|

فیگور بر باد رفته "بهناز جعفری" وسط کوه و بیابون؛ خانوم چرا تو برج غُل و زنجیر شده!

behnaz jafari shayanews

بهناز جعفری بازیگر سریال مختارنامه که تو اینستا گنگش حسابی بالاس، با استایلای عجیب و غریب تو کویر فیگوری گرفته که کفِت میبُره!

لینک کوتاه کپی شد
1

شایانیوز- بهناز جعفری از بازیگران مطرح و محبوب سینما و تلویزیونه که به تازگی با پخش دوباره سریال "مختارنامه" با نقش ماریه اسمش ورد زبونا شده و نقش خارق العاده اش در این سریال همراه با اشکان حقیقت دوست به مذاق خیلیا خوش اومده. بهناز جعفری بعد از مختارنامه بیش از پیش دیده شد و با ایفای نقش در بچه مهندس ثابت کرد در اجرای نقش های منفی هیچ کس جلودار خانوم نیست و نخواهد بود. اما جالبه بدونین بهناز جعفری با فازای عجیب غریبش تو اینستا هم حسابی معروفه و بدجوری دست بر آتیش شهرت داره!

بهناز خانوم چند وقت پیش عکسی از خودش منتشر کرد که او رو با حال و هوایی باورنکردنی نشون میده. این بازیگر از زمانی که به شهرت بیشتری رسیده و متوجه شده که اینستا فضای توپی واسه کسب فالوور و دیده شدن به هر طریقیه حسابی زده تو فاز جدید  و جینگول پوش شدن. خانوم خانوما با یه ست صورتی که فک آدمو میچسبونه به زمین از استایل جدیدش رونمایی کرد. این بازیگر عجیب و غریب ژست گرفته و آدم با دیدن این فوتو نمیدونه کدوم ورُ بچسبه!

q

فیگورای خاص و جینگول بهناز جعفری که بدجور کفِشه!

بهناز جعفری از اون دسته بازیگراییه که این روزا پیوسته به جمع خفن خوفا که میشه گفت با فیگورای خاص و جذابش رودست نداره. این بازیگر که عاشق کوه و دشت و طبیعته کلا علاقه ای به اینکه تو فضاهای سربسته عکس بندازه نداره. البته نباید در کنار ژستای خفن از استایلای ایشون که میشه گفت بعضیاش ساده و بقیه یه مُشت اَجق وجقن هم غافل شد.

dd

s

تولد خفن بهناز جعفری که پولداری ازش میباره!

بهناز خانوم که به تازگی تولد 48 سالگیش رو جشن گرفته بود با یه حرکت عجیب غریب حسابی اینستابازا رو شوکه کرد. این بازیگر برای تنوع تشریف بردن به برج میلاد و با یه استایل عجیب و غریب که انگاری از همه طرف غُل و زنجیر شده بود با یه عالمه بادکنک و یه کیک فسقلی که در دست داشت، تو بدترین حالت ممکن از خودش عکس انداخت و اینجوری وارد یه سن جدید شد.

خانوم خانوما واسه اینکه متفاوت تر از هر بازیگر دیگه ای به نظر بیاد، رفت به بالاترین نقطه برج میلاد و با اینکه خودشو به دلیلی نامعلوم وصل کرده بود به داربستای اطراف برج، بادکنکای رنگیشُ پرت داد تو هوا!

rr

زندگی افسرده و عجیب بهناز جعفری!

بهناز جعفری رو شاید در فیلم و سریالاش یه آدم جسور و پر شور ببینین، ولی واقعیت اینه که خانوم بازیگر به هیچ عنوان در زندگی واقعیش اینطور نیست. بهناز جعفری که چند سال پیش به برنامه دورهمی مهران مدیری دعوت شده بود، بیان کرد که در دوران جوانی خیلی پرشور و حرارت بوده، ولی الان اصلا حال زندگیش خوب نیست.

گمان میره که این موضوع به دلیل دست و پنجه نرم کردن خانوم بازیگر با بیماری ام اس بوده باشه که بدجور او رو از فضای گرمِ بازیگری هم تا مدتی دور کرد. بهناز خانوم متولد 25 مردادماه سال 1353 در تهرانه که تابحال با بازی در سریال هایی همچون "مختارنامه" و "نیسان آبی" تونست به شهرتی زاید الوصف دست پیدا کنه. این خانوم بازیگر در مصاحبه ای بیان کرد که هیچ علاقه ای به ازدواج نداره، چون باعث میشه از شغل خودش بازیگری دور بمونه و به آینده دلخواهش نرسه.

p

ee

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها