|

"پردیس احمدیه" با کلی ادا اصول شویِ قد بلند ندوس؛ اینی که پوشیدیُ ما قدیما پتو میدونستیم!

pardis ahmadiyeh shayanews

پردیس احمدیه بازیگر فیلم لاک قرمز که این روزا با عکسای خارجکیش اینستا رو ترکونده، اخیرا با انتشار یه عکس خاص و شیک همه رو شوک کرد!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- پردیس احمدیه از بازیگران محبوب و دوست داشتنی سینما و تلویزیونه که به تازگی با فیلم جذاب "لامینور" تونست سیل عظیمی از جمعیت رو به سمت سینماها روانه کنه. پردیس احمدیه اولین بار با بازی در فیلم لاک قرمز به عنوان نقش اول این فیلم توجه اهالی سینما رو به سمت خودش جلب کرد. البته در حال حاضر پردیس احمدیه تو فضای مجازی حسابی مشغول عکس گذاشتن در شرایط مختلفه که باعث شده بیش از پیش طرفدار اسه خودش دست و پا کنه.

پردیس خانوم اخیرا یه عکسی منتشر کرد که او رو با یه سر و وضع شیک و پیک تو یکی از مراسم های اکران فیلمش نشون میده. این بازیگر که علاقه زیادی به متفاوت دیده شدن داره، با یه تیپ متفاوت که تِم خیلی روشنی هم داشت از خودش رونمایی کرد و نگاه کاربرا رو به سمت خودش برگردوند. پردیس احمدیه که کلا اهل ساده پوشی ولی تیپ زدنای خیلی تو چشمِ، این بار تمرکزش رو روی اکسسوریاش گذاشته بود و نشون داد تو این زمینه هم دستی بر آتش داره!

qq

پردیس احمدیه امپراطورِ هر چی شاخ پوشه!

پردیس احمدیه از اون دسته بازیگراییه که به محض اینکه به شهرت رسید، فورا فاز برداشت و رفت سراغ آتلیه های تاپ عکاسی و یه طوری خودشو تو عکسای رنگ و وارنگ غرق کرد که همه رو شوک کرد.

این بازیگر که علاقه زیادی به استایلای خاص و کره ای طور داره، تونسته تابحال هزار مدل خاص واسه خودش خلق کنه که نشون از جسارت عجیب غریب این بازیگر در برابر بقیه سلبریتیا داره. از اونجایی که این روزا بازار اینستابازا حسابی داغه، پردیس احمدیه هم واسه اینکه از بقیه عقب نمونه با عکسای خیلی جینگولش بدجور سرش بو قورمه سبزی میده!

u

r

g

وقتی پردیس احمدیه ته اعتماد به نفسُ در آورده!

شاید در ظاهر پردیس احمدیه یه دختر خیلی معصوم و مظلوم به نظر بیاد، ولی در واقعیت اصلا اینطور نیس. پردیس خانوم از دخترای خیلی جسور و البته مغروره که هیچ حد و حصری نمیتونین واسه غرورش تعیین کنین. این بازیگر تو عکساش هم بسیار سعی داره این موضوع رو به رخ بقیه بکشه و از هر لحاظ چه تیپ و استایل، چه اخلاقیاتش رو بکوبونه تو صورت کاربرا!

اگه بخوایم یه مثال در این باره بزنیم باید گفت چند وقت پیش که برای برنامه دورهمی دعوت شده بود، یه بخشی بود که آقای مدیری ازش پرسید چه ملاکهایی برای همسر آینده ات داری و خانوم هم نه گذاشت و نه برداشت، یهو شروع کرد به ردیف کردن انتظاراتش! بانو جان یه رویکردی داشته باش به خودت، آخه اینقد جسور هم دیگه بدجور کفشه!

h

o

مهارتی که پردیس احمدیه رو به شهرت باورنکردنی رسوند!

پردیس احمدیه متولد 1371 در شهر تهرانه و اولین بار با نقش اندک در سریال "یادآوری" سال 92 در کنار مهران احمدی و وحید جلیلوند به ایفای نقش پرداخت و پس از اون با بازی در فیلم "لاک قرمز" وارد فضای حرفه ای سینما شد و تونست در اولین پروژه بازیگریش در نقش اول به خوبی بدرخشه و پس از اون در فیلمای مختلفی مثل "خانه دختر" با بازیگران محبوب و حرفه ای مثل حامد بهداد بازی کرد.

جالبه بدونین که پردیس خانوم تو دانشگاه درس موسیقی خونده، اونم خیلی حرفه ای و اصلا فکرش رو نمیکرد بازیگر بشه. او در مصاحبه ای اعلام کرد که تو بازیگرا از کسی پیروی نمیکنه و دوست داره حتی تو نقشایی هم که بازی میکنه خودش باشه.

i

fdf

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی