|

تریپ آسِ "فریبا نادری" وقتی میره یه مزون گرون اونم بالای تهرون؛ بعد ستایش چه میتازونه!

fariba naderi shayanews

فریبا نادری بازیگر جذابی می باشد که اینروزا تو بازیگری کمرنگ شده اما در عوض خوووب تو مزونا و مانتوفروشی های گرون تهرون میچرخه!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- فریبا نادری از بازیگرای جذاب و مشهوریه که البته قبلنا انقدر محبوب نبود و با مد شدن شدید اینستاگرام تو این چند ساله و فعالیت بی امون خانوم بازیگر این جایگاه شکل گرفت. فریبا نادری از اون دسته بازیگراییه که شاید خیلییی فیلم و سریال تعداد بالا بازی نکرده باشه اما در عوض شانش بهش رو کرد و با تنها یک سریال حسابی ترکوند. قطعا میدونید که منظور ما کدوم سریاله؟ بله ستایش باعث شد تا برخی از بازیگران همچون نرگس محمدی و فریبا نادری بکشن بالا و کلی دیده بشن.

فربیا خانوم نادری حالا کاربری فعااال در شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام است که انگار رقابت سختی با مهناز افشار داره حالا چرا؟ چون این دو بازیگر زن هر دو صفحات خود را در این برنامه آسفالت کردن اونقدر که دم به دقیقه عکس های جورواجور از خود به اشتراک میذارن.  البته که صد رحمت به مهناز افشار که حداقل یه تکونی به ژستاش و لباسش میده و عکس میذاره اما فریبا نادری یه زاویه از صورتو گرفته و مدام از همون حوال سلفی میگیره میذاره!

ناگفته نمونه که اکتیو بودن فریبا نادری همچین بدم نبوده و خانوم بازیگر در حال حاضر بیش از 2 میلیون دنبال کننده دارند که دوست دار وی هستند. فریبا نادری همانند بسیاری از همکاران جیگول خود گهگاهی به مزون ها جهت تبلیغات دعوت میشه اما اینبار ویدیویی از او و چند بازیگر خانوم دیگر منتشر شد که همگی به مغازه ای بسیار بزرگ در بالاشهر تهران دعوت شده بودند. فریبا خانوم نادری هم بیشتر از همه تو چشم بود و خب به بهونه تشکر پیج رو تگ کرد که تبلیغ جذابی هم برای این مغازه شد!

فریبا نادری و اعتیاد سرسختش! خانوم خوشگل شدی بسسس کن!

فریبا نادری چندان اهل میکاپ و آرایش نیست مگه اینکه عکاسیس باشه یا برای موردی مدل شده باشه! فریبا خانوم نادری چهره به نسبت زیبایی داره که البته دست نخورده نیست و با جراحی و یه ریزه کاری های دیگه تغییرادت زیادی در چهرش ایجاد شده اما باز خوبیش به اینه که تا همین جای کار قانع شده و مثل خیلی از بازیگران همچون خانوم متین ستوده دم به دقیقه دست به قلم برای تغییر چهرش نیست!

اما فریبا نادری از معتادین فیلتر های اینستاگرامیه و همیشه و در هر کجا که باشه با فیلتر یه دستی به صورتش میکشه و چیک چیک عکس! خانوم بازیگر گهگاهی هم برای تنوع برنز میکنه و باز سفید میشه که البته باز برنز شدنه هم دست فیلتراسیون رو میبوسه نه سولاریوم! 

در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید.

فریبا نادری با زور بازو انقدر پولدار شد؟!

در ویدیوی بالایی پوست برنز شده خانوم بازیگر رو مشاهده کردید؟ ماشین شاخ و خفنشون رو دیدین؟ فریبا نادری تا به حال دو بار ازدواج کرده و هر دو بار هم با چهره هایی درست حسابی رفته زیر یک سقف.

خانوم بازیگر ابتدا در 19 سالگی عاشق شد. وی عاشق کارگردانی معروف به نام مسعود رسام شد و با وجود فاصله سنی زیاد و مخالفت های پدر فریبا اما ازدواج کردند که خب عمر آقای کارگردان به این دنیا نبود بر اثر سرطان درگذشت.

اما چند سال بعد فریبا نادری با شخصی به نام مهرداد طباطبایی آشنا میشه و بعد از مدتی ارتباط از همسرش میخواد که بیاد خواستگاریش و در نهایت این زوج میرن سر زندگیشون و حالا هم دختر کوچولویی ناز و دلبر به نام یارا دارند.

فریبا نادری و همسر اولش فریبا نادری و همسر اولش
فریبا نادری و همسر دومش فریبا نادری و همسر دومش

فریبا نادری با یه بینیِ شاه گوشت!!

فریبا نادری چهره نچرالی نداره اما باز خوبه که اهل آرایش های زیاد نیست چرا که برخی از خانومای سینما مثل مریم معصومی هم عمل زیبایی داشته لند، هم آرایش غلیظ دارند و هم فیلتر اینستا میندازن! اما خب یسری هم هستند مثل مثلا مهتاب کرامتی که اعتقادی به فیلتر ندارن که هیچ، عمل های جراحی زیبایی رو هم منع میکنن! تازه آرایششون هم کمه.

البته که زندگی و تفکر هر شخص به خودش مربوطه اما فربیا نادری هم کم به فیلتر اینستا علاقمند و یا شاید هم معتاد نیست و همیشه از این موارد گول زننده استفاده میکنه. فریبا نادری عمل بینی داشته و حتی برخی از کاربران میگن کات گونه هم انجام داده اما تصاویر قبل و بعد خانوم بازیگر برای عمل بینیش خیلی واضحه که چقدررر تغییر کرده.

بیوگرافی فریبا نادری

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 23 فروردین ماه سال 1363 در تهران متولد شد.

این بازیگر جوان سینما و تلویزیون تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس رشته گرافیک ادامه داد و برای اینکه زودتر به هدف هایش در بازار کار برسد به سراغ بازاریابی رفت و کم کم در سمت مدیر بازرگانی یک شرکت بزرگ مشغول کار شد.

ww

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها