|

میگن خوشگلی دردسر داره؛ "متین ستوده" با این تیپاش از اروپام سبقت گرفته عجیییب!

matin sotudeh shayanews

متین ستوده بازیگر خوش چهره ای می باشد که حواشی زیادی رو دور خودش جمع کرده و اینبار هم با صحبت هایش در رابطه با مرگش سوژه شد.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- متین ستوده بازیگر جذاب و خوش پوش سینما و تلویزیونه که با بازی در سریال "لیسانسه ها" مشهور شد. البته که خانوم خانوما در کارهای دیگری هم ایفای نقش داشته و بازیگر با استعدادی هم می باشد اما در این سریال به دلیل نقش پررنگ تری که داشت، بیش از پیش و حتی پَس مشهور شد. متین ستوده از اون دسته بازیگرای شیطون و اهل دله که دوست داره همیشه و همیشه خووووشگل به نظر بیاد و خب از اونجایی که خوشگلی دردسر داره خانوم خانوما هم زیاد میوفته تو دردسر!! متین ستوده هنرمندی محبوب است که صرفا به دلیل بازیگر بودنش مشهور نشد و بازیگری تنها سکوی پرتابی بود تا ایشون به معروفیت و بعد هم  به مدلینگ برسن و جذب فالوور داشته باشن برای خودنمایی!

حالا میگین چرا؟ این روزا ظاهرا خانومای بازیگر تو مسابقاتی سنگین هستند که رقابتی سنگین تر دارن و دائم در تلاشند تا از اون یکی جذاب تر خاص تر به نظر برسند. حالا در این راه قطعا همگی یکی یکبار میرن زیر تیغ جراحی! برخی هم میرن زیر سرنگ بوتاکس و ژل! و در آخر همه اونها میرن تو سالن های آرایشی و دم به دقیقه رنگ عوض میکنن! 

متین ستوده دقیقا یکی از همین خانومای بازیگره که یکسره تو این فضاها سیر میکنه. متین خانوم اما انگاری تو فضای دیگری هم رفته! مثلا مدتی پیش مصاحبه ای از وی منتشر شد که متین خانوم ادعا دارند داشتن سکته میکردن و مرگ رو با چشماشون دیدن! در ادامه این ویدیویی رو در این باب مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

و این هم کامنتای عجیب کاربران همیشه در صحنه

خب ویدیو رو دیدین؟ میدونین که کاربران همیشه در صحنه برای هررر چیزی نظرات مختلفی دارن و خب قطعا از چنین مصاحبه و چنین ظاهری هم به راحتی نمیگذرن! 

برخی از کاربران به شال خانوم بازیگر گیر دادن که چقدر فسقلیه و دیگه اونم در بیار و این حرفا! برخی هم گفتن چیکار به شالش دارین مگه خودتون چه شکلی هستین!

برخی دیگرحسابی متین ستوده رو مسخره کردن و گفتن شما چیزی زده بودی و تو فضا بودی به همین دلیل این موارد رو حس کردی و فاز مرگ گرفتی! برخی هم تایید میکنن و میگن آره سکته چنین حالتی رو به ادم میده و شبیه به مرگه! برخی هم که اصلا محو آقای جوان داخل فیلم شدن که ایشون داره لبخند میزنه و به زور خودش رو دربرابر حرفای خنده دار متین نگه داشته و ...

Untitled

اما گفته بودیم خوشگلی دردسر داره! دردسر متین ستوده سر استایلِ اونجوریش ...

این روزا دیگه خانومای سینما و تلویزیون به قدری در مراسمات سینمایی آزادیت دارن که دیگه دارن از اروپا هم سبقت میگیرن، چرا که حداقل اون خارجیه قسمتی از بدنش کلا لباس مثلا نداره اما خانومای ایرانی به خوبی میدونن که از همون مانتو و شال چجوری استفاده کنن و چه مدلی رو بپوشن که توجه بیشتری به نسبت اون اروپاییه جلب کنند! 

مثلا نمونش همین خانوم متین ستوده که مدتها پیش در یکی از مراسمات سینمایی حضور پیدا کرد با مانتوی توری و شلوار بسیار نامناسبی دیده شد که خب در قسمت عکاسی از هنرمندان هم تنها با کمی ژست گرفتن بیشتر نیز چشم هارو به خودش دوخت!

خب خانوم جان شما که میدونید قراره قمزه بیاید برای عکاسی، چرا چنین نامتعارف میپوشید که همه فقط شمارو نگاه کنند! بعد از اتمام این مراسم و بیرون اومدن عکس و فیلم های خانوم بازیگر انتقادات بسیاری روانه وی شد تا حدی که این بازیگر مجبور به عذرخواهی بابت استایلش شد!

Untitled

تبلیغ یه دستبند جینگول توسط خانم بازیگر

متین ستوده همانند بسیار از بازیگران از پیجش و محبوبیتش و زیباییش استفاده میکنه و درامد زایی داره اما خب نه هررر چیز دمه دستی که پیدا شه رو مثل خانم بهنوش بختاری تبلیغ کنه! در ادامه تصاویر خانم بازیگر را برای معرفی پیج طلا فروشی مشاهده می کنید که دستبند جالب و بزرگ وی مورد توجه قرار گرفت و جینگول خطابش کردند، مخصوصا کفش پاشنه داره رو دستبند!

ناگفته نمونه که متین خانوم ستوده خود نیز بسیار علاقمند به اکسسوری هستش و از این آیتم جذاب در استایلش به وفور استفاده میکنه. 

yy

e

به غیر از تبلیغات و بازیگری، متین ستوده همانند بسیاری از خانومای بازیگر که از دبی و یا ترکیه جنس میارن و در ایران به استفاده از شهرت و اسم و رسمشون به فروش میرسونن، خانوم ستوده نیز چنین است و آنلاین شاپی بسیار ریز داره ظاهرا که لباس های زنانه و صندل و ... از استانبول میاره و میفروشه!

Untitled

بیوگرافی متین ستوده

متین ستوده متولد 22 اردیبهشت 1364 بازیگر سینما و تلویزیون می باشد. متین ستوده در رشته مدیریت بازرگانی تحصیل کرده و در کلاس های بازیگری امین تارخ نیز شرکت کرده است.

ایشون از قدبلندترین بازیگران زن ایرانی می باشد که اغلب نگران نداشتن پارتنر هم قد خود بوده. اما سرانجام با علی زندی ازدواج کرد. علی زندی صاحب رستورانی به نام تهران پاریس است و اغلب هم میزبان سلبریتی ها و بازیگران می باشد.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها