|

"پریناز ایزدیار" بعد جیران چه خشی انداخت رو قلبا؛ سر هوتی خان کَل داره با الناز بدجور!

parinaz izadyar shayanews

پریناز ایزدیار بازیگر سریال جیران که بعد از اون حسابی اعتماد به نفس پیدا کرده با انتشار عکس بدون فیلتر از خودش حسابی اینستا رو زیر و رو کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- پریناز ایزدیار از بازیگران محبوب و خوش چهره سینما و تلویزیونه که اخیرا با سریال "جیران" مهمون خونه های مردم بود و به دلایلی که در ادامه توضیح داده میشه، پخش اون متوقف شده. پریناز ایزدیار از بازیگراییه که این روزا حسابی با کارای رنگ و وارنگش داره غول اینستا میشه. پریناز ایزدیار که در کنار بازیگریش ظاهر جذاب و خاصی داره که دل خیلی از کاربرای فضای مجازی براش میره، روز به روز داره بیشتر با شهرت دست و پنجه نرم میکنه.

پریناز خانوم به تازگی یه عکسی از خودش منتشر کرده که نشون از این داره که هر چی زمان داره میگذره و محبوبیت خانوم میون مردم افزایش پیدا میکنه، اعتماد به نفسش هم داره بیشتر و بیشتر میشه. خانوم خانوما تو این عکس هیچ میکاپی انجام نداده و با لطافتی که تو فیسش موج میزنه، حسابی زده رو دست هر چی سلبریتیه که ادعای خوشگلی داره.

پریناز ایزدیار با این فوتو ثابت کرد واسه جذاب بودن نیس که تو سریالاش میکاپ انجام میده و فقط مجبوره که این کارو بکنه! البته خیلی از کاربرا معتقدن خانوم از فیلتر واسه خوشگلاسیون خودش استفاده کرده و فیس پریناز نمیتونه این مدلی باشه که خب این هم برای خودش نظریه!

q

وقتی بین پریناز ایزدیار و الناز خانوم دعواس واسه هوتی!

این روزا بازار ده لبریتی شدن هوتن شکیبا حسابی داغه و آقا یه روزایی دنبال یکی میگشت که باهاش باشه و حالا سلبریتیای جورواجور و خوش رو واسه عکس انداختن باهاش سر و دست میشکونن.

پریناز ایزدیار که چند وقت پیش با فیلم "ملاقات خصوصیگ با هوتن خان همبازی بود کل پیجشُ پر کرده از عکسایی که با ایشون گرفته و البته به پای الناز خانوم نمیرسه که بدجور با هم عیاقن که بیا و ببین! این دو تا بازیگر یه طوری عکساشونُ با هوتی منتشر میکنن که انگاری دارن پز عکساشون با برد پیت رو میدن!

hh

استایلای شاخ دارِ پریناز ایزدیار که میون همه خودنمایی میکنه!

پریناز ایزدیار از اون دسته بازیگراییه که دستش حسابی تو مده و به همین واسطه هم کلی فوتوهای رنگ و وارنگ داره که اگه ببینیننشون میگین اینا واقعا همشون پرینازه! و باید گفت که بله. خانوم معلوم نی این چند سال با کی افتاده سر کَل که همش داره از تیپاش گرفته تا مدل موهاش با تغییرات عجیب غریب به خودش حال میده.

پریناز خانوم که تو هر مراسمی با یه  فرم و تِم جدید از خودش رونمایی میکنه، این اواخر واسه مراسم آیین سپاس اینقدری ساده و خفن تیپ زده بود که گویا یه بازیگر آمریکایی باکلاسُ تو تصویر میبینین. ولی یهو یه جای دیگه با موهای فر و چشم گیر حسابی خودشو سوژه رسانه ها میکنه و جلو دوربینا پُز میده هوار هوار!

e

qq

gg

as

با پریناز ایزدیار بیشتر آشنا شین!

پریناز ایزدیار متولد 8 شهریور 1364 در شهر بابله و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیونه و این اواخر با سریال نمایش خانگی جیران که به دلیل شکایت هایی که مبنی بر جعل اثر ادبی اون بیان میشه، با توقف پخش مواجه شد. تحصیلات دانشگاهی پریناز خانوم در زمینه گرافیکه. خانواده او موافق تحصیل او در رشته بازیگری نبودن و به خاطر همین در دبیرستان مجبور شد که رشته تجربی را انتخاب کنه، ولی سپس در دوران پیش دانشگاهی به هنر تغییر رشته داد.

پدر پریناز ایزدیار یکی از مخالفای سر سخت او برای بازیگر شدن بود و دوست داشت پریناز وکالت بخونه، ولی برعکس مادرش علاقه زیادی به بازیگر شدن دخترش داشت. پریناز خانوم تا به حال درباره ارتباطاش توضیحی نداده و تنها چیزی که راجع بهش میدونیم اینه که خانوم خانوما مجرده و تابحال دل به کسی نداده!

f

ww

x

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها