانومای بازیگر با سن و سال های کم و زیاد جهت دیده شدن دست به ایجاد جنجالایی میزنند که واقعا شاخ مخاطب در میاد. 

زیبا کرمعلی در صفحه اینستاگرامش نیز فعالیت دارد اما اینکه بگیم داره میترکونه نیست. خانوم بازیگر به تازگی تصویری رو استوری کرد که انگاری همراه با آرایشگرشون هستن اما نکته ای که در این تصویر نظر کاربران رو به خود جلب کرد کک و مک های چهره خانوم آرایشگر بود که شبیه به اروپایی ها پر از دون دون هستند!

Untitled

البته که با کمی دقت میشه فهمید زیبا کرمعلی هم کک و مک داره و خب سوال میشه شایدم میکاپ کردن و دون دون زدن اما با دیدن تصاویر دیگر خانوم بازیگر نه تنها این سوال برطرف نمیشه بلکه بیشترم میشه چرا که بعضی از عکساش کک دارن و بعضی ندارن!!

Untitled

زیبا کرمعلی هم مثل همه خانوما کوفته و ساخته! کاربن میندازین واسه قیافه ها؟!

زیبا کرمعلی درست مثل خیلی از هم صنفاش رفته صورتش رو کوبیده و دوباره از نو ساخته. اولین مرحله برای اومدن به سینما میدونین که استعداد نیست و شما باید اولللل بینی خود را عمل کنید و بعد هم اگه جا داشت خود را شبیه به بازیگری خفن در سینما بسازید! اینجوری گیراییش بیشتره!!

چنین اتفاقی برای خانوم شادی مختاری بازیگر نقش صحرا در سریال شبکه خانگی جزیره هم افتاده بود که چهره وی شبیه به سحر قریشی بود و باز هم در نگاه اول مخاطب او را بدل قریشی خطاب نمود. اما واقعا چرا خانومای این دوره زمونه اول میرن میسازن بعد میان تا استعداد و تواناییشون سنجیده بشه؟

زیبا کرمعلی نیز چنین است اما از نکات جالب خانوم بازیگر اینه که انگاری اصلا نقشای خشن و منفی بهش نمیاد و همش تو فیلم منتظری تا یه جا مثبت شه! زیبا کرمعلی دارای فِیسی ساده و بی غل و غش هستش که باعث میشه هربار کاراکتری مثبت بهش بدن.

rr

وقتی میگن مادرو ببین دخترو بگیر همینه هااا

از دیگر موارد جذابی که در مورد زیبا کرمعلی وجود داره اینه که خانوم بازیگر مامان جانی جَووون و جذاب داره که انگاری خواهرشه و فوق فوقش دوسال ازش بزرگتره!

جوانی مادر زیبا کرمعلی اونقدربی بود که وقتی این دو خانوم در کنار هم جلوی لنز دوربینا رفتن حسابی همرو متعحب ساختن. البته که زیبا خانوم کرمعلی هم برای جوان موندن مامان جانشون جوابی دندون شکن به همه دادن که در نوع خودش جالب بود. خانوم بازیگر در این رابطه میگوید:

مادر من متولد اواسط دهه پنجاهه. بابام خوبه، به همین دلیل مامانم جَوون مونده! من و نیما هم بچه‌های خوبی بودیم پیرش نکردیم....

Untitled

بیوگرافی جالب زیبا کرمعلی، خانوم مُخیه واسه خودشا

زیبا کرمعلی متولد ۱۲ آذر ۱۳۷۵ و ساکن کرج است. او در کنکور سراسری رتبه ۸ کشور و ۲ منطقه را آورده بود، اولین تجربه سینمای زیبا در فیلم بود و ماجرای حضور زیبا در لاتاری مهدویان هم شندنی است.

در سال ۹۵ عوامل فیلم ماجرای نیمروز در یک همایش نقد و بررسی فیلم در دانشگاه هنرحضور پیدا می کنند که از این طریق با زیبا کرمعلی که عضو ادبی دانشگاه بوده آشنا می شوند.

محمدحسین مهدویان کارگردان فیلم نیمروز از خانوم کرمعلی برای فیلم جدیدش دعوت می کندبه این صورت او بعنوان بازیگر در فیلم لاتاری بدون هیچ تجربه ای بازی می کند.

Untitled

 زیبا کرمعلی و نازنین بیاتی
زیبا کرمعلی و نازنین بیاتی

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی