|

"فریبا نادری" بعد ستایش انگاری راهو گم کرده ها؛ خانوم تافت خورده تو ژستش گیر کرده!

fariba naderi shayanews

فریبا نادری بعد از ستایش جذابیت و فَنایی بیش از پیش پیدا کرد اما انگاری خانوم بازیگر راه معروفیت رو گم کرده و جدیدا مواردی عجیب منتشر میکنه.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- فریبا نادری از بازیگرای جذاب و مشهوریه که البته تو فاز سینما و اکران بازی و این حرفا نیست اما خب تو سریال های تلویزیونی زیاد دیدیمش و هنرمندی دوست داشتنی بوده و هست. مثلا یکی از همین سریال ها که اتفاقا حسابی ترکوند و خانوم خانوما رو به بالا پرتاب کرد "ستایش" بود که هنوزه ک هنوزه وقتی برای بار شونصدم از شبکه آی فیلم پخش میشه بازم کلی بیننده داره. فریبا نادری اما در این کار شخصیتی بسیااار منفور داشت که باعث شد تا مدتی از چشم برخی از مخاطبین بیوفته!

البته که اینچنین واکنش مخاطب نشون دهنده خوب ایفای نقش کردن بازیگره که تونسته به ذهن ها نفوذ کنه. از این ها گذشته فریبا خانوم نادری در فیلمی سینمایی به نام "خائن کشی" هم بازی کرده که البته هنوز به مرحله اکران نرسیده و فعلا باید هواداران این بازیگر او را در صفحه اینستاگرامش ببینن که خب خانوم بازیگر هم کم نمیذارن و پشت سر هم پست و استوری از تصاویر خود منتشر می کنند.

اما از بدیای فریبا نادری اینه که استعداد خوبی در ژست گرفتن و این حرفا نداره و کلا انگاری فقط میخواد یه چیزی گذاشته باشه و توجهی به زیبایی و یا موضوع عکس نداره! مثلا تو آخرین تصویری که پست کرد خانوم خانوما همچون مجسمه ایستاده هستن و دندون های لمینتشون رو به رخ کشیدن!!

Untitled

پیج فریبا نادری ظاهرا بازار شامِ!!

گفته بودیم فربیا نادری هرچی گیرش میاد میذاره اما انگاری این روند خانوم بازیگر اونقدری داره پیش میره که به تازگی ویدیویی رو منتشر کرد با محتوایی بسیار عجیب غریب که احتمالا خودشم نمیدونه چخبره!

البته این اولین باری نیست که فریبا نادری این مدلی مورد توجه قرار میگیره. این بازیگر بارها هم شده که که با ژست هایی عجیب مثل لب های غنچه و چشمانی خمار تصاویر خود را منتشر گرده که اصلا جالب نیست و تنها باعث ایجاد حرف و حدیث برای وی شد!

در ادامه ویدیوی جدی فریبا نادری رو مشاهده می کنید.

فریبا نادری ژستاش که هیچ، تیپاشم چشم بازارو کور کرده!

علاوه بر اینها فریبا نادری چندان به فکر ظاهر و استایل و ژست و این حرفا نیست. خب در ادامه تصویری از خانوم بازیگر مشاهده می کنید که استوری گذاشتن اما تیپ ایشون اونقدری شنبه یکشنبه و نامرتب هستش که نه تنهایی زیبایی درش دیده نمیشه بلکه بدترکیب هم شده! 

فکر کنم چنین استایلی رو خیلی ها در خانه هم استفاده نکنند!.برخی از کاربران بر این نظرند که فریبا نادری با انتشار چنین عکس های قصد داره تا نشون بده در فضای مجازی بی غل و غشه و بدون فخرفروشی با فالوورش روراسته و خاکی!

اما باید در نظر گرفت ایشون هنرمند هستند و بی ریا بودن با فالوور جذابیت زیادی داره و کمتر کسی از هنرمند مغرور خوشش میاد، اما دیگه در این حدم شلخته بودن و یا تکراری شدن عکس ها به دلیل پشت هم سلفی در هر حالت گرفتن چندان جذاب نیست!

gtt

وقتی فریبا نادری از شوهرش میخواد بیاد بگیرتش!

فریبا نادری تا به حال دو بار ازدواج کرده و شوهر اولش آقای مسعود رسام بود که با وجود فاصله سنی 27 ساله علاقه مند شد و ازدواج کردند اما این وصلت با بیماری و فوت همسرش تموم شد. 

فریبا نادری چندین سال بعد با همسر دومش آقای مهرداد طباطبایی ازدواج کرد و حالا هم دختر به نام یارا نیز دارند. اما جدا از این ها فریبا نادری وقتی که مهمان برنامه دورهمی مهران مدیری بود صحبت هایی کرد که کمی بعید بود.

خانم بازیگر در این گفتگو صریح و واضح اما با لحنی طناز می گوید که اوایل همسرش بگیر نبوده و او برای این ازدواج پیش قدم شده است.

بیوگرافی فریبا نادری

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 23 فروردین ماه سال 1363 در تهران متولد شد.

این بازیگر جوان سینما و تلویزیون تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس رشته گرافیک ادامه داد و برای اینکه زودتر به هدف هایش در بازار کار برسد به سراغ بازاریابی رفت و کم کم در سمت مدیر بازرگانی یک شرکت بزرگ مشغول کار شد.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها