|

مانتو خیلی لاکژریِ "لیلا اوتادی" که انگاری از سه شنبه بازار گرفته؛ هعی بابا خفن!

leila otadi shayanews

لیلا اوتادی بازیگر جذابی می باشد که با وجود اینکه کار نمیکنه اما شرایط مالی بسیار خوبی داره و تصاویر جذاب تری هم از خود منتشر میکنه.

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- لیلا اوتادی بازیگر خوش چهره و خوش نقش ایرانی می باشد که این روزا حسابی خودش رو تو دل مخاطب جا کرده. البته که فکر نکنید خانوم خانوما جدیدا در فیلم و یا سریالی ایفای نقش داشتن و دلیلش اینه خیر! بلکه لیلا اوتادی کلا محبوبه برای مردم و با انتشار تصاویر خود در صفحه اینستاگرامش بیشتر هم فالوور رو که همون مخاطبه به خودش جذب میکنه. لیلا اوتادی هنرمندی با استعداد می باشد که بیشتر او را در غالب نقش های جدی دیده ایم اما خب در واقعیت شوخ طبع و شیطونه و اینه هنر بازیگری!

لیلا اوتادی وضع مالی بسیار خوبی داره و با وجود اینکه خیلی وقته کار نکرده اما همچنان خیلیم شیک و خوشگل و باکلاس میچرخه و نمیذاره زندگیم بهش بد بگذره. خانوم خانوما همین چند وقت پیش سفر خارجه بودند و در ایران هم دائما در حال کافه گردی و دابسمش گرفتن و .... هستند!

لیلا اوتادی اما اینبار تصاویری از خود منتشر کرد که کمی تا قسمتی تار بود و غمگین اما کپشنی زیبا داشت. لیلا خانوم در کپشن پست نوشت: 

قشنگترین حال زندگے رو تجربه ڪن ،

گاهے اوقات عاقل نباش

Untitled

Untitled

لیلا اوتادی در مت گالا ایرانی

لیلا اوتادی تصاویر زیادی از خود منتشر می کند اما اینبار عکسی از او دیده شده که لباسی دیده نشده دارد. از آن جایی که مدتی پیش در جشنواره «مت گالا» بازیگران و سلبریتی های هالیوود لباس و تیپ هایی عجیب و غریب داشتند، ظاهرا خانم های بازیگر در ایران نیز یاد گرفته اند اما با توجه به قوانین کشور ما و محدودیت ها این استایل ها را به گونه ای دیگر به نمایش می گذارند. 

لیلا اوتادی در تصویری که در ادامه مشاهده می کنید مانتویی شبیه به طرح پتوی چهل تیکه دارد که احتمالا خانم بازیگر خواسته تا کمی متفاوت باشد.

ewe

لیلا اوتادی چه اینوری و چه اونوری، کلا جذابه!

برخلاف بسیاری از بازیگران که علاقه مند به تیپ های خاص، بدون چادر یا برعکس عاشق نقش های چادری و محجبه هستن، خانم اوتادی نشون داد که در هر دو این نقش ها زیبا و خوش ترکیب به نظر میاد. برای همین هم بعضی از کاربران دوست دارن لیلا اوتادی رو مثل نقشی که تو سریال گاندو داشت ببینند.

ولی سلبریتی خوش چهره ما با انتشار برخی از پستاش اینو ثابت کرده که براش فرقی نداره که تو چه تیپ و با چه مدل آرایشی باشد. بلکه هر جوری که دلش میخواد میگرده و خیلی نظرات دیگران روش تاثیر نمیذاره.

Untitled

لیلا اوتادی یا اسکارلت جوهانسون؟ مسئله اینست!!

لیلا اوتادی همانند بهنوش بختیاری علاقه خاصی به فتوشاپ دارد و هر از چندگاهی این حرکت را میزد. اما مدتی پیش ویدیویی منتشر کرد که ظاهرا بدل اسکارلت جوهانسون بوده و گوزن یا خرسی هم در حال لیس زدنشه!

لیلا اوتاد هم ویدیو رو جای خودش جا زد البته که جنبه فان داشت اما خب کاربران همیشه در صحنه دست خانم بازیگرو رو کردن! همانطور که میدانید اسکارلت شباهت زیادی به لیلای ما دارد که البته هر دو زیبا و جذاب هستند.

بیوگرافی لیلا اوتادی

لیلا اوتادی ۱۴ مرداد ۱۳۶۲ در تهران به دنیا آمد. او در دوران کودکی به بازیگری علاقه‌مند شد. اوتادی دانش‌آموخته کارشناسی معماری داخلی در دانشگاه هنر تهران است.

او کار خود را با فیلم چشمان سیاه ساخته ایرج قادری آغاز کرد، اما برای اولین بار با سریال مهر و ماه به کارگردانی سید فیاض موسوی دیده شد.

ازدواج های خانوم

ناگفته نماند لیلا اوتادی مجرد است اما مدتی او را به جواد نکونام چسباندند و مدتی هم به احسان علیخانی اما خانم بازیگر هر دوی آن را تکذیب کرد.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها