|

ظاهر چیتان پیتان "زنِ سپهر حیدری" وقتی تشریف آوردن ایران؛ شما باس همون غرب بمونی!

aram jouyandeh shayanews

آرام جوینده همسر سپهر حیدری می باشد که به همراه آقاشون جدیدا اومدن از دبی به ایران و باعث ذوق زدگیِ کلی فالوور شدن، حالا چراشو خدا داند!!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- سپهر حیدری از بازیکنای سابق تیم پرسپولیس و مربی حال حاضر مدرسه فوتبال می باشد که هم در ایران و هم در دبی آکادمی فوتبال دارد. البته که آقای فوتبالیسست سابق حواشی بسیار زیادی هم در رابطه با مدرسه فوتبالشون دارن که اصلا جالب نیست! قضیه از این قراره که سپهر حیدری که در مدرسه فوتبالش در ایران همسر خود خانوم آرام جوینده رو هم میبرده تا به قول کاربران روحیه ای برای بازیکنان باشه! 

سپهر حیدری و همسر و فرزندانشون خیلی وقته که رفتن دبی  و اونجا زندگی می کنند و راه به راه هم از تفریحات لاکچریشون به اشتراک میذارن. آرام خانوم جوینده نیز چند سالی میشه که شناخته شده اما در طول مسیرش کلی تغییر روند و چهره داره و فیسی که از او در ادامه مشاهده می کنید کاملا بروز شده است و قدیم ندیما اصلا این مدلی نبود! آرام جوینده اما از خوبیاش اینه که همانند مثلا ستاره معصومی همسر مهدی قائدی نیست که کلا بند شغل و دارایی همسرش باشه و ته فعالیتش گرفتن تبلیغات باشه! بلکه خودش هم دست به کار شده و چند آنلاین شاپ به راه انداخته و کارشم اینجوریه که از دبی جنس تهیه میکنه و به ایرانی ها از طریق پیج های آنلاین شاپ میفروشه!

خب در همین راستا آرام جوینده باید تولید محتوای جذابی هم در پیج خودش داشته باشه تا فالوور جذب شه و در نهایت پیجش بره بالا به همین دلیل تصاویر و ویدیوهایی جذاب و گاهی نامتعارف منتشر میکنه که واقعا تاثیرگذار هم بودن!!! اما انگاری آرام خانوم و سپهر خان به تازگی تشریف آوردن ایران و استوری باحال گذاشت تا اعلام حضور کنه. خیلی ها هم که ایشون رو با شال دیدن حسابی ذوق کردن اما اینکه از ایران اومدن ایشون چی به اونها میرسه واقعا جای سوال داره!

زنِ سپهر حیدری جای ناخوناش چنگال چسبوند!

گفته بودیم خانوم خانوما خب از اونجایی که خیلی اهل خوشگلاسیون هستند جهت محتوا سازی از آیتمای خوشگلاسیون خود هم رونمایی میکنند و اینبار نوبت به ترمیم لاکشون شد! در ادامه استوری وی را مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

آرام جوینده یک شکست خورده وطنی!

آرام خانم جوینده در ایران مدیریت یک سالن آرایشی در منطقه فرشته را برعهده داشت. اسم اختصاری این سالن AJ بود که از ترکیب حرف اول اسم آرام و  فامیلی جوینده بود اما آرام خانم خیلی در این زمینه موفق نبود و در مدت کوتاهی مجبور شد سالن زیبایی اش رو تعطیل کند.

Untitled

همه شیفته سپهر حیدری و سپهر عاااشق ملکه و شازده هاش!

سپهر حیدری اما عاشقااانه همسر و فرزندانش رو دوست داره و همیشه با اوناست که میره تفریح یا سفر و یا تو خونه از بچهاش عکس میگیره و میزاره و حسابی قربون صدقشون میره. سپهر حیدری حتی برای پست های خانومشم اول صف کامنت ها دیده میشه و همیشه و همیشه غلیظ نظرشو میذاره و تنها به دو کلمه و یه استیکر رای نمیشه.

آرام جوینده و سپهر حیدری دو پسر به نام های آروکو و دیا کو دارند که یکیشون هنوز حتی به زبون هم نیومده و خیلی کوچولوعه. در ادامه ویدیویی که آرام جوینده ازش گذاشت رو مشاهده می کنید که چه ناااز میخنده. ناگفته نمونه که آروکو و دیاکو هر دو پیج دارند و با کلیییی فالوور!

بیوگرافی سپهر حیدری

سپهر حیدری  متولد ۲۹ خرداد ۱۳۵۹ در اصفهان، فوتبالیست بود. وی  فارغ التحصیل فوق لیسانس تربیت بدنی و علوم ورزش و لیسانس مکانیک از دانشگاه آزاد نجف آباد است.

پدرش سیاوش حیدری از فوتبالیست های قدیمی ذوب آهن و مادرش نیز قبل از انقلاب عضو تیم ملی والیبال بانوان ایران بود. یک برادر بزرگتر از خود بنام ساشا دارد که مربی فوتبال در اصفهان است، سه تا خواهر دارد که یکی پزشکی، یکی پرستاری و دیگری فارغ التحصیل مهندسی صنایع می باشد.

آشنایی با آرام جوینده

در ۲ فروردین ۱۳۹۳ در مرکز بولینگ اریکه ایرانیان همسرم که همراه خانوادشون اومده بودند رو دیدم و در یک نگاه عاشقش شدم، همانجا پیشنهاد ازدواج رو با پدرشان در میان گذاشتم و در نهایت با هم ازدواج کردیم.

Untitled

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها