|

"سوگل طهماسبی" چفت رفیقش که تو مِیک غلتیده؛ خانوم با تیپ در حد بنزش چه پولی پارو میکنه!

sogol tahmasebi shayanews

سوگل طهماسبی بازیگر سریال نجلا با تریپ لوکس و خفنش کنار رفیق فابایی که حسابی تو میکاپ غلط میزنن، عکس انداخته که بیا و ببین!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- سوگل طهماسبی از بازیگران خوش استایل و محبوب سینما و تلویزیونه که اولین بار با نقش آفرینی در سریال پرمخاطب "کیمیا" تونست تبدیل به ستاره ای بی بدیل شه. سوگل طهماسبی این اواخر با سریال "نجلا" در نقش متفاوتی ظاهر شد و این موضوع باعث بیشتر دیده شدن خانوم بازیگر شد. البته سوگل طهماسبی تو اینستا هم یه پا شاخیه واسه خودش و تابحال با خیلی از فوتوهاش زده رو دست هر چی سلبریتیِ خفنه!

سوگل خانوم به تازگی چند تا عکس لوکس و شیک با دوستاش منتشر کرده که با دیدنشون قطعا میمونین که اینا واقعا دوستای خانوم بازیگر هستن یا نه! چون سوگل طهماسبی خودش به تنهایی ظاهر خیلی موجهی داره و علاقه چندانی هم به میکاپ و این حرفا نشون نداده، این در حالیه که رفیق فاباش بدجور تو میکاپ غلط میزنن و با این منوال پیش بره خانوم خانوما رو بدجور از راه به در میکنن.

q

مراسم اوشون فشن سوگل طهماسبی که کلی هواخواه داره!

سوگل خانوم به تازگی یه عکس بامزه و خیلی شیک و پیک منتشر کرده که به مناسبت سومین سالگرد ازدواجشه و حسابی چشم و دل سیر خودشو نشون میده و با فازگیری خاص و تو دل بروش از خوشبختی بی حد و مرزش رونمایی میکنه.

سوگل طهماسبی به همین خاطر با یه ظاهر ساده ولی خیلی ترند و خوش پوش اینستا رو گلبارون کرد به نحوی و با یه کلیپ که لباس سفید پوشیده میره میشینه رو تخت حسابی نظرا رو به سمت خودش جلب کر.! خانوم بازیگر مثل اینکه بدجوری داره از اونور بوم میفته ها! ولی باز هم بعضی از اینستابازا که شیفته این مدل کلیپای رنگ و لعاب دارن، حسابی به این تجربه جدید خانوم بالیدن.

w

e

وقتی سوگل طهماسبی هم میره قاطی مدلینگای غول!

این روزا بازار مدل شدن بازیگرا و سلبریتیا حسابی داغ شده و تا جایی این قضیه پیش رفته که خیلی از بازیگرا که مردم باهاشون خاطره سازی کردن، حالا رسما تبدیل شدن به یه مدل خفن و لوکس که میلیاردی از همین طریق پول پارو میکنن. کافیه فقط یکم بعضی از بازیگرای امروزی دیده بشن تا اونا هم برن بغل دست همین بازیگرا!

در این زمینه سوگل طهماسبی هم مثل اینکه نمیخواسته عقب بمونه از این کاروان و با استایلای پر و پیمونش یه جوری تو اینستا جولون میده که اگه ببینیش میگی این یعنی همون بازیگر تلویزیونه. البته نکته ای که درباره این بازیگر وجود داره اینه که کمتر از بقیه سلبریتیا اهل بریز و بپاش واسه دیده شدن و غربی طور لباس پوشیدنه!

t

ee

re

کمی بیشتر با سوگل طهماسبی!

سوگل طهماسبی متولد 25 بهمن سال 1364 در شهرستان اهوازه. این بازیگر دو خواهر به نام های سحر و ساغر و یک برادر به اسم سینا داره. سوگل خانوم حرفه بازیگری رو از سن 8 سالگی و با تئاتر شروع کرد. اما اولین درخشش او با بازی در سریال "کیمیا" شروع شد و بعد از اون در سریال "نجلا" با نقش آفرینی حرفه ای خود موفق شد به بازیگر درخشان در میان دیگر اهالی هنر به شمار بیاد.

سوگل طهماسبی پیش از کیمیا در سریال های پرمخاطبی همچون "یوسف پیامبر"، "روزگار قریب" و مواردی از این قبیل به ایفای نقش پرداخته بود. او سه سال میشه که با آقایی که ازش همچنان رونمایی نکرده، پیوند زناشویی بسته!

ff

ww

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها