|

"الناز و مهناز" دو جانان که با تیپاشون اسپانیا رو هم ترکوندن؛ چخبرتونه؟ چ خبرتووونه!

حضور و نوع پوشش مهناز افشار و الناز شاکردوست در ایونت مدی که در اسپانیا برگزار شده بود حسابی خبرساز شد

لینک کوتاه کپی شد

حضور الناز شاکردوست و مهناز افشار در اسپانیا برای شرکت در ایونت مُد و دیزاین «ام‌اس‌اس‌آرت» شهر ماربلا باری دیگر مهناز افشار و الناز شاکردوست رو در فضای مجازی سوژه کرد.

به گزارش «شایانیوز» در چند روز اخیر تصاویری از الناز شاکردوست در اسپانیا منتشر شد که به شدت مورد توجه قرار گرفت. در این تصاویر، مهناز افشار و شهامه دیزائی در کنار الناز شاکردوست قرار گرفته‌اند. لباس‎ هایی که مهناز افشار و الناز شاکردوست در این دورهمی دوستانه پوشیده بودند، قابل بحث بودند

فیلم بی حجاب مهناز براش دردسر نمیشه؟

فیلم منتشر شده از بی حجابی الناز شاکردوست و مهناز افشار در پشت صحنه حضور در مراسم دیزاین مد اسپانیا بازتاب گسترده ای در اینستاگرام داشت و جنجال به پا کرد.

در این ویدیو که از پشت صحنه مراسم دیزاین مد اسپانیا منتشر شده است، مهناز افشار بی حجاب در کنار الناز شاکردوست و سایر رفقا دیده می شود.

باید منتظر موند و دید آیا انتشار این ویدیو از بازیگر زن معلوم الحال موجب لغو اکران فیلم هایی که در ان ایفای نقش نکرده اند می شود یا خیر؟

الناز و مهناز، دلبرانی که اسپانیا را هم با استایلشان ترکاندند!

الناز شاکردوست در این دورهمی دوستانه پیراهنی آستین بلند و نسبتا پوشیده با قد میدی به تن کرده بود. رنگ خنثی این پیراهن باعث میشد که اندام الناز شاکردوست کشیده‌تر دیده شود. البته که پوشیدن کفش‌های نوک‌تیز هم تاثیر بسزایی بر کشیده‌تر دیده شدن الناز شاکردوست دارد. نکته دیگری که در استایل الناز شاکردوست باعث باریک‌تر دیده شدن اندام این بازیگر میشود، کمربند لباس اوست. به طور کلی استفاده درست از کمربند روی کمر لباس باعث میشود که اندام کشیده‌تر و لاغرتر دیده شود.

این بازیگر برای پوشاندن موها، از کلاهی دقیقا همرنگ پیراهنش استفاده کرده بود. انتخاب کلاه همرنگ با پیراهن هم باعث شد که استایل او جذاب‌تر شود.

54

مهناز خانوم افشار تو اسپانیا چی پوشیده بود؟

مهناز افشار در این دورهمی استایلی دو تکه را انتخاب کرده بود. این دو تکه شامل یک پیراهن ماکسی سفید رنگ بود و یک کت بلیزر مشکی رنگ بود. روی کت بلیزر طرح‌های نقاشی وجود داشت که سادگی را از کت بلیزر دور میکرد و باعث میشد استایل مهناز افشار خاص‌تر دیده شود. تضاد رنگ مشکی و سفید هم پالت رنگی جذاب و پرطرفداری است.

2-27

دوستی مهناز افشار و الناز شاکردوست

مهناز افشار و الناز شاکردوست در فیلم «چه کسی امیر را کشت؟» به کارگردانی مهدی کرم‌پور با هم همبازی بودند. این فیلم محصول سال 1384 بود و از آن به بعد این دو خانوم بازیگر باهم رفیق شدند و ه کجا که همدیگر رو می دیدند حسابی باهم گرم می گرفتند. حتی تو جشنواره فیلم فجر که مهناز و الناز سر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر زن باهم رقابت داشتن وقتی الناز شاکردوست برنده سیمرغ شد بلافاصله مهناز افشار متنی منتشر کرد و به الناز تبریک گفت.

file (1)

شهامه دیزایی که دوشادوش مهناز و النازه کیه؟

تو تصاویری که از مهناز و الناز تو اسپانیا بیرون اومده یه نفر سومی هم هست که جذابیت و زیبایی ایشون کاملاً به چشم اومده. این خانم جذاب شهامه دیزایی همسر دکتر علی دیزایی یکی از افسران ارشد و فرماندهان پلیس لندن و حقوقدانِ زبده‌ی ایرانی که زندگی شخصی و شغلی‌اش سال‌های سال خبرسازِ جامعه‌ی بریتانیا بود.

unknown_289497095_2221544918003130_2440764883507887746_n

شهامه و علی دیزایی در کنار پرویز پرستویی

شهامه با الناز شاکردوست و مهناز افشار رفاقت خیلی زیادی داره و زمانی که الناز برای ادامه تحصیل راهی لندن شده بود همه کارهاش رو سپرده بود به شهامه خانوم.

شهامه یکبار متنی از هگل در توصیف الناز منتشر کرده بود و حسابی از خانوم بازیگر تعریف کرده بود. 

هگل میگوید: چشم ها دریچه روح آدمى هستند. چه بگویم از آن روح سبز و زیبا و جنگجو ى الناز زیبا که تو را هم زمان دعوت به آرامش و چالش میکند. ما به چشمهاى یکدیگر نگاه کردیم و در جنگل سبز و پر از نور و امیدِ دوستى قدم زدیم. روح ها ى سبز و امیدوار و مبارز از راه دور و نزدیک یکدیگر را پیدا میکنند ، تا دست در دست هم دهند و با عشق و تلاش و امید، پیام صبر و استقامت و مبارزه را به دیگر زنان برسانند و عصرانه ی دلنشین به همراه دوست نازنین و هنرمند بینظیر وطنم عزیزم...

unknown_275851611_231479515800632_4742210228341400034_n

 

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها