|

وقتی پروتزای "نیوشا ضیغمی" جلوتر از خودش راه میره؛ شاخ بازیاش به هرچی خفن گفته زِکی!

newsha zeighami shayanews

نیوشا ضیغمی بازیگر سریال بی نشان که صورتش رو با عمل و پروتز عین یه غول بی شاخ و دم کرده، حالا یه فوتو متفاوت از خودش منتشر کرد!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- نیوشا ضیغمی از بازیگران محبوب و پرحاشیه سینما و تلویزیونه که این روزا با سریال "بی نشان" مهمون خونه های مردمه و بالاخره بعد از سالها دوباره تو قاب تلویزیون دیده میشه. البته نکته ای که درباره نیوشا ضیغمی وجود داره فیس زیر و رو شده خانوم تو این سریاله که کلا ازش یه چیز باورنکردنی ساخته. نیوشا ضیغمی علاوه بر بازیگری چند وقتی میشه که تو اینستا داره حسابی میترکونه و با فوتوهای خفن و البته عملای راه و بیراهش عین ماکت شده رسما!

حالا جدیدا خانوم تصمیم گرفته یکم چهره واقعی خودشو تو سریال از ذهن مردم پاک کنه و بره زیر بارِ میکاپای سنگین که بگه من واقعا چهره بدی ندارماااا! واسه همین هم متوسل شده به اینستا با عکسای جینگول مینگول که اگه ببینیش میگی این همونه واقعا. از این حرفا بگذریم نیوشا ضیغمی بدجور تو کف استایلای گرون و میلیونیه که بلکه از این راه و به این درو و اون در زدن برسه به یه جایی. پروتزای پر و پیمون این بازیگر که روی هر چی سلبریتیه رو کم کرده، حالا تو عکس حسابی داره از صورتش میپاشه بیرون و معلوم نیس بانو قراره تا کی به این عمل های راه و بیراه ادامه بدن!

y

ابروهای موکت جمع کن نیوشا ضیغمی که اینم عملیه!

یکی از ویژگی های بارزی که این روزا تو بسیاری از سلبریتی های ایرانی دیده میشه، عمل های راه و بیراهشونِ که یه جوری میفتن توش که دیگه اصلا راه خروجی نداره. نیوشا ضیغمی هم یکی از سردمداران این قضیه اس که میشه گفت زیر هر گونه تیغ جراحی رفته تا بتونه یکم به فیسش رنگ و لعاب بده.

این بازیگر که واسه شهرت بیشتر زده تو کار خودنمایی های باورنکردنی، چند وقت پیش باز هم رفت تو کار یه جراحی جدید و البته ترند بین سلبریتیا و ابروهاش رو کاشت کرد و با کلی چیتان پیتان و آب و تاب دادن یه جوری از کلینیک میلیاردرش تبلیغ کرد که انگاری همه بدن فقط این خوبه!

w

Untitled

ماست مالی های عجیب غریب نیوشا ضیغمی!

نیوشا ضیغمی هم مثل خیلی دیگه از بازیگرا فهمیده که باید بزنه تو کار شغل دوم و چی بهتر از کاری که خودش کفشو در آورده، یعنی کارای زیبایی!

نیوشا خانوم حالا یه کلینیک تو بالا شهر تهرون زده که بی تردید میلیونی هم قراره ازش مایه تیله دربیاره. ولی شاید باورتون نشه خانوم با این وجود هم باز تو آتلیه های خفن میگرده و با کلی میکاپای پر ریزون سعی داره نشون بده که چقدر ژذابه و کسی هم نمیفهمه یعنی که همش بندِ همین ماست مالی های عجیب غریبه!

q

d

ggf

زندگی فوق مرفه نیوشا ضیغمی که حرف و حدیث داره هوارتا!

یوشا ضیغمی یکبار ازدواج کرده و تا به حال حاشیه خاصی هم با شوهرش نداشته تا اینکه همین چند وقت خبر از طلاق این بازیگر شنیده شد که اونهم هنوز توسشط خودش تایید و یا تکذیب نشده.

این زوج که به لطف آقای شوهر، پولدار هم هستند زندگی مرفهی دارند و در طول این چند سال زندگی صاحب فرزند دختری به نام لنا شده اند. آرش پولادخان و نیوشا خانوم ضیغمی در اواخر دهه هشتاد ازدواج کردند و خیلی مراسمات هم کنار هم بودند تا اینکه خانوم خانوما تو تولد امسالشون همه جور چهره ای دیده ای دیده میشد جز همسر و خب همین موارد بود که بیشتر به خبر طلاق دامن میزد!

fd

rr

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها