|

تیکه کمرشکن قریشی که آقای تتلُ پماد لازم کرد؛ دخیااا بیریختو کادو بارون کردن!

sahar ghoreyshi amir tatallo shayanews

تتلو بعد از اینکه سحر از زندگیش خارج شد با چند تا رپر و نوازنده زن شروع به همکاری کرده و با اضافه کردن این خانوم ها می خواد حال سحر رو بگیره

لینک کوتاه کپی شد
5

امیر تتلو که پیشتر کنسرتش را کنسل کرده بود در اظهاراتی عجیب گفت شب کنسرت جلوی هوادارن خودش را می کشد یا اینکه فردی با ماسک بیاید او را بکشد.

به گزارش «شایانیوز» حرف های عجیب تتلو در یوتیوب همچنان ادامه دارد و صحبت هایی می کند که بسیار عجیب است و معلوم نیست هدفش از گفتن این حرف های جنجالی چیست.

تا اینجا امیر تتلو گفته: اگرم روتون نشد واسه کشتن امیر تتلو بیاین جلو به مسئولین برگزاری کنسرت بگین من میخوام تو پروژه ی تفنگ طلایی شرکت کنم !! کار جمعه ! اگرم نخواستین صورتتون معلوم شه میتونین صورتتونو کامل بپوشونین و بیاین رو استیج.

ببینم یه قاتل اندازه ما پیدا میشه ؟ مینویسم امضا میکنم، ویدئو میگیرم میدم به خودش و خانواده ش که اینکار با رضایت خودمه که هیچ مشکلی هم براش پیش نیاد بعد از مرگِ ما.

ایندفعه وقتی رای میدین باید پاشم وایسین بلیط هم بخرین بعد نگین شما نکشتین !! اینبار تاریخ شاهده ! تمام کامنتاتون و رای گیریا و پستا اسکیرین رکورد موجوده.

یک بار برای همیشه باید تاریخ بفهمه همه چیو به شوخی گرفتن یعنی چی ! باید بفهمه چیزایی که راحت به دست میان ممکنه خیلی راحت و با یه شلیک اونم با تفنگ طلایی از دست برن.

پروژه ی تفنگ طلایی شوخی و بچه بازی نیست ! با دقت تصمیم بگیرین ! من اهل لب و دهن نیستم ! تصمیمتون اجرا میشه !! با دقت تصمیم بگیرین ! فقط هم امروزو فردا وقت دارین.

-مشخص نیست آیا این یک جنجال و حاشیه جدید است یا هدف دیگری پشت این حرف هاست.

TATAL-GUN

عکس تفنگ طلایی که امیر تتلو منتشر کرد

سحر قریشی بعد جدایی از امیر تتلو تو چه حالیه؟

در حالی که همه تصور می کردند از اونجایی که سحر خیلی وابسته به امیر تتلو هستش و بعد از جدایی از هم می پاشه اما گویا اصلاً  اینطور نیست و سحر خانوم از وقتی که از ترکیه به دبی رفته همش عکس هایی از خوشگذرونی هاش رو استوری می کنه و گویا خانوم تو دبی خیلی داره بهش خوش می گذره.

تیکه انداختن سحر قریشی به تتلو!

سحر قریشی البته هنوز انگار به یاد تتلو هست و استوری آخر خانوم بازیگر یه جورایی تیکه انداختن به تتلو بود. سحر عکسی منتشر کرد که یک انار و چند شاخه ریحون روی لب تابش هست و نوشت ثبت لحظه ای از عشق به همسر و عشق به کار! احتمالاً سحر با انار و ریحون و اینکه تتلو گیاه خوار هستش خواسته به امیر تبکه بندازه و منظور از عشق به کار هم لب تاب معروف خانم بازیگر است که تو خیلی از عکس ها دیدیم باهاش مشغول کار کردن است.

unknown_299981354_385307910440168_1431636384979656101_n

همکاری امیر تتلو با گندم خانوم!

امیر تتلو تو آهنگ جدیدش با یه خانوم رپر همکاری کرده این خانوم جوان که اسمش گندم هست همکاری با امیر تتلو رو باعث افتخار خودش دونسته و البته امیر تتلو هم گویا از کار این خانوم جوان رضایت داشته و حسابی ازش تعریف کرد.

unnamed (1)

تصویری از گندم رپر جوانی که به تازگی با تتلو همکاری کرد

هدیه ای که امیر تتلو رو حسابی سر ذوق آورد!

امیر تتلو بعد از اینکه از سحر جدا شد سعی کرد دور و برش رو حسای شلوغ کنه و با اضافه کردن نفرات جدید به ندش و گروهش از فکر سحر بیاد بیرون. آرمیتا دختر نوازنده ای که به تازگی به تیم امیر تتلو اضافه شده و گویا یکی از دلایلی قهر کردن سحر قریشی هم حضور همین خانوم بوده. حالا امیر تتلو ویدیویی منتشر کرده و از کادویی که آرمیتا خانوم براش خریده رونمایی کرد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها