|

تولد شاهانه همسرِ یکتا ناصر که خانوم با لباس خفنش شد مرکز توجهات؛ زاویه فکه یا ده ضلعی!

yekta naser shayanews

یکتا و منوچهر هادی از زوج های حاشیه دار سینما هستند که اینبار با تولد شاهانه آقای کارگردان و چهره عجیب خانوم بازیگر سوژه شدند!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- خب این روزا دیگه سینما و تلویزیون و کلااا این عرصه شده پارتی بازی که خب این پارتی بازی هم جوانب مختلف داره. مثلا یکی دخترشو پسرشو میاره، یکی فک و فامیلش رو به راحتی میاره و دیگری هم با اون یکی ازدواج میکنه و میشن یه خونواده هنری دراین عرصه! یکتا ناصر و منوچهر هادی یکی از همین خونواده های سینمایی هستند که آقای کارگردان با خانوم بازیگر ازدواج کردن و حالا شدن یه تیم که راه به راه آقا میسازه و خانوم بازی میکنه. یکتا ناصر هنرمندی مشهور و محبوبه که بعد از ازدواج با منوچهر هادی کمی تا قسمتی این محبوبیتش کم شد! حالا چرا؟

چون آق منوچ و یکتا خانوم دیگه بیش از اندازه هی ساختن و دادن بیرون. البته که ناگفته نمونه منوچهر هادی از کارگردانان موفق و جذاب ایرانی می باشد که خیلی از کاراشو مخاطب حسابی دوست داشته و یکتا ناصر نیز بازیگری تواناست که هم میتونه به راحتی کاراکترای طنز رو ایفا کنه و هم جدی رو! 

اما این زوج هم به مانند بقیه از حواشی و جنجالات به دور نیستند و خودشونم دوست دارن که تو چشم باشن و گهگاهی شیطنت هایی دارند. اما به تازگی تولد آقای کارگردان بود که حسابی سر و صدا کرد و فیلم و عکساشون هی وایرال شد. در ادامه ابتدا ویدویویی که منوچهر هادی منتشر کرد را مشاهده می کنید به همراه رفقا، و بعد هم عکس نکته دارشونو!

Untitled

این زاویس یا شیش ضلعی!

تصویر بالایی رو از این خانواده جذاب مشاهده کردید؟ احتمالا زاویه فک خانوم بازیگر تو چشم شما هم فرو رفته و توجهتون رو جلب کرده. خب میدونید که یکتا ناصر به زاویه فک خفنی که داره مشهوره و خیلی ها از این آیتم خدادادیه خانوم خانوما خوششون میاد و خیلیا هم میگن چخبره انقدر زاویه؟ مگه شیش ضلعیه که با شابلون بکشن!

یکتا ناصر البته که به گفته خودش این زاویه به این تند و تیزی چیزیه که خدا بهش داده و خودش هیچ دستی به صورتش نبرده و نچراله!

Untitled

وقتی یکتا ناصر هم میاد تو میدون و گرد و خاک استایل به پا میکنه!

خب از فک و آقا منوچهر که بیایم بیرون و برسیم به یکتا ناصر باید بگیم که این بازیگر مشهور ازون خانوما نیست که خیلی لباسای عجیب غریب بپوشه اما در چند ماه آخر سال 1400 خیلی از بازیگران تو تب و تاب اکران ها و جشنواره بودند و خب از اونجایی که امسال بعد دو سال خونه نشینی کرونایی اومده بودن حسابی ترکوندن و مراسمات سینمایی رو به فشن شو تبدیل کرده بودند!

یکتا ناصر هم که در سینما آزادی برای تماشای فیلم شب طلایی دعوت شده بود با تیپ جالبش سوژه عکاسان و کاربران شد. از نظر کاربران مدل و سبک شلوار هیچ همخوانی با کاپشن و روسری و کتونی ندارد و هیچ کدام مناسب هم نبوده اند. این تصاویر و ویدیو خانم بازیگر با نظرات بسیاری همراه شد که 90 درصد انتقاد بود!

 

dd

در ادامه تنها نمونه کمی از این کامنت ها را مشاهده می کنید.

Untitled

یکتا ناصر سوفیا لورن ایران

خیلی از مردم بر این باورند که اغلب بازیگران ایرانی یک همتای خارجی دارند به این معنی که شباهت زیادی بین برخی بازیگران ایرانی و خارجی وجود دارد. مثلا الناز شاکردوست را شبیه آنجلینا جولی می دانند، حسام نواب صفوی را بسیار شبیه الویس پریسلی و یا لیلا حاتمی را کپیِ نیکول کیدمن و یکتا ناصرُ هم شبیه سوفیا لورن بازیگر معروف ایتالیایی میدونن. خیلی از کاربران معتقدند که یکتا خیلی تلاش میکنه که با میکاپ و گریم خودشُ بیشتر شبیه سوفیا لورن کنه حالا اینکه تا چه حد موفق بوده بستگی به نظر مخاطبان داره.

Untitled

بیوگرافی یکتا ناصر

یکتا ناصر متولد آبان 1357 در تهران است پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه دار است. فرزند دوم خانواده است و یک خواهر بزرگتر به نام نیکتا و یک برادر کوچکتر از خود دارد.

در ادامه تصویری از نیکتا ناصر مشاهده می کنید که همراه با دخترش است و جالبت اینجاست که یکتا و نیکتا هر دو دختران 5 ساله دارند! ظاهرا هماهنگ شده بوده!!!

Untitled

بیوگرافی منوچهر هادی

منوچهر هادی کارگردان و فیلمنامه نویس کشورمان 28 مرداد 1351 در تهران متولد شد و تحصیلاتش را در تا مقطع دیپلم الکترونیک ادامه داد و بعد از آن پا به دنیای هنر گذاشت.

منوچهر هادی فرزند شهید است و پدر او در سال 63 و در جنگ ایران و عراق به شهادت رسید.

این کارگردان جوان در خانواده ای پرجمعیت 11 نفره ای متولد شد و 5 خواهر و سه برادر دارد و خودش فرزند هفتم خانواده است.

سلفی منوچهر هادی با خانواده پرجمعیتش سلفی منوچهر هادی با خانواده پرجمعیتش

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • کوثر ارسالی در

    عاشق قیافتم

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها