|

تیپ شنگولِ "مهناز افشار" تو دوسلدوف که حالو هولشو به رخ میکشه؛ رفت آلمان کهکشانی شد!

mahnaz afshar shayanews

مهناز افشار از چهره های مشهور سینما محسوب میشه که در حال حاضر آلمان به سر میبره و به تازگی هم تصویری شنگول منتشر کرد با تیپی شنگول تر!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- مهناز افشار از بازیگران جذاب و کاربلد سینما و تلویزیون بود که چند سالیه بیخیال هنر و استعدادش شده و پریده اون بالا مالا ها! البته که این بالا بودن از نگاه خود شخص بالاست وگرنه به جایگاه خاصی بعد از مهاجرت نرسید. مهناز افشار در ایران از سوپر استار های مشهوری بود که مثل بنز درآمد داشت و اسم و رسم خاص خودش رو داشت. مهناز افشار در سینمای ایران مغرور بود اما در عوض از هنرمندان با استعدادی بود که توانایی این رو داشت هم در نقش های جدی و هم طنز به خوبی بدرخشه.

مثلا فیلم نهنگ عنبر رو به یاد دارید؟ مهناز افشار و رضا عطاران در این کار ترکوندن و حسابی باعث حال خوب مخاطب شدن. البته که شاید یکسری هم باهاش حال نکردن که خب میشه سلیقه ای! اما نهنگ عنبر از بهترین ایفای نقش هایی بود که مهناز افشار در کارنامه کاری خود ثبت کرد. مهناز خانوم افشار حالا اونور آب درسته که به قول خودش زندگی خوبی داره اما سخت دلتنگ هم زبوناشه! خانوم بازیگر در اینستاگرام که تنها راه ارتباطیش با مردمه فعالیت بسیار زیادی داره که خب دلیل این هم همون دلتنگیه و خیلی وقتا میاد با انتشار یه عکس دلنوشته هاش رو در کپشن مینویسه و میره!

اما همه اینها به کنار، مهناز خانوم تنها دلتنگه! وگرنه لایف استایل مرفه و جذابی داره و مدااام در حال گشت و گذار ازینور به اونوره. وی به همراه دخترش در آلمان زندگی می کنه اما چند روز پیش راهیه ترکیه شده که خب با تصویر جدید و هشتگی که زده مشخصه برگشته به آلمان و در دوسلدورف حضور داره. خانوم خانوما در این تصویر استایلی بسیار رنگی پنگی داشت که مورد توجه کاربران قرار گرفت.

Untitled

اینهم کپشنی دیگر از مهناز افشار برای این تصویر....

و در دنیای امروز انسان ماندن, سخت‌ترین و زیباترین و با ارزش‌ترین کار دنیاست.

از همین حوالی نه چندان دور اما قلبی نزدیک میبوسمتون و از مهر و عشق همیشگی شما ممنونم و به امید دیدار 

مهناز افشار و اینستاگرام کهکشانیش!

جالبه بدونید مهناز افشار بالاترین تعداد فالوور میان بازیگران رو داره و در حال حاضر پیجش با نزدیک به 16.5 میلیون کاربر دنبال کننده فعاله. خانوم بازیگر هم در حد ستاره های کهکشان براشون پست میذاره و همش گوشی به دسته!

مهناز افشار در ایران هم که بود طرفداران بسیاری داشت اما انگاری از وقتی رفته دوست داشتنی تر شده و مردم باهاش مهربون تر هستند! البته این محبوبیت برای بعد از سکوت مهناز نسبت به خشونت مردم بود چرا که در ابتدای مهاجرت مهناز خانوم یه راست رفت و تو برنامه گات تلنت شد داور! خیلی از مخاطبین هم که از یه طرف جریان همسر سابق مهناز و زندان و ... تو گوششون بود و از طرفی مهناز رو اونور آب دیدن خونِشون به جوش اومد و زدن با حرف ترکوندنش!

اما مهناز حالا با کمترین آمار نظرات منفی در اینستاگرام فعالیت داره که خب نشون میده خانوم بازیگر خودش رو به مخاطب نزدیک کرده!

Untitled

زندگی ایده آل مهناز افشار در آلمان و دوری از دود و دم و سیگار

مهناز افشار این روزها اونچنان پست هایی که نشون از تفریحات لوکس یا زندگی مرفه باشه، در پیج شخصیش نمیزاره و مثل اینکه سرگرمی به جز دخترش و البته بازی با حیوون نقلیش نداره و به جای درگیری با حاشیه ها و مسائلی که اغلب بازیگرا به نحوی میخوان با اون ابراز وجود کنند، با ورزش خودش رو سرگرم میکنه.

مهناز افشار در مصاحبه ای گفت که در مدت زندگیش در ایران به سیگار وابسته شده بود و مشکلات و درگیری های ذهنیش او رو از زندگی ایده آلش دور کرد، اما در آلمان با لبخندهای مداومش تو استوری و پست هاش حسابی کیفش کوکه و کاری به کاری هیچ کسی هم ندارد.

عکسای یواشکی که رو نمیکرد

مهناز افشار تا همین چند وقت پیش همیشه شالی کلاهی تلی چیزی رو سر داشت که به نشونه حجاب بود اما حالا دیگه کشف حجاب کامل کرده.

ناگفته نماند مهناز افشار تنها برای من و شما و صفحه شخصی اش تصاویر با تل و کلاه و... منتشر می کرد و عکس هایی از او به ندرت دیده شده که بدون هیچ حجابی است و این ها را نمی توانید در اینستاگرامش پیدا کنید!

Untitled

بیوگرافی مهناز افشار

مهناز افشار متولد 21 خرداد 1356 در تهران ، تحصیلکرده دیپلم تجربی و دوره 4 ساله رشته تدوین در یک موسسه غیرانتفاعی است که از 21 سالگی جلوی دوربین رفت.

دو برادر دارد که یکی جواهرساز و دیگری تولیدی سلفون دارد و تنها خواهرش هم آرایشگر می باشد ، پدرش سالهاست فوت کرده و مادرش خانه دار می باشد.

تحصیلات قاطی پاتیِ مهناز افشار

پس از گرفتن دیپلم علاقه داشت معماری بخواند اما در رشته تربیت بدنی دانشگاه سراسری قیول شد اما بجای آن 4 سال تدوین را زیر نظر مجید فخرایی یاد گرفت.

Untitled

Untitled

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها