|

زنِ سپهر حیدری دیگه تو خوشگلاسیون آشو با جاش خورده؛ چه باندانایی پوشید تو پینک استایلش!

aram jouyandeh shayanews

سپهر حیدری از چهره های مشهوری هستش که همسری معروف تر از خودش داره و خانوم خانوما اینبار تصاویری بسیااار جذاب تر از پیش منتشر کردند.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- سپهر حیدری از فوتبالیست های قدیم ندیم پرسپولیس می باشد که البته در حال حاضر تبدیل به مربی ای پولساز و موفق در مدرسه فوتبال شده است. سپهر حیدری خب از اونجایی که دیگه سن و سالش به درد بازی نمیخوره و از طرفی هم فوتبال شغل اولش محسوب میشه، تو همون راستا هم فعالیتش رو ادامه داد. حالا سپهر خان حیدری هم در ایران و هم در دبی صاحب مدرسه فوتبال می باشند که در این آکادمی برای روحیه دادن به بازیکنان خانومشون رو هم میبرد!

اما گفتیم خانومشون! آرام جوینده همسر جذاب و عمممملیه سپهر حیدری می باشد که سالهاست با وی ازدواج کرده و صاحب دو فرزند پسر به نام های آروکو و دیاکو می باشند. آرام خانوم جوینده رو حالا چرا گفتیم عملی، چون خانوم خانوما دیگه هرچی جراحی و ترفند زیباییه آسفالت کرده و همرو امتحان نموده!! آرام جوینده اما همسری پرتلاش می باشد که قانع به پول همسر نیست و هم در ایران که بود و هم حالا در دبی شغل و فعالیت خود را دارد و در هر شرایطی هم که باشه سعی داره تا دستش تو جیب خودش باشه، نه مثل خانوم ستاره معصومی همسر مهدی قائدی که تنها کارشون دیده شدن از طریق مهدی بود و حالا زحمت میکشن تبلیغات قبول میکنن!

Untitled

زنِ سپهر حیدری اینستاشو قشننننگ کرده فشن شو!

آرام جوینده در ایران سالن آرایشی داشت که خب چندان موفق نشد و بست گذاشتش کنار. بعد از اینکه به امارات مهاجرت کردند چند پیج اینستاگرامی راه اندازی کرد تا آنلان شاپ های خودش رو داشته باشه و بتونه محصولات مختلف رو بفروشه. خب به دنبال خوشگلاسیون بودن این خوبیارم داره که خانوم خانوما در نهایت برای شغلش هم میره به دنبال این موارد. حالا آرام جوینده محصولات آرایشی و اکستنشن و ...میفروشه و پول در میاره. 

اما خب برای رسیدن به فالوور مورد نیاز ابتدا باید خودی نشون میداد و وارد حواشی و شهرت میشد که خب شد و حالا پیجی با بیش از 430 هزار دنبال کننده داره. آرام جوینده در این صفحه تبلیغ آنلاین شاپ های خود را دارد و فیلم و عکس های بسیاری از خود منتشر میکنه که برای فالوور بسیار جذابه!

در ادامه جدید ترین تصاویر خانوم خانومارو رو که به اشتراک گذاشتن مشاهده می کنید تا خودتون متوجه قضیه خواهید شد!

Untitled

Untitled

Untitled

میانبر زشت آقایون سلبریتی واسه دیده شدن از  طریق زناشون!!

اما موضوع دیگری که وجود داره اینه که خیلی از فوتبالیست ها و بازیگران ما از همسرانشون جهت بالا اومدن و دیده شدن استفاده های زیادی می کنند که چندان جالب نیست! اما با کمی تا قسمتی دقت میشه فهمید که خب کاربر به دنبال دیدن چیه؟ نصف شهرت و رو بورس بودن امثال سپهر خان و قائدی و ... از طریق همسرانشون هستش که مردم جهت دیدن سر و شکل خانوماشون میرن و دنبالشون میکنن و بیش از حد بزرگشون میکنند!

مثلا همین چند وقتی پیش آقای حسین ماهینی تصاویری ازش همراه با همسرش منتشر شد که به شدت همرو متعجب ساخت! این چهره مشهور حتی خط قرمزارو هم رد کرده بود و همانند نوید محمدزاده حرکتایی زده که خب خیلی وایرال شد و همه فهمیدن مدل زندگی ماهینی چجوریه! از طرفی هم پیج همسر وی باز بود که خب خیلی از کاربران با دیدن تصاویر بسیااار نامتعارف همسرش ایشون رو هم فالو کردن و پیجش رو بردن بالا!!

mahini

حالا اگه بخوایم برگردیم سراغ آرام جوینده باید بگیم ایشون هم پوشش نامتعارفی اونور دارن اما با این وجود با استیکر یا فتوشاپ از غلظت کار کم می کنن! مثلا در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که چطور خانوم با استیکر و زاویه دوربین و یه کلاه، هم جلب توجهش رو کرد و هم مثلا سانسورید!!

وقتی آبجی خانوم نشون میده سیندلا بوده و آرام آناستازیا!

حالا از آرام جوینده بگذریم و برسیم به خواهر خانوم سپهر حیدری باید بگیم که وی از آبجی خانوم تصویری منتشر کرد که بسیار مورد توجه و آنالیز کاربران همیشه در صحنه قرار گرفت. 

البته که در گذشته هم تصاویری از دو خواهر آرام جوینده دیده بودیم و نشون میداد این خانواده ذاتا زیبا هستند و خب همونطورم که چهره آروکو و دیاکو رو می بینید سندی برای زیبایی خدادادیه این خانواده است.

حالا شاید بگین چرا هم تعریف کردی و هم گفتی آناستازیا! چرا که آرام جونیده ذاتا زیبا هست اما تصاویری که از قبل وی دیده میشه نشون میده طی روندی خاص به این چهره رسیده و همیشه خوشگل موشگل نبوده! حداقل خواهر جان مشخصه کمتر زیر تیغ جراحی رفته!

tut

بیوگرافی سپهر حیدری

سپهر حیدری  متولد ۲۹ خرداد ۱۳۵۹ در اصفهان، فوتبالیست بود. وی  فارغ التحصیل فوق لیسانس تربیت بدنی و علوم ورزش و لیسانس مکانیک از دانشگاه آزاد نجف آباد است.

پدرش سیاوش حیدری از فوتبالیست های قدیمی ذوب آهن و مادرش نیز قبل از انقلاب عضو تیم ملی والیبال بانوان ایران بود. یک برادر بزرگتر از خود بنام ساشا دارد که مربی فوتبال در اصفهان است، سه تا خواهر دارد که یکی پزشکی، یکی پرستاری و دیگری فارغ التحصیل مهندسی صنایع می باشد.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها