|

"مریم خدارحمی" تو راز ناتمام اونقد ساده تو اینستا اینقد ژیگول؛ خانوم چه شکل تتلو شده!

maryam khodarahmi shayanews

مریم خدارحمی بازیگر مشهور و اروم ایرانی می باشد که تو فیلما همیشه مثبته اما در واقعیت شخصیتی شیطون و مدلینگ داره!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- مریم خدارحمی بازیگری خوش چهره و خوش نقش می باشد که سالهاست در این عرصه فعالیت دارد و بیشتررر هم او را در سریال های تلویزیونی دیده ایم تا سینما. مریم خدا رحمی از اون دسته خانوماست که چهره ای مثبت داره و همیشه هم در چنین کاراکترهایی دیده میشه. اگه بخوایم دیگه اوج خفن بودن مریم خدارحمی رو بگیم باید به سریال ستایش اشاره کنیم که نقش دختری مایه دار رو بازی میکرد!

مریم خدارحمی هنرمندی بی غل و غش و به دور از حواشی است که کاری هم به کار خیلی از جنجالات ندارد چون نمیخواد از این طریق تو چشم باشه و ظاهرا ترجیحش بر اینه که با همون بازیگری تنها دیده بشه نه موردی دیگر! مریم خدارحمی اما سالها پیش در سریال "سه پنج دو" هم بازی داشت و دختری شر و شیطون رو ایفا کرد که چندان بهش نمیومد چرا که فِیسش این مدلی نیست! اما مریم خانوم خدارحمی به تازگی در مجموعه ای به نام "راز ناتمام" نیز بازی کرده که این شبها از شبکه یک پخش میشه و در رابطه با دو شهید محمدجواد باهنر و محمدعلی رجایی نیز می باشد.

مریم خدارحمی در اینستاگرام فعالیت به نسبت زیادی دارد که در ادامه نمونه هایی از چهره اینستاگرامی خانوم بازیگر رو مشاهده می کنید.

Untitled

Untitled

مریم خدارحمی از مدلینگ های غیووور تو آرایش هستن!

اما جدا از این ها مریم خانم نیز همانند بسیار از خانومای بازیگر نیز اهل سان های آرایشی و مدل شدن و میکاپ های بسیار غلیظی هستش که مورد پسند فالووره با لایک خور بالا!

وی بینی خود را عمل جراحی کرده و چهره نچرالی نداره اما در عین حال همچنان سادگی و زیبایی خود را دارد. در ادامه تصاویر خانم بازیگر را در حالی که برای میکاپ یک سالن حرفه ای مدلینگ شده است را مشاهده می کنید.

Untitled

مریم خدارحمی بهش نمیاد ولی راه و رسم تتلو پسنده!

مریم خدارحمی گیاهخوار است و گوشت نمیخورد و همانند تتلو بر این عقیده است که نباید حیوانات رو کشت و حتی در بیو اینستاگرام خود نیز نوشته است : صلح رو از بشقابمون شروع کنیم

اما این قضیه مسئله ای کاملا شخصی است که شاید خیلی ها اونرو قبول نداشته باشند و برخی هم پایه صحبت های خانوم بازیگر باشند. مریم خدارحمی در این بابت پست و استوری های بسیاری منتشر می کند اما مدتی پیش ودیویی به اشتراک گذاشت نزدیک به یک گاو شده و با کلی ترس و لرز در حال نوازش این حیوان می باشد. نکته ای که خیلی از کاربران بهش اشاره کردند این بود که با اینهمه ترس واقعا حیوانات رو دوست داری یا تنها برای فیلم گرفتن چند لحظه ای موندی کنارش!

Untitled

مریم خدارحمی تو سریال کجا و تو واقعیت کجاااا!

خیلی از خانومای بازیگر و حتی آقایون بازیگر هم هستند که تیپ و ظاهر تو فیلم و سریالشون زمین تااا آسمون با استایل واقعیشون تو زندگی فرق داره و شاید اصلا اونجوری که همیشه مظلوم و ساده دیده میشن حتی یک درصد هم نباشن. 

مریم خدارحمی نیز اینگونه است و اگر نگاهی به صفحه اینستاش بی اندازید تصاویر شیطون و خوشرنگش رو مشاهده می کنید. این بازیگر جوان از رفیق فابریک های شهرزاد کمال زاده است و همنی تازگی هم عکسی دو نفره تو کوه و کمر منتشر کردند و این هم در نوع خود جالب بود و با نظرات مثت و قربون صدقه کاربران همراه شد.

Untitled

بیوگرافی مریم خدارحمی

مریم خدارحمی متولد 16 اردیبهشت 1362 در اصفهان، بازیگر سینما و تلویزیون است. خدارحمی بیش از چیزی که فکرش را کنید حامی حیواناته و پیج اینستاگرامی اش هم پر از فیلم و عکس هایی در اینباره می باشد.

تحصیلکرده دانشگاهی رشته تدوین می باشد که کار تصویر را از شبکه استانی شروع کرد، او مدتی بازیکن فوتبال بوده و تجربه عمل زیبایی بینی هم دارد. مریم خدارحمی هنوز ازدواج نکرده مجرد می باشد

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها