|

"مینا وحید" با گیسای دَرب داغون حس راپونزلی گرفته؛ تیپش عجیبه ولی پروندتش بالا!

mina vahid shayanews

مینا وحید یاز بازیگرانی هستش که تصاویر بسیاری از خود منتشر میکنه اما اینبار موهای ژولیده خانوم بازیگر به چشم کاربران اومد و به دلشون نیومد!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- تو این چند سال اخیر بازیگرای خانوم در سینما و تلویزیون اونقدری دیگه دستشون تو حاشیه سازی باز شده که به راحتی هر حرفی رو میزنن، هر رفتاری رو دارن و از همه مهمتر هر لباسی رو میپوشن! انگاری اصلا دنیای این بانوان از دیگر خانوما جداست و هرچه کنند مشکلی نیست! یکیشون خانوم مینا وحید می باشد که مدتی پیش هم جنجال لباس منشوری شان در کنسرت مامکان بند خحسابی سر و صدا کرد در حدی که امیر مقاره اصلا پشت ایشون رو نگرفت و حتی پشتشونتم خالی کرد تا گروه خودش به خطر نیوفتنه! بله مینا وحید از اون دسته خانومایی هستش که چندان به پوشش دقت زیادی نداره و اتفاقا علاقمنده تا متمایز باشه اما از نوع ممنوعش! مینا وحید در آخرین کاری که دیده شد، ساخت ایران 3 بود اما چرا گفتیم امیر مقاره چون این خواننده مشهور در سریال "جزیره" با مینا وحید همبازی بود اما دست آخر رفتار نامتعارف خانوم باعث دیدن همچین رفتاری شد!

مینا وحید همانند همه خانوما علاقمنده تا تصاویر جذابی از خود منتشر کنه و خب در این راستا تلاشم میکنه اما موضوع اینجاست که مینا وحید با وجود اینکه چهره ساده و نچرالی داره اما فِیس از اون مدلاست که منفی میخوره! مثلا زیبا کرمعلی کلا ذاتا چهره ای مثبت داره و به درد نقشای مثبتم میخوره اما مینا وحید خیر!! مینا خانوم گهکاهی استوری هایی هم در لحظه از خودش میذاره که در ادامه جدیدترینشون رو مشاهده می کنید که اینبار هَپلی بودن موهای خانو بازیگر چندان به مذاق کاربران خوش نیومد!

minavahid_official_2905270058299330239_5715902803 (1)

مینا وحید یه خوبیه در جه یک داره که هر بازیگری نداره!

مینا وحید همونطور که بالاتر گفته بودیم، چهره نچرالی داره که خب همین موضوع در بین دریایی از چهره های عملی و پروتز کرده خودش یه نکته خوب و مثبته! به خصوووص که اگه بازیگر باشید، چرا که دیگه این روزا خانومای بازیگر جَوون یاد گرفتن اول میرن عملاشون رو انجام میدن و چهره ای تراشیده و ضاف و ضوف و شبیه به هم میسازن و بعد وارد مرحله استعداد یابی میشن که ببینن به درد بازیگری میخورن یا خیر!

تازه باز در اون مرحله هم 50 درصد استعداد و توانتایی مهمه و 50 درصد دیگه قطعا خوشگلی و چهره های عروسکیه که اهمیت دارن! شایدن بیشتر!

اما مینا وحید ظاهرا از این وادیا به دوره و قیافش رو هر چه که هست دوست داره.

ژستای اذیت کننده مینا وحید واسه خودنمایی!

مینا وحید از اون دسته بازیگراییه که خیلی به ژست گرفتن تو موقعیت های مختلف علاقه داره و حتی تو بازی هاش هم یه مدل خاصی از بیان و حرکات دیده میشه که واسه خیلی از مردم ناشناخته است، اما از اونجایی که خانوم بازیگر خیلی علاقه داره با کوچکترین اتفاقی خودش رو به رخ بقیه بکشه، به گفته کاربران  این هم جزو یکی از خودشیفتگی های مینا وحید به حساب میاد.

ناگفته نمونه که خیلی از ژستای خانوم خانوما هم با سیس عقاب می باشد که خب چندان جالب نیست و بهتره که یک بانوی بازیگر لبخندی زیبا به لب داشته باشه نه خشن و عصبانی!

g

Untitled

تیپای نامتعارف اما رو بورس ببرِ مینا وحید!

همونطور که گفتبیم خانومای بازیگر دیگه چندان در پوشش و استایلشون دقت زیادبی ندارن و بیشتر رو نامتعارف بودنش انگاری تمرکز میکنن. مینا وحید نیز مدتی پیش در یکی از مراسمات سیمنمایی چنین بود. خانوم بازیگر با شومیزی یقه باز و مانتویی بدون دکمه حضور پیدا کردن که خب اول از همه باید گفت چنین شومیزی برای مهمانی ها مناسبه نه فضای عمومی. دوم اینکه مگه واجبه که دو طرف شال به سمت بالا داده بشه تا کاملا همه فیزیک دیده بشه!

دیگه اگه بخوایم شلوار جذبشون رو بزاریم کنار و زیاد گیر ندیم در بهترین حالت باید گفت خب خانوم بازیگر مگه شما مجبوری چنین مانتویی رو استفاده کنید که همش با یه دست جلوش رو بگیری باز نشه تا زیباییش باقیس بمونه؟  قزن اختراع شده!!

Untitled

بیوگرافی مینا وحید

مینا وحید متولد 17 مرداد 1366 در رشت ، بازیگر سینما و تلویزیون است.

فارغ التحصیل فوق لیسانس ادبیات نمایشی از دانشگاه هنری و معماری می باشد که از 20 سالگی با فیلم « آتش سبز» شروع کرد و با «بانوی عمارت» درخشید.

نظر عجیب خانوم بازیگر در رابطه با ازدواج!

مینا وحید ازدواج نکرده و میگوید زمانی که جوان بودم دوست داشتم شوهر کنم تا برایم کیف و کفش بخرد اما حالا نیازی به شوهر ندارم چون خودم پول دارد!

Untitled

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها