|

"شیدا یوسفی" یجور تریپ زده که انگار ناف اروپا زندگی میکنه؛ این زاپه یا خنجر خورده!

sheida yousefi shayanews

شیدا یوسفی بازیگر جذابی می باشد که دست زیادی تو چهرش برده اما انگاری بازم راضی نیست و با فیلترای اینستایی حسابی خودشو خفه کرد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- شیدا یوسفی از سلبریتی های مشهور از لحاظ چهره ای هستش که هنوز با اسم و رسم چندان شناخته شده نیست اما اگه سریال شبکه خانگی "ممنوعه" رو یادتون باشه شیدا یوسفی نقش یکی از اون دخترای اکیپ رو بازی میکرد که عاشق کاراکتر امیرحسین آرمان شده بود. حالا شاید بگید من که شبکه خانگی نمی بینیم نمیدونم، خب باشه! احتمالا دیگه سریال "نون خ" رو که دیدین؟ شیدا یوسفی در این کار یکی از دخترای آقای نورالدین خانزاده بود. 

شیدا خانوم یوسفی از هنرمندانی هستش که چهره جذاب و دلبری داره و در حال حاضر بیش از 80 هزار کاربر دنبال کنندش هستند اما اینکه چرا انقدر کم، خب دلیلش همون کم کاریه خانوم خانوما در عرصه بازیگری هستش وگرنه از لحاظ فِیس، زیبایی تاثیر گذاری داره که میتونه از خیلیا جلو بزنه!

شیدا یوسفی اما تو صفحه اینستاگرامش کمم نمیذاره و پیج پر و پیمونی داره که تصاویر بسیاری از خود منتشر کرده. این بازیگر خانوم از نچرال فیس ها نیست و صورت عروسکی ای برای خود ساخته اما انگاری هنوزم قانع نیست و دست به فیلترای صاف و صوف کن میبره تا زیبا تر بشه . در ادامه جدیدترین تصویر وی را مشاهده می کنید که استوری کرد.

f

شیدا یوسفی چه جیک جیکی داره با هنگامه خانوم نمیدونستیمممم!

شیدا یوسفی اخیرا یه عکس خیلی خفن جلو در خانه سینما با خانوم هنگامه قاضیانی منتشر کرد که اگه ببینین قطعا شاخ درمیارین! هنگامه خانوم که جزو خوبای بازیگری ایرانه حالا با یه تیپ جنجالی و جینگولی عکس انداخته که انگاری اروپاس و ما خبر نداشتیم و شاید از دید خیلیا خانوم قاضیانی باید الان با یه استایل خیلی پیر پسند بیاد تو میدون، ولی یه جوری تیپ دهه هفتادی زده که انگاری همین الان داره تولد هیجده سالگیش رو جشن میگیره.

qdq

ژست و عکس بدآموزانه شیدا یوسفی!

این روزا خانومای بازیگر به قدری دیگه حد و مرزارو رد کردن و هر روز ناجورتر از دیروز دیده میشن که گاهی چشمای مخاطب شیش تا میشه! قبلنا یه خط و محدوده ای برای همه خانوم های جامعه بود که همگی باید اون موارد رو رعایت میکردند اما انگاری چند سالی میشه به خصوص بعد از کم شدن کرونا که مراسمات سینمایی زیاد شده که به شدت نامتعارف و عجیب غریب میپوشن و عین خیالشونم نیست و کسیم کاریشون نداره!

شیدا یوسفی نیز یکی از همین خانومای بازیگر هستش که چندان تصاویر مثبتی ازش دیده نمیشه و در ادامه یکی از این موارد رو مشاهده می کنید تا با عمق فاجعه آشنا شید!

Untitled

یچیزایی از شیدا یوسفی که خبر نداشتیم

شیدا یوسفی علاوه بر بازیگری، عشق عکاسی و مدلینگ هم دارد و تهیه کننده هم هستش و خبر نداشتیم. خانوم بازیگر به تازگی با انتشار ویدویی از سکانس های فیلمی با نام "دو خوابه" با تهیه کنندگی و بازیگری خود خبر داد که خب این نشون میده شیدا یوسفی بیکار ننشسته و اگر چه در سریال ها دیده نمیشه اما فعاله!

این فیلم کوتاه اجتماعی روایتگر قصه زنی است که درگیر مسائل معیشتی بسیاری شده و ... . 

شیدا یوسفی یه منشی صحنه خفن بوده!

خانم یوسفی منشی صحنه فیلم مشهور و موفق و مطرح سینمای کشور بوده که از جمله منشی صحنه فیلم هایی چون پارادایس ، رگ خواب ، نقش نگار ، یاسین ، آقای الف ، رسوایی ، گهواره ای برای مادر ، هیچ کجا هیچ کس ، بوی گندم ، چگونه میلیاردر شدم و ….می باشد.

شیدا یوسفی مجلس دست بگیره

به قول دوستانش مجلس به دست بگیر است تا جایی که وقتی وارد جمعی می شود همه می گن سکوت شیدا یوسفی آمد.

Untitled

بیوگرافی شیدا یوسفی

شیدا یوسفی متولد 20 آذر 1365 در تهران ، فارغ التحصیل لیسانس رشته کارگردانی از دانشگاه سوره می باشد که فعالیت اش را از منشی گری پشت صحنه شروع کرد و حالا بازیگر سینما و تلویزیون می باشد.

 سال 1385 در 20 سالگی زمانی که دانشجو بود در فیلم یک قدم تا خدا بعنوان دستیار کارگردان علی عطشانی فعالیت خود را در سینما شروع کرد. اولین بار در سال 1388 وقتی 22 ساله بود در فیلم پوست موز علی عطشانی تجربه کوتاهی در عرصه بازیگری را بدست آورد ، او در این کار نیز دستیار کارگردان بود.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها