|

ژست عربی طور "زنِ فرشاد احمدزاده" دور از چشم آقاشون؛ صورتشُ با پروتز کوفته از نو ساخته!

farshad ahmadzadeh wife shayanews

زن فرشاد احمدزاده که از بلاگرای جدید اینستاس و با ژستای خفنش زده رو دست همه، به تازگی یه عکس با ژست جینگول و تر تازه منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- زنِ فرشاد احمدزاده یکی از بلاگرای محبوب اینستاس که در کنار همسرش که از بازیکنان حرفه ای و پرطرفدار پرسپولیسیه که چند سالیه تو تیم سپاهان داره حسابی کیف میکنه و پول به جیب میزنه، فضای مجازی رو مالِ خود کرده. زنِ فرشاد احمدزاده که اسمش کیانا محمدیه، قبل از ازدواج با فرشاد آقا تو اینستا چندان فعال نبود. اما حالا زنِ فرشاد احمدزاده رسما یه پایه فضای مجازی به شمار میاد که دل خیلیا رو داره با ادا اصولاش میبره.

کیانا محمدی به تازگی یه عکسی از خودش منتشر کرد که باز هم تو اون ظاهر اروپاییشُ حسابی به رخ میکشه. البته اول خانوم این عکسش رو استوری کرده بود، ولی به گفته خودش از بس همه ازش تعریف کردن، خانوم خانوما تصمیم گرفت این فوتوی تو دل بروش رو پست کنه و اینطوری به اینستا یه تکون اساسی بده. زنِ فرشاد احمدزاده با فیگورای هالیوودی یه طوری فاز میگیره، که از دید کاربرا کیانا خانوم بدجور به واسطه مایه تیله زیاد اعتماد به سقف پیدا کرده و فک میکنه هیچ کسی نمیتونه بیاد رو دستش!

unknown_269941610_1144959102701332_2860681933258746870_n

زنِ فرشاد احمدزاده با پول آقاشون بدجور دک و پز داره!

کیانا محمدی از زمانی که فرشاد احمدزاده رفته سپاهان کلی مایه تیله تونسته واسه خودش به هم بزنه و زده رو دست همه مایه دارا و سفرای راه و بیراهش به دبی و کشورای دیگه رو کرده پیرهن عثمون که باهاش بدجور پز میده.

خانوم خانوما به همین دلیل هر چند وقت یک بار با انتشار عکسای دو نفرشون میون کلی سیس گیریای عقاب خودش، میخواد نشون بده که آقاشون حواسش بهشه و البته فرشاد خان هم حسابی پایه عکس گرفتنای خانومه و انصافا چیزی براش کم نمیذاره! به همین خاطر هم چون کیانا خانوم خیلی رله عکس میندازه وقتی عکس دونفرشون منتشر میشه یهو کل کاربرا میان وسط که آقا یه نظارتی داشته باش به زنت!!!

q (2)

farshad-ahmadzadeh-wife-1

شاخ بازیای زنِ فرشاد احمدزاده که کسی رو دستش نیس!

از اونجایی که این روزا اینستا فضای بسیار مناسبی برای شاخ نمایی خانومای فوتبالیستا شده از زن سپهر حیدری گرفته تا زن مهدی قائدی که کل کل بینشون، حسابی چش درآرِ، حالا یه سالی میشه که زنِ فرشاد احمزاده هم زده رو دستشون و اینقد حرفه ای بلده فخر بفروشه که واقعا کسی رو دستش نمیتونه بیاد و با ژستای خفن که کل پروتزاشُ میکنه تو چشم کاربرا، بیا ببین چه پزی میده!

خانوم چند وقت پیشا تشریف برده بود دبی و با انتشار یه عکس تمام مال و منال خفنشُ به رخ کشید. کاری که بقیه با کلی ادا اصول انجام میدن، شاید به نتیجه برسن، شاید هم نرسن!

Kiana-Mohammadi5

i

کیانا خانوم به تازگی چند تا عکس از مراسم ازدواجش با فرشاد احمدزاده منتشر کرد و به این واسطه سالگرد عقدشونو تبریک گفت. زنِ فرشاد احمدزاده که از همون ابتدای ازدواجش مدام در تلاشه تا نشون بده که هیچ مشکلی بین او و فرشاد خان سر روابط قبلیش وجود نداره، یه طوری با آقاشون عکس میندازه که قشنگ مشخصه میخواد روی بعضیااا رو کم کنه که البته تا حد زیادی هم موفق بوده!

کیانا محمدی علاقه بسیار زیادی هم به ورزش داره و البته که میخواد جلوی بقیه زن فوتبالیستا کم نیاره. کیانا خانوم با وجود اینکه هیچوقت از استایلاش عکس نمیگیره، حالا حسابی زده تو کار ورزش و حتی تو این شرایط هم مدام از فرشاد جونش اسم میاره!

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی