|

"ساناز سعیدی" چه عین امپراطورا ژست گرفته؛ خانوم با سیس گرفتناش هَتک همه رو وَتک کرده!

sanaz saeesi shayanews

ساناز سعیدی بازیگر مجموعه از سرنوشت که اینستا رو با عکس و فیگوراش به بمب بسته و ترکونده. خانوم به تازگی با فاز جدیدی از خودش رونمایی کرد.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- ساناز سعیدی از بازیگرای محبوب و خوش چهره سینما و تلویزیونه که این اواخر با بازی تو مجموعه از سرنوشت حسابی اسم خودشو انداخت سر زبونا. ساناز سعیدی علاوه بر بازیگری، یه اینستابازِ خفن و درجه یک هم هست که با عکسای جینگول مستون و خیلی خفنش کل فضای مجازی رو از این رو به اون رو کرد. ساناز سعیدی با کلی فازای دیدنی که تاحالا فقط تو هالیوود دیدیش، یه مدل به تمام معنا شده که البته علاقه زیادی هم برای رسیدن به شهرت بیش از پیش از خودش نشون میده.

ساناز خانوم به تازگی یه عکس خاص و باحال از خودش منتشر کرده که عجیب گنگش بالاس و وقتی میبینیش فک میکنی خانوم یه دور درست و حسابی تو اروپا و آمریکا زده و حالا تشریف آورده اینستا رو گل بارون کنه. خانوم خانوما با ساعت رولکس و نگاه های نافذی که داره یعنی به دور دستا میندازه، بدجور کل هر چی اینستاباز و سلبریتیِ رو خوابونده. حالا چرا؟ چونکه بانو جان یه بیس چهره اروپایی طور داره که هر جایی نمیتونی پیداش کنی و با همین چهره یه استایل و رخ خفن هم بگیره مثل این عکسش دیگه ببین چی میشه!

جذبه ساناز سعیدی که رعشه میندازه به دل کاربرا!

ساناز سعیدی رو شاید تابحال تو نقشای خیلی آروم و معصوم دیده باشین، ولی قطعا اگه مجموعه از سرنوشت رو نیگا بکنین با فاز جدیدی که از خودش نشون داده و بیشتر هم البته به روحیات واقعی درونیش میخوره، آشنا میشین و متوجه خواهید شد که این فازای عصبی و حالتای شاخ طورش کلا همینطوره.

اگه فک کردین که ساناز سعیدی فقط گنگ بالایی داره تو عکساش باید بگیم که اشتباه میکنین. خانوم خانوما بعضی اوقات یه جوری فاز امپراطورای روم باستان به خودش میگیره که جذبه اش حسابی عالم گیر میشه و کاربرا رو میگرخونه! ساناز سعیدی با لباس سر تا پا سیاهش شبیه جادوگرا از خودش عکس گذاشته و تو نود درصد عکساش میخواد بگه از همه سرتره و کسی تو خفن بازی رو دستش نیس!

kshfs

sjgfjf

ساناز سعیدی نشون داد شهرت به هر قیمتی که نمیشه!

ساناز خانوم از اون دسته بازیگراییه که حسابی عاشق شهرته ولی نه از هر طریقی. در واقع برعکس خیلی از بازیگرای امروزی و البته بعضی سلبریتیای قدیمی که راه و بیراه از خودشون عکس منتشر میکنن و یه جوری عکس میگیرن که انگاری دختر نوجوونای دهه هشتادین، ساناز سعیدی اصلا اینطوری نیس و اگه فازگیریای تو پیجشُ نگا کنین یه جوری خفن به نظر میرسه که کفتون میبره!

dhjdfj

fdfhs

ساناز سعیدی تو بازیگری خفنیه که دومی نداره!

ساناز سعیدی از اولین تجربه بازیگریش به صورت حرفه ای مصاحبه های زیادی انجام نداده است، ولی چیزی که خیلی درباره سبک بازیگری او به چشم میاد، هماهنگی و درک بالای کاراکترهایی است که بازی می کند و باعث شده مخاطب به خوبی بتواند او را درک کند.

ساناز سعیدی زمانی که برای نقش ناهید در سریال نفس انتخاب شد طی مصاحبه ای گفت که کارگردان برای اینکه بتونم نقش رو بهتر بازی کنم، 100 سوال از من پرسید و بعد فیلمبرداری رو شروع کرد.

gjk

fd

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی