|

گلاره عباسی" بازیگر شادروان بعد قرنی میکاپ زد همه کُپ کردن؛ خانوم با نیما خیلی نداره!

gelare abbasi shayanews

گلاره عباسی بازیگر سریال شهرزاد که از طریق موسسه خیریه اش حسابی با سلبریتیا ندار شده، بعد عمری یه میکاپ زد بدجور چش درآر!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- گلاره عباسی از بازیگران خوش چهره و محبوب سینما و تلویزیونه که در سالهای اخیر تونسته با بازی های جذاب و خارق العاده ای که در فیلم های مختلف انجام داده، اگر چه هیچکدام به عنوان نقش اول شناخته نشدن، اما در نقش های مکمل هم به خوبی بدرخشه و از خیلی از همکارانش جلو بزنه. گلاره عباسی در کنار بازیگری به امور خیریه بسیاری هم میپردازه و کارهای فاخری برای جمعیت نابینایان انجام داده. البته نباید از عکس های خفن و خاص گلاره عباسی در فضای مجازی که باعث شده خانوم حسابی واسه خودش فالوور دست و پا کنه هم غافل شیم.

گلاره خانوم به تازگی عکسی در کنار آرایشگر خفنش منتشر کرد که با دیدن اون کلا به جای این بازیگر انگاری دارین یکی دیگه رو میبینین. گلاره عباسی که تو فیلمای سینمایی هم حتی از میکاپای خیلی چشمگیر دوری میکرد، حالا با انتشار این عکس با میکاپ لوکس و اروپاییش نشون داد که یه ایطور چیزایی تو خودش داره و میتونه با خیلی از مدلایی که الان شدن سلبریتی در این زمینه رقابت کنه. البته این کار هم خیلی مایه تیله توپی برای خانوم خانوما به دنبال داره که همین یه جور انگیزه میشه واسه رفتن تو این فضاها!

q

ریلکسیِ زیاد گلاره عباسی با سلبریتیا که چش درآرِ!

گلاره عباسی تقریبا سه سالی میشه که یه مجموعه جالب به نام سوینا برای نابینایان تاسیس کرده که تو اون واسه این دسته از مردم فیلم ها رو روایت میکنه تا اونا هم توانایی بهره بردن از فیلمای ایرانی و خارجی رو داشته باشن.

گلاره خانوم برای این موسسه اش از بازیگرا و سلبریتیای زیادی به عنوان راوی استفاده کرده که البته همین موضوع باعث شده با خیلیا ندار باشه و فوتوهایی باهاشون بندازه که انگار نه انگار که تو ایرانن و خیلی رله با هم نزدیک میشن واسه عکس انداختن! خانوم خانوما جدیدا زده تو کار روایت سریال جذاب "یاغی" و با تفسیرش کمک کرده به بیشتر دیده شدن این اثر.

y

dd

گلاره عباسی، بازیگری که نون نچرال بودنشُ میخوره!

این روزا که بازار سلبریتیایی که غرق در عمل زیبایی شدن و مدام هم با پروتزای ترسناکشون اینور و اونور پز میدن، زیاد شده بازیگرایی که ساده و نچرال سعی میکنن میون زیباهای اینستا بدرخشن، خیلی کمه. گلاره عباسی از اون دسته بازیگراییه که حتی وقتی خیلی هم به چشم اومد و مردم واسش سر و دست میشکوندن، از راه خودش منحرف نشد.

خانوم بازیگر با فیس نچرال و دوست داشتنیش کلی طرفدار پر و پا قرص تونست واسه خودش جمع کنه. اما با این وجود هم نمیشه گفت که سراغ میکاپ نرفته و با تبلیغ میکاپای جینگول باعث شده یه منبع درآمد خفنی به غیر از بازیگری واسه خودش داشته باشه!

a

r

u

زندگی پر فراز و نشیب گلاره عباسی!

گلاره عباسی متولد 29 تیر سال 1362 در شهر تهرانه. او بازیگری رو نزد استاد امین تارخ آموخت و سپس با ایفای نقش در سریال پرمخاطب و جذاب "در چشم باد" تونست پا به عرصه بازیگری بذاره. گلاره عباسی پس از مدت ها نقش آفرینی چند سال پیش با بازی در نقش اکرم سریال "شهرزاد" تونست جایگاه ویژه ای نزد اهالی هنر به دست بیاره.

اما در همان زمان او با تومور سرطانی درگیر شد که جانش را به خطر انداخت. اما با حمایت های ویژه حسن فتحی تونست با موفقیت بیماریش رو پشت سر بذاره و با قول حسن خان که گفت هیچ سکانسی از نقشت کم نخواهد شد، بسیار درخشان نقش اکرم رو بازی کنه.

sd

d

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها