|

خماری تتلو بعد پایان بازش با سحر؛ آتیش پاره از بس خال کوبید فیسش تَرک برداشت!

amir tataloo sahar ghoreyshi shayanews

امیر تتلو همچنان پرحاشیه است و بعد از اینکه از سحر جدا شده انگار خیلی روحیه مساعدی نداره اما سحر خانوم حسابی کیفش کوکه!

لینک کوتاه کپی شد
10

شایانیوز- چهارشنبه شب سحر قریشی پس از مدت ها از دنبال کنندگان اش خواست که از او سوال کنند، تا جواب ابهامات شان را بدهد. مهم ترین سوال متاهل یا مجرد بودن او بود که سحر قریشی تایید کرد که جدا شده و اکنون مجرد است.

در ادامه یک کاربر دیگر سوال پرسید که چرا در این چند ماه به راه کج کشیده شد و به بی راهه رفت. او با حالت طنزآمیز جواب این دنبال کننده اش را داده و گفته که انسان جایزالخطا است. اما گاهی انسان از راه کج به مقصد می رسد.

ezgif.com-gif-maker (1)

خانوم خانوما به تازگی تصویری از خود منتشر کردند که میشه گفت اولین عکس بعد از جدایی از تتلو هستش. در ادامه این تصویر رو مشاهده می کنید تا ادامه داستان.

unknown_300306262_1317630439044134_3788281653255925206_n (1)

جدایی سحر قریشی تتلو را دیوانه کرد

انتشار یک فیلم از ورزش شبانگاهی امیر تتلو که نشان از حال پریشان و بی خوابی ابن خواننده ایرانی دارد با واکنش های کاربران اینستاگرام مواجه شد و برخی آن را عوارض جدایی از سحر قریشی دانستند.

در این ویدیو که امیر تتلو آن را با دنبال کنندگانش به اشتراک گذاشته، این خواننده ایرانی نیمه شب در حال ورزش کردن و دویدن دور استخر است.

کاربران فضای مجازی دو علت اصلی اقدام عجیب تتلو را عوارض سوء مصرف موادمخدر و یا دیوانه شدن این خواننده پس از جدایی سحر قریشی عنوان کردند.

تیکه انداختن سحر قریشی به تتلو!

سحر قریشی البته هنوز انگار به یاد تتلو هست و استوری آخر خانوم بازیگر یه جورایی تیکه انداختن به تتلو بود. سحر عکسی منتشر کرد که یک انار و چند شاخه ریحون روی لب تابش هست و نوشت ثبت لحظه ای از عشق به همسر و عشق به کار! احتمالاً سحر با انار و ریحون و اینکه تتلو گیاه خوار هستش خواسته به امیر تبکه بندازه و منظور از عشق به کار هم لب تاب معروف خانم بازیگر است که تو خیلی از عکس ها دیدیم باهاش مشغول کار کردن است.

unknown_299981354_385307910440168_1431636384979656101_n

بلوای خودکشی امیر تتلو در کنسرت اش

امیر تتلو گفته بود که قصد دارد تو کنسرت 29 شهریور ماه خودش را بکشد. تتلو برای این منظور گفته بود دنبال یکی می گرده که بیا رو استیج و با یک گلوله اون رو خلاص کنه! تتلو در ادامه گفت اگرم روتون نشد واسه کشتن امیر تتلو بیاین جلو به مسئولین برگزاری کنسرت بگین من میخوام تو پروژه ی تفنگ طلایی شرکت کنم !! کار جمعه ! اگرم نخواستین صورتتون معلوم شه میتونین صورتتونو کامل بپوشونین و بیاین رو استیج.

ببینم یه قاتل اندازه ما پیدا میشه ؟ مینویسم امضا میکنم، ویدئو میگیرم میدم به خودش و خانواده ش که اینکار با رضایت خودمه که هیچ مشکلی هم براش پیش نیاد بعد از مرگِ ما.

آتیلا شعبده بازی که قرار است قاتل تتلو بشه!

امیر تتلو بعد این بلوایی که ایجاد کرد با انتشار یک عکس از فردی شعبده باز به نام «آتیلا» او را به عنوان قاتل خود در کنسرت معرفی کرد.

انتشار عکس یک پسر (آتیلا) شعبده باز به عنوان مسئول قتل از سوی امیر تتلو با واکنش های طنز کاربران مواجه شد.

f0677 (2)

وقتی امیر تتلو داره خودش رو محیا می کنه!

همچنان زیر سوزن این تو بمیری از اون تو بمیریا نیست!! اینبار واقعا همه چیزم ریخته میشه رو میز!! علاوه بر فروش ماشینا و ریختن پولش تو کنسرت، تمام درامد این ماه یوتیوبم میره واسه ساز خریدن واسه نوازنده ها!! میخوام چند تا از بهترین سازای دنیارو برای اعضای بند بخرم حتی کفشایی که سفارش دادم از کفشای قبلی گرونتره!

unnamed

اما چرا تتلو برای کنسرتش می خواد دار و ندارش رو حراج کنه!

دلیل اصلی اینکه میخوام حتی ماشین هارو بفروشم و خرج کنسرت کنم چیه ؟!؟ دلیل اصلا اینه که من بعد از این کنسرت دیگه نیستم ماشین به چه درد یه آدم مرده میخوره ؟!؟ ولی یه کنسرت خفن سالهای سال بعد از مرگم میمونه و ماشینام هم دست هوادارام یادگاری میمونه !! پس دوستانی که خواستن ماشین هارو بخرن به صلاحپور یا به بلیط فروشی مراجعه کنن !
 
unnamed

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها