|

وقتی "نرگس محمدی" بعد ستایش عکسای هزار رنگ میذاره اونور آب؛ خانوم چه ترامپولینی رفت!

نرگس محمدی بازیگر مشهور و دوست داشتنی است که از وقتی ازدواج کرده خیلی زیاد میره مسافرت و اینبار هم تصویری هزار رنگ منتشر کرد که زیبا بود. …

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- نرگس محمدی از بازیگرای محبوب و جذابیه که این روزا حسابی تو تئاتر سرش گرمه و فعالیت داره. نرگس محمدی حتی اگه کارنامه کاریش رو کامل و دقیق هم ندونید باز قطعا میدونید که با کدوم کار راه صد ساله رو دو روزه رفت! بله نرگس محمدی همون ستایش خانوم هستند که در سریال ستایش نقش اصلی رو ایفا کردن و وقتی با این کاراکتر شناخته شد تونست اونقدر خوب بازیش کنه که مخاطب رو شیفته خودش بسازه و جایگاه حرفه ای خودش رو هم مثل ترامپولین بپرونه بالا!

نرگس محمدی حالا از هنرمندان اسم و رسم دار سینماست که با ازدواجش هم این جایگاه شاخ تر شد. خانوم خانوما چند سالی میشه که با علی اوجی هنرمند مشهور کشور ادواج کرده و زندگی قشنگی دارن. نرگس محمدی چهره ای دوست داشتنی برای مخاطب است که حاشیه خاصی هم ندارد. وی در صفحه اینستاگرامش مدتی به دلیل مرگ برادرزاده کوچولوش فعالیت نداشت اما حالا حسابی اکتیو شده و عکس و استوری های بسیاری منتشر میکنه. نرگس محمدی و همسرش علی اوجی هنوز بچه ندارن و سفرهای دونفره و جذاب بسیاری میرن هم در داخل و هم در خارج که البته اونور آبیاشون بیشتره!

مثلا به تازگی نرگس خانوم تصویری زیبا از خود پست گذاشت که رنگای زیبای داخل عکس به آدم واقعا لذت میده. در ادامه این تصویر رو مشاهده می کنید.

Untitled

شما یه روح رو تصور کن که رُژ قرمز میزنه! اون نرگس خانوم هستن ...

نرگس محمدی برخلاف فیلم و سریال هاش که همیشه انگار تازه از آرایشگاه اومده، اما تو فضای مجازی عکساش اغلب با یه میکاپ خیلی ملایمه که به مذاق خیلی از طرفداراش خوش نمیاد و بعضی جاها هم اصلا با یه چهره بی رمق از خودش عکس میذاره.

البته این موضوع نشون از تفاوت خانوم بازیگر با هم صنفیای دیگشونه و با این وجود که برخی بازیگرای سن دار که هر روز با یه قلم آرایش پست و استوری میذارن، نرگس محمدی عاشق ساده به نظر رسیدنه و همیشه رژ قرمزش پایه ثابتِ عکساشه؛ حتی اگه هیچ میکاپی هم انجام نده.

Untitled (1)

Untitled (2)

Untitled (3)

سنگ تموم نرگس برای خواهرش سارا که تو نگاه اول انگار خودشه!

نرگس فرزند بزرگ خانواده است و یک خواهر و برادر به نام های سارا و محسن دارد. چند روز پیش تولد سارا خانم بود و نرگس تو صفحه اینستاگرامش حسابی برای آبجی جونش سنگ تموم گذاشت.

او با انتشار عکسی از خواهرش نوشت: بهترین فصلی که دوست دارم اردیبهشت چون تولد سارای عزیزم و محسن عزیزتر از جانم... سارا جون تو بهترین ،همراه ترین خواهر دنیا هستی. دوستت دارم و ارزو می کنم امسال بهترین سال زندگیت باشه عشق منی  تولدت مبارک

Untitled (4)

نرگس محمدی: از 24 سالگی دیگه خواستکار برام نیومد

اما جریان برنامه دورهمی و ازدواج علی اوجی چی بود؟

نرگس محمدی اولین‌ بار بحث ازدواجش در برنامه دورهمی مطرح شد، وقتی که در جواب مهران مدیری گفت خواستگار ندارد. بعد از آن خبری از او نشد تا برنامه تئاتری که در مشهد داشت. تئاتری مشترک با علی اوجی. گویا همان‌ زمانی که مشهد بودند با علی اوجی عقد کردند و مدتی بعد هم، ازدواج آن‌ها رسما اعلام شد. نرگس محمدی مهریه خود را 110 سکه عنوان کرد که آن هم اصرار خود آقای همسر بوده است.

Untitled (5)

بیوگرافی نرگس محمدی

نرگس محمدی متولد سال 1364 و فروردین ماهی می باشد. او زاده شهر تهران است و در رشته پرستاری تحصیل کرده، خانم محمدی از اوایل دهه 80 وارد دنیای بازیگری شد و سپس با بازی در سریال ستایش به شهرت بالایی دست پیدا کرد. خانم محمدی اصالتا اهل سراب (تبریز) می باشد. در خانواده ای 5 نفره متولد شده، فرزند بزرگ خانواده است و یک خواهر و یک برادر دارد. 

نرگس محمدی می گوید مادرم کارمند صدا و سیما بود و با محیط های هنری آشنایی داشت، از طرفی تمام اعضای خانواده ام به فیلم علاقه مند بودند. اما موضوعی که وجود داشت این بود که خانواده ام اصرار داشتند اول درسم تمام شود و بعد به طور جدی وارد عرصه بازیگری شوم که خدا را شکر این اتفاق هم افتاد.

Untitled (6)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها