|

تیپای بلاتکلیف "بهاره رهنما" که قیدشونُ بزنه سنگین تره؛ مرزای اعتماد به سقفُ جابجا کرد!

bahare rahnama shayanews

بهاره رهنما بازیگر پرحاشیه و ستاره اینستا این روزا با سبک و سیاق جدیدی که تو پوشش و عقایدش ایجاد شده، مرزای اعتماد به سقف جابجا کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بهاره رهنما از بازیگران محبوب و پرحاشیه سینما و تلویزیونه که این روزا با وجود اینکه جلوی دوربین خیلی کم دیده میشه، اما تو اینستا یه کینگ خفنیه برا خودش که رودست هم نداره. بهاره رهنما علاوه بر اینکه تیپای خاص خودشو داره، بدجوری هم با فیلترای اینستا آشنایی داره و اگه اینطوری پیش بره قطعا کسی دیگه جلودارش نیس. بهاره رهنما بعد دومین همسرش حسابی فاز ترکونده و یکی شده که انگاری بعد هر شوهرش میخواد کل گذشته و حال و هواشو بریزه دور.

بهاره رهنما که بعد از رفتن حاج  آقاشون حسابی زده تو کار انگیزه دادن به خانوما که مستقل باشین و به مردا اتکا نکنین و با این کاراش کلا فاز پیج اینستاشُ برده به یه سمت و سوی دیگه. خانوم خانوما علاوه بر اینکه کلا رفتار و حال و هواش شبیه قبلا نیس، ظاهرش هم بدجور تغییر کرده و روسریاشُ یه طوری میبنده که انگار با چسب چِسبوندی به سرش.

بهاره خانوم تو این شرایط یه عکس جدید هم از خودش منتشر کرد که اونو با استایل باکلاس و البته ساده ای نشون میده و از بهاره رهنما یه خانوم لاغر و متناسب به نمایش گذاشته. البته خب بهاره خانوم با سفرای دور دنیاش و این حرفا بایدم بدونه دیگه بعد این همه وقت که چی بپوشه خوبه و چی نباید بپوشه!

q

فازگرفتن بهاره رهنما سر دیگ نذری!

تو ایام محرم بساط نذری دادن حسابی داغ بود و خیلی از سلبریتی ها هم از این قافله عقب نموندن و نذری دادن البته نذری دادن برخی از اون ها خیلی دلنشین نبود و به نظر هدف جز نذر و نیاز داشتن و بیشتر به دنبال این بودند که پای دیگ عکس و سلفی بگیرن و تو اینستاگرام و فضای مجازی پخش کنند.

بهاره خانوم هم که دیگه خودشون تو اینستاگرام و فضای مجازی اوستا هستند رفتن پای دیگ و کفگیر بدست شروع کردن به همزدن نذری و از اون ور چند تا ادمین از خانوم و رفقاشون عکس گرفتند و تو اینستاگرام پخش کردند. حالا این خنده های از ته دل چی میگه بالا سر دیگ رو والا معلوم نی!

u

استایلای عجیب غریب به سبک بهاره رهنما!

بهاره رهنما هم مثل خیلی از بازیگرای دیگه که به محض اینکه از حرفه خودشون میرن کنار، میزنن تو یه کار نون و آب دارتر و چی بهتر از مدل شدن که هم جذابیتشونو به رخ بقیه میکشن و هم واسه خودشون یه سبک پوشش متفاوتی دارن، حالا زده تو کار تبلیغات واسه برندای مختلف و البته با روسری و  شالایی که قفل سرشن، بدجوری تیپای عجیب میزنه که کلا همه چی عیانه و از اونجایی که خانوم اعتماد به نفسش سر به فلک میکشه، با استایلای عجیبش گویا رفته تو دسته مدلینگای اینستا!!!

e

o

i

خانواده بهاره رهنما هر نفرشون یه وَرن!

شاید از خانواده بهاره رهنما تنها کسی که میشناسین مادرش باشه، ولی بهتره بدونین تو خونواده ایشون آقایون و خانومای اسم و رسم دار کم نیس که بهاره خانوم در شرایط مختلف ازشون رونمایی میکنه و واسشون کلاس میذاره طبق طبق! تصور کنین بعد از این همه سال بهاره خانوم تازه تو پیجش تولد خواهر جانشُ تبریک گفت که مدت ها بود شک و شبهه در زمینه ارتباط میون این دو نفر تو فضای مجازی مطرح شده بود.

مریم رهنما که از میکاپ آرتیستای خفن واسه سلبریتیا و به گفته بهاره خانوم آرایشگر جهانیه، حسابی واسه خودش برو و بیایی داره که بیا و ببین! البته نباید از برادر خان پرفسور بهاره خانوم هم غافل شد که خانوم حسابی بالا بالاش میکنه!

g

f

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها