|

"الناز شاکردوست" یه ساله میره خوشگلاسیون تهش شد این؟ با آق داداش خُسبیدن کفِ دیگ!

elnaz shakerdoost shayanews

الناز شاکردوست از بازیگرای خیلی مشهوریه که اینروزا فعال ترم شده اما به تازگی ابرو کارش تصویری از خانوم منتشر کرد که همرو متعجب ساخت.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- الناز شاکردوست از بازیگرای جذاب و دوست داشتنی در عرصه سینما می باشد که عمرا ایشون رو در تلویزیون ببینیم! البته که خب همیشه یکسری هنرمند هستند که به دلیل بالا بودن سطح کاریشون نمیان تلویزیون و یا چندان قاب جادویی رو خوب نمیدونن اما الناز شاکردوست در کل تلویزیون بیا نیست و تو کلاس کاریش نمیدونه و حتی در سریال های شبکه خانگی هم با کلی حواس جمعی انتخاب میکنه که حضور داشته باشه یا خیر. الناز شاکردوست سالهاست که در این عرصه مشغوله و شهرت بسیار زیادیس داره اما تا همین چند سال پیش بیشتر کاراکتر هایی که از خانوم بازیگر میدیدیم، نقش هایی یکنواخت بود که همیشه هم الی خانوم توشون خوشگل ژذابن!

اما چند سالی میشه که الناز شاکردوست تنوع بسیار خوب و خفنی به کارش داده و فیلم های دوست داشتنی و تاثیرگذاری همچون "شبی که ماه کامل شد" را در کارنامه کاری خود ثبت کرده. الناز خانوم شاکردوست به تازگی هم دو فیلم دیگر اینچنینی به نام های "تی تی" و "ابلق" بازی کرده که جالبیش اینجاست هر سه فیلم هم زوج هنریش یک نفره! حالا اون ینفر کیه؟ کسی نیست جز بچه مهمونی! هوتن شکیبا بازیگری کاربلد و جذاااب می باشد که صداپیشه بچه مهمونی نیز هستش.

اما از این ها که بگذریم الناز شاکردوست تو این چند وقته برای اکران این فیلم ها زیاد تو چشم بود و دیده شد که خب قطعا تو چنین فضاهایی اولین چیزی که خیلی مورد توجه قرار میگیره چهره و استایل بازیگراست. اما به تازگی پیجی که رو ابروهای خانوم بازیگر کار کرده اومد و با انتشار تصویری از وی اعلام کرد که ابروهای الناز خانومو ایشون خوشگل کرده. اما سوالی که برای کابران پیش اومد این بود که مگه ابروهای الناز شاکردوست چه مدل خاصی داشت که خانوم ارایشگر گفت یکساله رو ابروی الی خانوم کار کردیم؟! ناگفته نمونه این پیج با بسیاری از خانومای بازیگر همکاری دارد!

Untitled

و اما کپشن:

الناز قشنگم ، دوست هنرمندم

باعث افتخارمه که برای ابروهات که حسابی روشون حساسی به من اعتماد کردی و دست من سپردیشون تا بعد یکسال تونستیم انقدر فرمشو زیباتر کنیم

امیدوارم همیشه همینطور بدرخشی

زیبا و‌ فریبنده

j

تیکه لو رفته از الناز شاکردوست و هوتن شکیبا در ابلق!

برگردیم سراغ الناز شاکردوست خودمون باید بگیم که به تازگی تی تی اکران شده و در حال حاضر سینماها پر شده از الناز و هوتن. اما ابلق هنوز به این مراحل نرسیده و خیلی ها منتظرن تا ابلق رو هم ببینند.

این فیلم قصه ای از جنس مشکلات و معضلات یک زن در جامعه را به تصویر میکشد و الناز شاکردوست که تجربه همکاری با نرگس آبیار را در شبی که ماه کامل شد داشت، بار دیگر در ابلق نقش اصلی قصه این فیلم را بازی میکند.

اما به تازگی سکانسی از ابلق منتشر شده که نشون میده این فیلم نیز به مانند قبلی ها حسابی جذاب شده.

وقتی الناز شاکردوست و داداشش تو سوخیدن مسابقه میذارن!

همونطور که گفتیم الناز شاکردوست چند روز پیش در اکران مردمی تی تی بود اما اینبار از خواهر و برادر خود رونمایی کرد که خب این خودش یه پا جنجاله چرا که خواهر و برادر الناز خانوم هم ساده نبودند و بسیار جلب توجه کردند. داداش جانشون که با اندام درشت و سولار رفتشون حسابی رفتن تو چشم و آبجی خانومم که با صندلای پاشنه بلندشون نگاه هارو به سمت خود بردند.

اما در این بین مورد دیگری که جالب بود خود الناز شاکردوست بود که ایشون هم شبیه به ته دیگ سوخته شده بودن از شدت برنز و قَمیش هایی که در کنار هوتن خان میومدن بسیار بسیار دیده و وایرال شد! البته که تصویر این خواهر و برلادر رو بالاتر مشاهده کردیم و در ادامه قراره عشوه های الی و هوتن رو ببینیم.

ناگفته نمونه که با توجه به اینکه امثال کت شوار برای خانوما خیلی مد شده خیلی خیییلی از بازیگران خانوم سینما این استایل رو انتخاب کردن و خلاصه هر شب یه چند تایی بازیگر زن با کت شلوار می بینیم!!!

آیتمای مورد علاقه الناز شاکردوست تو تیپاش

پوشش الناز در بیشتر جشنواره‌ها و فرش قرمزها، به دلیل آیتم‌ های متفاوت و ترندی که انتخاب می‌کنه، مورد توجه قرار می‌گیره. مثلا بوت‌های جورابی و بلند او در اکران خصوصی مطرب یا مانتوی سفید و فنردوزی شده‌اش در جشن حافظ سال ۹۸ رو به یاد بیارید.

در کنار جسارتی که الناز در پوشش خود داره، در بیشتر فرش قرمزها به سراغ رنگ‌هایی مثل مشکی و سفید میره، اما رنگ آبی به خصوص آبی لاجوردی هم جزو رنگ‌های مورد علاقه اوست.

در کل الناز به پوشش خودش اهمیت میده و جزو بازیگران خوش استایل کشورمونه. از ریسک کردن ترسی نداره.

برای انتخاب کیف و کفش دقت زیادی به خرج میده که باعث شده این آیتم‌ها در بیشتر اوقات نقطه عطف استایلش باشن اما گاهی هم در این مورد موفق عمل نمی‌کنه و این هم به دلیل نداشتن استایلیسته!

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها