|

"یکتا ناصر" شده کُپ لوبیای سحرآمیز چه قدددی کشیده؛ خانوم با زاویه فکش شد اسکلت برقی!

yekta naser shayanews

یکتا ناصر بازیگر مشهور که عموما استایل هایی ناجور نداره اینبار با نکته ای دیگر مورد توجه قرار گرفت که در نوع خود عجیب بود!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- یکتا ناصر بازیگر جذاب و دوست داشتنی ایرانی می باشد که سالهاست در سینما و تلویزیون ایفای نقش می کند و خیلی وقته که از بازیگرای مشهور در این عرصه می باشد. اما همه میدونیم که یکتا ناصر بعد از ازدواج با منوچهر هادی کارگردان مشهورررتر سینما بیش از پیش اسم و رسم دار شد و این خونواده تبدیل شدن به تیمی شکست ناپذیر که مثل بنز هم دارن میسازن و جیبارو پر میکنند. منوچهر هادی از اون دسته کارگردانانی هستش که پشت سر هم فیلم وسریال شبکه خانگی میسازه و حتی به خودش و ذهنش هم امون نمیده چه برسه به مخاطب! خب یکتا ناصر هم که همسر ایشون هستند و اصلا نمیشه تو کاراشون دستی بر آتش نداشته باشند.

البته که یکتا خانوم ناصر خودشون هم بازیگر با استعدادی هستند که توانایی بازی هم در نقش های طنز رو دارند و هم جدی! شاید چهره یکتا ناصر در واقعیت به خندوندن نیاد اما اینطور نیست و هنرمندی قابل در این زمینه هست. از این ها که بگذریم و برسیم سر و سراغ خود خانوم خانوما باید بگیم که ایشون به نسبت قبل بسیار مغرور تر شده اند حالا به چه دلیل خدا داند!!!

یکتا ناصر معمولا جز خانومای نامتعارف پوش سینما نیست اما خب بی نکته هم تیپ نمیزنه و سعی داره در عین مناسب بودن یجوری هم نظرات رو به خودش جلب کنه. مثلا یکتا ناصر به تازگی در اکران فیلم "شب طلایی" حضور داشت اما مدل راه رفتن و سیس خانوم شبیه به عصا قورت داده هایی بود که فکر میکنن دنیا مال اوناست! در ادامه ویدیویی از وی مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

یکتا ناصر چه یهو شد لوبیای سحرآمیز!!

خب شاید با دیدن ویدیوی بالایی بگین یکتا ناصر چه قد بلند شده! اما سخت در اشتباهید چرا که خانوم بازیگر با قرص و ورزش یهو قد بلند نشدن و حتی لژ کفشاشون هم صرفا دلیل قد بلندیشون نیست! بلکه یکتا ناصر اینبار اومد و استالیش رو رنگ روشن مونوکروم انتخاب کرد که خب دقیقا همرنگ بودن مانتو و شلوار باعث این خطای دید شد. از طرفی هم شلوار راسته انتخاب شد و جذب نبود که این هم در بلند تر نشون دادن تاثیر خوبی داره.

اما دلیل اینکه انقدر خشک و مجسمه ای راه میره رو دقیق نمیدونیم اما برخی از کاربران بر این نظر بودند که چون کفشاش پاشنه داره و عکاسان هم دارن جلوش عقب عقب میرن نمیخواد ریزشی به وجود بیاد و کسی این وسط پخش زمین بشه!

که البته این هم دلیل جالبی برای این میزان خشک راه رفتن نیست! خب شما اگه به راحتی نمیتونید با کفش لژدار و یا پاشنه، راه برید بهتره که انتخابتون هم نباشه!

fcg

یکتا ناصر با کانتورش دیگه داره میشه اسکلت!

گفته بودیم که یکتا ناصر اهل بد پوشیدن و نامتعارف بازی و دیده شدن از این طریق نیست. اما خانوم بازیگر نقطه قابل توجهی در چهرش داره که اصرار داره بگه خدادادیه و از طرفیم کاربران اصرااار دارن بگن تزریقه زاویه فکه! 

حالا از اونا اصرار و از ایشون انکار!!

از طرفی یکتا ناصر با وجود اینکه میدونه چنین موردی در چهرش غلیظ و بولده اما باز میاد و با ترفندای میکاپ و کانتور اون رو بیشترش میکنه!! خب آخه دیگه زاویه سازی فک چه طبیعی و چه غیر طبیعیش هم حد و حدودی داره و تا جایی قشنگه نه اینکه شبیه به ده ضلعی بشی!!

در ادامه نمونه ای بارز از تمام گفته های مارو مشاهده می کنید، هم استایل و هم چهره.

sfsf

یکتا ناصر: چون حرفه ای هستم همسرم منو برای نقشا انتخاب میکنه!

اما مورد دیگه اینکه خیلی خانم یکتا رو مورد انتقاد قرار میده حضور او در تمام فیلم و سریال های همسرش منوچهر هادی است. بعد از ازدواج و صاحب فرزند شدن یکتا ناصر شاید تصور می‌شد فعالیت او در سینما کمرنگ شود، اما این اتفاق نیفتاد و ناصر به یکی از پرکارترین بازیگران زن سینما و تئاتر تبدیل شد.

او که همسر منوچهر هادی است، گفت: «خوشبختانه قبل از اینکه با منوچهر هادی آشنا شوم در فضای حرفه‌ای سینما با هم کار می‌کردیم. رابطه و آشنایی اخیر به ما بیش از پیش کمک کرد. به هر حال جدا از اینکه ما رابطه شخصی داریم، کاملا به موضوع فیلم و بازی حرفه‌ای نگاه می‌کنیم.

Untitled

در دنیا نیز این موضوع کاملا وجود دارد. زیرا کارگردانان از بازیگرانی که حرفه‌ای هستند و از کار آن‌ها رضایت دارند عموما استفاده می‌کنند. اما شاید مردم عادی و کسانی که سینما را به صورت حرفه‌ای دنبال نمی‌کنند این سو تفاهم به وجود می‌آید که هادی از همسرش و به واسطه رابطه‌ای که دارند استفاده می‌کند.

منوچهر به حدی به کارش اهمیت می‌دهد که اگر زمانی حس کند که من برای سریال یا فیلم مورد نظری که می‌سازد به درد نخورم قطعا استفاده نمی‌کند. هیچ وقت خودم را به کاری تحمیل نمی‌کنم.

زیرا نتیجه کار برایم اهمیت زیادی دارد. اتفاقا به همین دلیل که منوچهر هادی همسر من است برای بازی در فیلم‌های او سخت گیرتر هم هستم.»

Untitled

بیوگرافی یکتا ناصر

یکتا ناصر متولد آبان 1357 در تهران است پدرش افسر بازنشسته نیروی زمینی و مادرش خانه دار است. فرزند دوم خانواده است و یک خواهر بزرگتر به نام نیکتا و یک برادر کوچکتر از خود دارد.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها