|

"زنِ سپهر حیدری" یِجور قدی عکس گرفت که باب میل فالووراش بود؛ اونور چه لوکسن لعنتیا!

aram jouyandeh shayanews

همسر سپهر حیدری که دیگه از خود آقای فوتبالیست هم مشهور تر شده استوری هایی منترش کرد که 15 ثانیه که هیچ 1 دقیقه کاربرو رو استوریش نگه داشت!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- سپهر حیدری بازیکن سابق قرمزها و مربی حال حاضر دو مدرسه فوتبال می باشد که این روزا حسابی داره میترکونه و پول پارو میکنه. البته که آقای فوتبالسیت باید از خانومشون هم بابت جایگاهشون ممنون باشن چرا که آرام جوینده همسر سپهر حیدری می باشد که با انتشار تصاویر نامتعارف از خود تونست هم خودش رو کلی مشهور کنه و از قِبل همسرش به جایگاه برسه، و هم آقای همسر از کنار خانومش مشهور تر بشه و بیاد دوباره رو بورس!

اما این زوج که در دبی زندگی می کنند خب قطعا راحتی خیلی بیشتری به نسبت تو ایران موندن دارن و خیلی زیبا و خوشگل عکس و فیلم هایی میذارن که ملت رو جذب میکنه اما از طرفیم خودشون رو زدن به کوچه علی چپ! البته که باز همسر سپهر حیدری با وجود اینکه اونور زندگی میکنه اما مراعات بیشتری مثلا نسبت به همسر حسین ماهینی داره که تو ایرانه!! از این ها که بگذریم و برسیم به کار و بار این زوج باید بگیم که سپپر حیدری علاوه بر آکادمی فوتبال، موسسه مهاجرتی هم داره. آرام جوینده نیز چندین آنلاین شاپ داره که محصولات رو از همون امارات میخره و میفروشه به ایرانی ها!!

اما قطعا برای جلب توجه کاربر و جذب فالوور باید از راهی رفت که جواب میده دیگه! این روزا هم که چه راهی بهتر از نشون دادن لایف استایل لاکچری و نامتعارف پوشی و...! آرام جوینده نیز که دیگه جایی در چهرش طبیعی باقی نمونده استوری هایی از خود منتشر کرد که باب میل فالوور بود!

وقتی سپهر حیدری و خانوم خفنش نتونستن از آینه رد بشن!

اما سپهر حیدری از اون دسته آقایونه که واقعا عاشقانه همسر و بچهاشو دوست داره. این زوج دوتا پسر دلبر و کوچولو به اسم آروکو و دیاکو دارن که خیلیم گوگولین. اما سپهر خان تو همه پستای خانومش اولین کامنتو میذاره که همیشه هم قربون صدقه هایی بلند بالا مینویسه و به یه جمله کوتاه بسنده نمیکنه.

حتی مدتی پیش با وجود اینکه تولد سپهر حیدری بود اما به جای اینکه آرام خانوم قربون صدقه همسرش بره، این موضوع برعکس بود و اونقدری شور شد که صدای کاربران رو درآورد.

در ادامه بومرنگی از این زوج مشاهده می کنید که رفتن خرید و از آینه قدی نتونستن بدون سلفی رد بشن!

وقتی آرام جوینده هوشمندانه میریزه بیرون!

آرام جوینده خوب مدتی که تو امارات زندگی می کنه و طبق گفته خودش بین تهران و دبی در رفت و آمد هستن. آرام تو عکس هایی که تو پیجش منتشر می کنه همیشه سعی کرده تا بخشی از موهاش رو هم که شده با کلاه یا باندا بپوشونه تا اینجوری هم به نوعی حفظ حجاب کرده باشه و هم جذابیت ظاهری ش باعث بشه که فالوور جذ کنده.

Untitled

آرام جوینده یک شکست خورده وطنی!

آرام خانم جوینده در ایران مدیریت یک سالن آرایشی در منطقه فرشته را برعهده داشت. اسم اختصاری این سالن AJ بود که از ترکیب حرف اول اسم آرام و  فامیلی جوینده بود اما آرام خانم خیلی در این زمینه موفق نبود و در مدت کوتاهی مجبور شد سالن زیبایی اش رو تعطیل کند.

حواشی زایمان آرام جوینده

از دیگر حواشی که وجود دارد، ظاهر جالب همسر سپهر حیدری فوتبالیست در بیمارستان به هنگام به دنیا آوردن فرزند دومش سوژه کاربران شد. سپهر حیدری با انتشار این تصویر خبر از تولد فرزند دومش آروکو داد و نوشت: پسرم آروکو خوش اومدی به این دنیا، خداروشکر بخاطر داشتنتون دیاکو و آروکو عزیزم.

اما ظاهر بسیار آراسته و جذاب همسر سپهر حیدری در بیمارستان آن هم بعد از زایمان مورد توجه کاربران قرار گرفت و خانم های ایرانی درباره آشفته بودن ظاهر خود در روز زایمان صحبت کردند که چگونه همسر سپهر حیدری توانسته ظاهر خود را آراسته نگهدارد.

این دختر دهه هفتادی کلکسیونی از استایل های شیک و لاکچری کژوال تابستانی و زمستانی خود را در اینستاگرام به اشتراک گذاشته و بخشی از اکسسوری های وی را می توان مشاهده کرد. او بیش از 233 هزار دنبال کننده دارد و در زمینه تبلیغات نیز درآمد خوبی را بدست می آورد.

ww

بیوگرافی سپهر حیدری

سپهر حیدری  متولد ۲۹ خرداد ۱۳۵۹ در اصفهان، فوتبالیست بود. وی  فارغ التحصیل فوق لیسانس تربیت بدنی و علوم ورزش و لیسانس مکانیک از دانشگاه آزاد نجف آباد است.

پدرش سیاوش حیدری از فوتبالیست های قدیمی ذوب آهن و مادرش نیز قبل از انقلاب عضو تیم ملی والیبال بانوان ایران بود. یک برادر بزرگتر از خود بنام ساشا دارد که مربی فوتبال در اصفهان است، سه تا خواهر دارد که یکی پزشکی، یکی پرستاری و دیگری فارغ التحصیل مهندسی صنایع می باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها