|

"مونا کرمی" تو از سرنوشت چه ساده بودااا؛ حالا با پلیسه هاش مدلا رو تکونده گذاشته کنار!

mona karami shayanews

مونا کرمی بازیگر سریال از سرنوشت که حالا تو اینستا یه غول عجیب غریبیه که نمیشه شناختش، به تازگی با استایل اروپاییش همه رو مات خودش کرد!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- مونا کرمی از بازیگران محبوب و حرفه ای سینما و تلویزیونه که شاید نام او چندان براتون آشنا نباشه، ولی اگه سریال پرمخاطب "از سرنوشت" رو دیده باشین، قطعا نقش نامزد سهراب یعنی آرزو رو همیشه به یاد دارین. مونا کرمی اولین بار با همین سریال به چشم اهالی سینما اومد و توانایی فوق العاده او در بازیگری آینده ای رویایی رو همراه با شهرتی باورنکردنی برایش رقم زد. مونا کرمی این روزا تبدیل شده به یه بازیگر خفن که داره تو تئاتر و سینما حسابی میدرخشه و با بازیگرای دوست داشتنی مثل کامران تفتی همبازی شده.

البته فعالیت های مونا خانوم تنها محدود به بازیگری نمیشه و ایشون تو اینستا هم دستی بر آتش دارن. به طوری که راه و بیراه با انتشار عکس و ویدیوهایی از خودش میخواد حس شاخ بودنش رو به کاربرا فضای مجازی منتقل کنه. این بازیگر به تازگی عکس هایی با استایل فراتر از انتظار منتشر کرد که در مراسم اکران فیلم تارا او رو نشون میده که باز هم با دوست صمیمیش جوانه دلشاده. خانوم با یه مانتو عبایی که ببینیش دیگه دلت نمیخواد سمت این مدل مانتوها بری، یه تیپی برا خودش ساخته که انگاری خانوم بازیگر هالیوودِ نه ایران!

h

g

i

استایلای خارجکی مونا کرمی که وضعشون بدجوری خرابه!

مونا کرمی از اون دسته بازیگراییه که به محض اینکه یکم تو فضای بازیگری به شهرت رسید و مردم دیگه مینشاسنش، زد تو کار فاز برداشتن با تیپای اروپایی که واقعا بعضیاشون اصلا باید سانسور شه!

خانوم بازیگر که ظاهرا علاقه زیادی به تیپای ترند و مطابق با مد روز داره، هر چی که دم دستش بیاد رو میپوشه و اصلا به اینکه حالا مردم چی میگن، اهمیتی نمیده و یه طور تو مراسمای مختلف جلوی دوربین ها ظاهر میشه که انگاری هنوز به سن تکلیف نرسیده و فِنت عجیبش تو عکسا اونو رسما شبیه دخترای دهه هشتادی کرده!

l

ou

gt

وقتی مونا کرمی رسما یه مدلِ که همه چیشم خاصه!

مونا کرمی یه بازیگر نوپا و ستاره سینما و تلویزیون به شمار میره که حسابی اهل چیتان پیتان کردنه و به قدری به خودش میرسه و دوست داره شبیه بازیگرای غربی به نظر بیاد که حد نداره. از اونجایی که این روزا خیلی از سلبریتیا و بازیگرا دنبال بند کردن به یه چیز خیلی خاصن، مونا خانوم هم به شدت شیفته پیرسینگاشِ و دوست داره تا جایی که میتونه و هر جایی که وارد میشه و جلوی دوربینا قرار میگیره، اونا رو تو چشم طرفداراش کنه.

ds

trh

البته این تنها ویژگی خاص مونا خانوم نیست. ایشون علاقه بسیاااار وافری داره که مدام استایلاش به رخ بقیه بکشه. خصوصا در حالتی که کاربرا از تعجب شاخ دربیارن که این بازیگر چطوری هنوز داره تو این سینما کار میکنه!!! از دید کاربرا اگه یکم دیگه اینطوری پیش بره، خانوم رسما یه مدل درست و حسابی میشه که هیچکی جلودارش نیس!

ee

m

fy

شیطونیای ضد و نقیض مونا کرمی!

مونا کرمی متولد 18 آذر 1369 در گلستان ، فارغ التحصیل لیسانس مهندسی منابع طبیعی می باشد که از کودکی با تئاتر شروع کرد سپس از طریق فیلم کوتاه به تلویزیون رسید و حالا در سطح اول کار می کند. اولین بار در سال 1378 وقتی 9 ساله بود با کار تئاتر عروسکی در مینودشت بروی صحنه رفت تا اینکه با حضور آکادمی بصورت تخصص فعالیت اش را ادامه داد.

خانم بازیگر در جشنواره دانش آموزی توانست رتبه 1 بازیگری را برای نمایش سیب بگیرد و بعد با بازی در سریال "حوالی پاییز" به طور حرفه ای در قاب دوربین قرار گرفت. همچنین اگه بخوایم از شخصیت مونا کرمی براتون بگیم اینک  اصلا به نقشش تو مجموعه "از سرنوشت" نگاه نکنین که تفاوتش از زمین تا آسمونه. خانوم خانوما خارج کار اینقدر شیطونه و مدام در حال مزه ریختنه که حد و حصر نداره.

fd

d

f

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها