|

"الیکا عبدالرزاقی"با آق داداشش هوش از سر همه برد؛ میکاپای پر و پیمونش عجب شاه کُشیه!

elika abdolrazaghi shayanews

الیکا عبدالرزاقی بازیگر سریال برف بی صدا می بارد که تو اینستا یه اعجوبه ایه واسه خودش به تازگی داره با فوتوهای خفنش همه رو شوک میکنه!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- الیکا عبدالرزاقی از بازیگران محبوب و خوش استایل سینما و تلویزیونه که به تازگی تو سریال "برف بی صدا می بارد" بازی میکرد و تونست با نقش آفرینی خفن و دوست داشتنیش دوباره اسمشُ سر زبونا بندازه. الیکا عبدالرزاقی پیش از این سریال تو تئاتر بیشترین فعالیت رو میکرد و خیلیا بر این باور بودن که ایشون علاقه چندانی به شبیه بقیه سلبریتیا شدن نداره. ولی جالبه بدونین الیکا عبدالرزاقی یه عکسای خفنی تو پیجش میذاره که اگه ببینیشون حسابی کفت میبره!

الیکا خانوم به تازگی یه عکسی از داداش باکلاسش منتشر کرد و تولدشُ به این واسطه تبریک گفت. باورتون میشه به محض اینکه خانوم بازیگر عکس داداش جونشُ گذاشت کل اینستا ریختن تو پیج الیکا که چه داداش خوشتیپی داری. الیکا عبدالرزاقی که اولین بار تو خندوانه با گفتن اسم داداشاش و تعجبای جناب خان از اسم مانلی که البته حالا خیلی مد شده رو دخترای باکلاس میذارن، آق داداششُ به رخ کشید حالا با کلی چیتان پیتان و میکاپ سنگین سیس خفنی با خان داداشش گرفته که بیا و ببین!

q

الیکا عبدالرزاقی یه سوتون مدلینگ تو اینستاس!

شاید براتون جالب باشه بدونین که الیکا خانوم نه تنها تو بازیگری حسابی خفنه و شاخ خیلیا رو شکسته، تو مدل شدن هم رو دست نداره و با استایلای خاص و آلاگارسونای خفن طورش فک همه رو رسما چِسبونده به زمین! حتی به قدری واسش مهمه که نشون بده اونم تو جذابیت ظاهری چیزی از بقیه کم نداره که اصلا دستش به کم نمیره و فقط پیش خفنای این کار میره مثل مریم رهنما واسه میکاپ و الهام حیدری که از طراحای نامبر وان و بالانشین تهرانه!

r

a

y

بروسلی بازی الیکا عبدالرزاقی با آقاشون!

الیکا عبدالرزاقی از بازیگرای خیلی بامزه و تو دل بروییه که چند سالی میشه داره با یکی از بازیگرای خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیون، امین زندگانی یه زندگی دو نفره خوبی رو بگذرونه. امین زندگانی که حسابی به زنش وابسته اس و دل خیلیا رو با زندگی خفنشون آب میکنه، حالا جزو معدود سلبریتیایی به شمار میان که تونستن نزدیک 8 سال با هم زندگی کنن و شایعه خاصی هم در این زمینه نسازن.

درواقع نکته مهمی که باعث این قضیه شده علاقه الیکا خانوم و آقاشون به کار حرفه ایه و دوست ندارن به غیر از این اسمشون در حوزه های دیگه سر زبونا باشه. البته امین زندگانی این اواخر که به برنامه شب آهنگی دعوت شده بود با تعریف قضیه های باحالی که بین اون و زنش اتفاق میفته نشون داد که چه شوخی کنِ خفنیه و اصلا نباید به ظاهر ساده و ساکتش دقت کرد!

l

d

الیکا عبدالرزاقی چطوری کشف شد!

الیکا عبدالرزاقی در 18 مرداد ماه 1358 در رامسر متولد شده. او فارغ التحصیل آموزشگاه هنری سمندریان، لیسانس ادبیات نمایشی است. او قبل از همکاری با مهران مدیری 13 سال سابقه فعالیت در عرصه بازیگری را داشت اما بازی در نقش بانوی اول دربار قهوه تلخ جوری دیگر دیده شد.

اما این روزا الیکا خانوم با یه سبک بازی جدید که هیچ کمدی توش نداره مقابل دوربین قرار گرفت و نشون داد تو هر سبک بازی یه تمام عیار به معنای واقعیه و بازیش در کنار پوریا شکیبایی واقعا تماشاییه!

kjj

e

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها