|

اوجول موجول "بهاره رهنما" با یه نی نی؛ تو باشگاه زنونه از شوهر شونصدمش رونمایی کرد!

bahareh rahnama shayanews

بهاره رهنما بازیگر و بلاگر شاخ اینستایی می باشد که کلا هرچی درونش باشه رو بروز میده و اینبار هم به یه فسقلی همرو متعجب کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- بهاره رهنما بی شک یکی از مشهورد ترین چهره های ایرانی است که تا یه سنی تنها به دلیل بازیگر بودنش معروف بود و از یه جایی به بعد نه تنها بازیگری بلکه با عناوینی مختلف نیز دیده شد. حالا شاید بگین اووو آفرین یعنی بهاره رهنما مدال های موفقیت زیادی  رو کسب کرده خیر! بهاره رهنما تو این چند سال اخیر مدال ازدواج و طلاق رو بین سلبریتی ها گرفت! مدال حواشی غلیظ و عجیب رو گرفت و مدال کاااسب ترین رو! چرا که هیچ یکی از بازیگران و حتی بلاگرا هم در حد بهاره خانوم تبلیغات نداشتن و از این طریق پول به جیب نزدن!

بهاره رهنما حالا انگاری تنهایی به سر میبره که البته با پست جدیدش و حلقه ای که تو باشگاه به دست داشت و کرد تو چشم همه، خیلیا بر این گمان هستند که احتمالا باید در انتظار دوماد سوم هم باشیم! بهاره رهنما در پیج اینستاگرامیش در حد بنز فعالیت داره! اونقدری که خود اینستا از خودش انقدر استفاده نمیکنه ...

اما خانوم خانوما خب از اونجایی که از همممه چی استوری میذاره اینبار هم در پشت صحنه بود و ویدیویی منتشر کرد که یکم با آقای رامین راستاد خوش و بش میکنه و حسابی تتو های آقارو نشون میده. از طرفی هم با پسر کوچولوی آقای کارگردان داره بازی میکنه که خب یه جا که اوج میگیره آدم یاد عمو پورنگ میوفته!! در ادادمه استوری های جذاااب بهاره رهنما رو مشاهده می کنید.

عاشقانه جدید بهاره رهنما که نشون میده تا سه نشه بازی نشه!

خب یکم بالاتر گفته بودیم احتمال اینکه بهاره رهنما بره برای مرحله سوم از ازدوج هستش و خانوم خانوما یه نشونه هایی هم داده. مثلا به تازگی تصویری پررر آرایش اما باحجاب از خود منتشر کرد و جمله ای بسیار عاشقانه و شاعرانه نوشت که بهش نمیاد الکی پلکی نوشته باشه.

از طرفی هم حجاب و آرایش این بازیگر خیلی مورد توجه کاربران قرار گرفت که چرا خودش رو در  لوازش آرایش میغلتونه و بعد نمیذاره یه تار موش معلوم باشه!

بهاره رهنما یه جارو میپوشونه صد جارو میپاشونه!

اما فکر نکنید که بهاره رهنما میذاره تیپاش بدون نکته و درست باشه بلکه خانوم خانوما یه جارو اگه بپوشونه، جای دیگرو میریزه بیرون!

همان طور که در ابتدا گفتیم بهاره رهنما به شدت در فضای مجازی پرمشغله است و هر روز کلی پست و استوری می زاره که بخش زیادی از اون ها مربوط به تبلیغات است. بهاره البته بیشتر تبلیغ مراکز درمانی و یا سالن های آرایش و زیبایی رو می کنه و به تازگی هم به یک کلینیک زیبایی رفته و کلی تبلیغ کرد براشون و ویدیو پست کرد تو اینستاگرام.
 
موردی که در خصوص این ویدیو تبلیغاتی مورد توجه قرار گرفت نوع پوشش خانم رهنما بود که روسری و حجابش هیچ تناسبی با مانتویی که پوشیده بود نداشت. البته مانتو که چه عرض کنیم بهتره بگیم شومیز اونهم نه از نوع شومیز مانتویی بلکه از سبک مجلسی و کوتاهش!

رونمایی بهاره رهنما از شوشو جان تو باشگاه

حالا همه اینها به کنار، مدتی پیش ویدیوی از بهاره رهنما منتشر شده که خب از اونجایی که این بازیگر جدیدا همه چیز را منتشر می کند حتی استخر رفتنش رو! باشگاه رفتنشم گذاشت اما انگشتر حلقه دست وی حسابی گرد و خاک به پا کرد و بسیاری از کاربران گفتن ایشون رفته سراغ ازدواج سوم!!! در ادامه این ویدیو را مشاهده می کنید که خب مشخصه از قصد انقدر زوم کرده تا یه چیزایی رو بفهمونه!

بهاره رهنما از نمایی بسیار نزدیک تر از اون چه تاکنون دیده اید!

بهاره رهنما برای برندهای مختلف تبلیغات بسیار زیادی می کنه البته خانوم بازیگر بیشتر علاقه داره محصولات آرایشی یا سالن های زیبایی رو در معرفیاش داشته باشه چرا که خودش رو از فعالان و پیشتازان عرصه مد و مدلینگ در ایران میدونه!

اما تصویری که بهاره برای تبلیغ یک عینک آفتابی تو پیجش منتشر کرد حسابی طرفدارها و دنبال کننده هاش رو شوکه کرد! بهاره تو این تصویر که از نمایی خیلی نزدیک گرفته شده و با وجود اینکه لبش ژل زده و ابروهاش هم تاتو کرده و بوتاکس هم تزریق کرده اما مشخصه که اصلاً پوست خوبی نداره، بلکه از نظر زیبایی شناسی هم شباهتی به ملکه زیبایی ایران بودن نداره!

تصاویر خوشگلاسیون بال رو مشاهده کردین؟ حالا در ادامه رو ببینید!

lll

بیوگرافی بهاره رهنما

بهاره رهنما متولد 10 آذر 1352 در اراک بازیگر ، فیلمنامه نویس و نویسنده کتاب است. فارغ التحصیل لیسانس رشته حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی و ادبیات سینمایی بوده و سابقه روزنامه نگاری و نقاله خوانی نیز دارد.

بهاره در روستای هزاوه اراک بعنوان فرزند دوم به دنیا آمد ، یک خواهر بزرگتر بنام بهانه متولد 1343 و یک برادر دوقلو بنام رهام دارد که دکتر می باشد. پدرش مرحوم جلال رهنما تاجر و مادرش پرویز قائم مقامی (بازیگر) می باشد.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها