|

اینجوری تیپ دونفره بزن برای ...! سه نقطه رو دیدی؟ ستای ژذاب واسه خانوم مانتویی و آقاش

اگه خانوم و آقایی خوش ذوق هستید که علاقمندتن تا استایل خود را با هم ست کنن، پس حتما به مطلب سر بزنید که مختص خودتووونه.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- این روزا دیگه خیلی از پیجای اینستاگرامی هستن که بلاگرای جذاب و پرتلاشمون در راستای خوش استایل تر شدن خانوما تولید محتواهای واقعا خوبی می کنن. اما در عوض برای آقایون کمه و اینکه مثلا بگیم یه آقا وقتی به مشکل میخوره میتونه بره اینستا و راحت بفهمه چی رو با چی ست کنه بهتره و یا اصلا چی بهش میاد و چی نمیاد خیلی خیلی کمه! حالا از این ها گذشته ست کردن زوج دیگه کار سخت تریه میدونین چرا؟ چون شما اونجوری فقط خودتون رو میخواین در نظر بگیرین اما اینجوری قراره که دو تا تیپ رو بسازین که هم باید به اندام دو طرف بیاد و هم به سلیقه و رنگ پوستشون و ...!

شنیدین میگن کبوتر با کبوتر باز با باز، کند هم جنس با هم جنس پرواز؟ خب در مورد موضوع ما کاملا صدق میکنه چرا که دو شخصیت متفاوت قراره که با هم شبیه به هم لباس بپوشن پس باید حداقل یه ریز تفاهمی باهم داشته باشن و تمام نکات رعایت بشه تا هر دو از نتیجه کار راضی باشن. خب خانوما که آیتمای بیشتری همچون مانتو، شلوار، کیف و کفش، شال و روسری و حتی اکسسوری و آرایش دارن و هماهنگ کردن این ها با هم یه بحثه، هماهنگ کردن نتیجه کار با آقای همسر یه بحث دیگست!

اگه شما از اون دسته خانوما و یا آقایونی هستین که دوست دارین تا متفاوت از زوجین باشین و با همسرتون ست کنین پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید.

 

یه سِت خوشگل برای مهمونی

خب قطعا برای هر مکان استایل ها متفاوت هستند. استایل دو نفره هم که دیگه سخت تر! در این حالت بهتره که خانوم خانوما شومیز رو انتخاب کنن همراه با دامن که در نود درصد اوقات شومیز دامن ست هستند. همراه با شالی که به رنگ یکی از طرح های اصلیه لباس باشه. در این حالت هم کفش پاشنه بلند خوشگله و هم صندل.

حالا میرسیم سراغ آقای خونه که برای مهمونی باید هم رسمی باشه و هم راحت! خب عروسی نیست که حتما کت شلوار به تن کنید پس بهتره که پیراهنی مردانه همراه با شلواری پارچه ای و اسپورت انتخاب شما باشه. در اینجا بهتره که خانوم و آقا آیتم های اصلی لباس رو از لحاظ رنگ باهم هماهنگ کنند. استفاده از اکسسوری هایی مثل کراوات و کمربند و ساعت و ... هم میتونن مواردی جذاب برای یک استایل مهمونی باشن.

Untitled

یه سِت خوشگل برای خرید

خانوم و آقای عزیز، برای خرید خب باید راحت باشید و به خصوص تو این فصل گرم تابستون خنک بودن لباستون اولولیت قرار داره و بعد هم جذابیت و زیبایی. این روزا شومیز بین خانوما خیلی ترند شده و واقعا هم مناسب و خوبه. بهتره که خانوم خونه شومیز انتخاب کنن همراه با بادی و شلوار راسته و یا مام استایل.

آقای خونه هم که خب چون خانوم جان شلوار گشاد پوشیدن و اسکینی نیست، بهتره که باهاشون ست کنن و از شلوار جذب و یا پارچه ای استفاده نشه. تیشرت میشه پوشید، پیراهن مردانه ای هم که راحتی خوبی رو برای شما ایجاد کنه نیز گزینه خوبیه. اما در نهایت مهمترین آیتم کتونیه که میتونین با هم ست کنین تا کاملا به چیزی که میخواین برسین!

Untitled

یه سِت خوشگل برای مسافرت

بازم تکرار میکنیم خب فصل تابستووونه و خیلی از خانوما و آقایون میخوان برن مسافرت و برخی هم علاقمندن تا یه ست خوشگل باهم بزنن و عکس بگیرن. اصلا آقا دوووست دارن تا خوشتیپ باشن و ست باشن. پس در این حالت که هم خوشتیپی مهمه و هم راحتی، بهتره که خانوما از کت شلوار که این روزا هم خیلی ترند شده استفاده کنید. یه شومیز ریز و خوشگل زیرش بپوشید تا هم جذابیت خوبی داشته باشید و هم راحت باشید.

خب میرسیم سراغ آقا که بهتره پیراهنشون رو با شومیز خانوم ست کنن و شلوار رو هم با کت شلوار خانوم! خب برای اینکه دیگه زیادی شلوغ نشه و کپ هم نشن بهتره که کتونیا شبیه به هم نباشن.

Untitled

یه سِت خوشگل برای قرار عاشقونه

برای قرارهای عاشقونه خب بهتره که هم ملوس تر باشید و هم خوشتیپ. پس در این حالت بهتره که خانوم خانوما از یه مانتو طرحدار استفاده کنن. استفاده از شلوار های اسکینی دیگه کم کم داره از اون ترررندیش میوفته و جاش رو میده به شلوارهای راسته و مام و گشاد.

آقای عزیز هم بهتره که پیراهنشون یه همخونیه ریز با مانتوی خانوم داشته باشه و شلوار هم اگه کاملا ست باشه خوشگل تره. برای چنین ملاقات هایی بهتره که از رنگ هایی عاشقونه تر مثل صورتی ملیح یا قرمز و ... استفاده بشه.

Untitled

یه سِت خوشگل برای دورهمی دوستانه

برای دورهمی های دوستانه خب باید یه مدل ژیگول تری باشید و راحت تر لباس بپوشید اما در عین حال آراسته. در این شرایط مانتو جلو باز بلند همراه با شلوار بگ چاکدار و تاپ برای زیر مانتو انتخابی جذاب میتونه باشه که مثل همیشه همراه با کتونی بهترین حالته.

برای آقای خوشتیپمون هم بهتره تیشرت استفاده بشه که البته نیازی نیست حتما کپ رنگ لباس خانوم باشه همراه با شلواری که در رنگ رنگی بقیه آیتم ها باشه. یعنی اگه لباستون روشنه شلوار روشن گزینه خوبیه و اگه تیرست شلوار تیره بهتره.

Untitled

یه سِت خوشگل برای رستوران (اسپرت، کلاسیک)

میرسیم سراغ رستوران که بهتره خانوم خانوما یه مانتوی نیمه رسمی و طرحدار به تن داشته باشه. البته که این گزینه مربوط به شرایطی هستش که میخواین ظاهری کلاسیک داشته باشید. این مدل مانتو همراه با کفش پاشنه کوتاه و کیفی کوچک و شلواری راسته و یا مام استایل اوت فیتی جذاب رو به شما خواهد داد. برای تیپای اسپرت شومیز طرحدار یه انتخاب خوووشگله که با شلوار واید و کفشی راحت انتخابی پرفکته! راستی یادتون نره اکسیوری و گوشواره های بزرگ هم میتونن به زیبایی شما کلی اضافه کنن.

شاه دوماد چندان استایل شما برنامه ریزی خاصی نداره و میتونید به نسبت سلیقه و راحتی که در نظر دارید از پیراهن تیشرت و شلوار استفاده کنید.

Untitled

یه سِت خوشگل برای دانشگاه و محل کار

خب دیگه تابستون تموم بشه بخواید برای ترم جدید به دانشگاه برید و یا اصلا اگه ترم تابستون داشته باشید قطعا استایل شما، هم باید زیبایی و خوشتیپی خوبی رو داشته باشه و هم حراست پسند باشه. پس در این شرایط بهتره که شما خانوم جان از مانتوی ترجیحا بلند استفاده کنید که خب در این حالت هم میشه شلوار راسته و مام پوشید و هم شلوار جذب. یادتون نره فضا فرهنگیه و شما با استفاده از آیتمای درست در استایلتون به بقیه نشون دادید که مکان شناس هستید و هر لباسی رو برای هر جایی استفاده نمی کنید.

آقای دانشجو که همراه با خانومتون و یا نامزدجان راهیه دانشگاه هستید در صورتی که قصد ست کردن داشتید بهتره که با خانوم بالا و پایین رو از لحاظ رنگی جابجا کنید تا دید خوب و شیکی داشته باشید. ناگفته نمونه که استفاده از رنگای تیره بهتررره.

Untitled

اگر دوست دارید آراسته و خوش تیپ باشید صفحه مد و فشن ما رو دنبال کنید.​​​​​

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها