|

تریپ آسِ فریبا نادری تو خونه شیکولش؛ بعد ستایش یجور پولداره که با اَجی مجی غذا میپخه!

fariba naderi shayanews

فریبا نادری بازیگر ژذاب و کاربلد در بازیگری می باشد که قبلا تو کار تبلیغات ریزه میزه بود اما حالا زده تو کار کارای سنگیییین!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- فریبا نادری بازیگر محبوب و مشهوری می باشد که البته بعد از بازی در سریال ستایش دو بُعد پیدا کرد. فریبا نادری در این کار که خیلی خیلی هم پر بیننده بود و هست، نقشی بسیار منفی داشت که باعث شد مثل تیری تو چشم مخاطب بشه چرا چون مال و اموال حشمت خان رو بالا کشیده بود و اونقدری خوب تونست کارش رو تمیز و واقعی انجام بده که تو ذهن بیننده چنین نفوذ کنه! فریبا نادری تا مدتها از مردم الفاظی نه چندان جالب میشنید اما خب همین ستایش باعث شد تا خانوم خانوما بیش از پیش مشهور بشن و بترکونن. 

اما بعد از این شهرت فریبا نادری سعی کرد تا بیشتر با مخاطبین ارتباط برقرار کنه و از طریق پیج اینستاگرامش شروع به فعالیتی زیاد کرد و چپ و راست از خودش عکس گذاشت و چهره ای مهربون از خود نشون داد. فریبا نادری از هنرمندان کم حاشیه ای هستش که حالا بیش از 2 میلیون فالوور داره اما اگه نگاهی به پیج خانوم بازیگر بندازید با بازار شام مواجه خواهید شد چرا که بدون هیچ برنامه و ترتیب و جهت خاصی همینجوری در نهااایت شلوغی تند و تند عکس و فیلم منتشر میکنه جوری که حتی گاهی فالووراش هنگ میکنن که این دیگه چیه!!

اما فریبا خانوم نادری به تازگی انگاری وارد کار تبلیغات سنگین شدن. البته که گهگاهی برای سالن های زیبایی و یا فروشگاه و ... معرفی و تبلیغ داشتداما اینبار بازیگری خود را به رخ کشیده و در ویدیویی ایفای نقش کردن تا محصولات کنسروی یک برند رو تبلیغ کنند. در ادامه این ویدیوی رو مشاهده می کنید تا ادامه ماجرا.

تبلیغات ملوس فریبا نادری و معرفی های جون آدمیزادِ بهاره رهنما!

خب همونطور که در فیلم مشاهده کردید فریبا نادری با تیپ و چهره اصلی خودش بود و مدل تبلیغاتی بازی کرد نه فیلم و سریالی! اما خب اگه بخوایم واقعیت رو هم ببینیم این روزا هر کسی از راهی به دنبال هزینه های زندگی و پیشرفت هستش. خب چه راهی بهتر از اینستاگرام؟ در این سرویس هر کسی به نوعی داره پول درمیاره که خب برای دیده شدن هم باید مشهور بشی و پیجت بره بالا! چهره های مشهور اما این شهرت رو دارن پس چرا که نه؟ 

خیلی از همنرمندان در هر قشری هستند که وارد حوزه تبلیغات شدن و اتفاقا پول خوبی هم در میارن اما برخی همانند خانوم بهاره رهنما دیگه شورش رو درمیارن و کاربر رو کلافه و خسته کردن از بسسسسس از شیر مرغ تا جون آدمیزاد رو معرفی میکنن! برخی هم مثل فریبا نادری به صورت گلچین این کار رو انجام میدن که میتونه در نوع خودش خوب باشه!

Untitled

فریبا نادری و اعتیاد سرسختش! خانوم ته فیلترارو نون کشیدی بیخیال!

فریبا نادری چندان اهل میکاپ و آرایش نیست مگه اینکه عکاسیس باشه یا برای موردی مدل شده باشه! فریبا خانوم نادری چهره به نسبت زیبایی داره که البته دست نخورده نیست و با جراحی و یه ریزه کاری های دیگه تغییرادت زیادی در چهرش ایجاد شده اما باز خوبیش به اینه که تا همین جای کار قانع شده و مثل خیلی از بازیگران همچون خانوم متین ستوده دم به دقیقه دست به قلم برای تغییر چهرش نیست!

اما فریبا نادری از معتادین فیلتر های اینستاگرامیه و همیشه و در هر کجا که باشه با فیلتر یه دستی به صورتش میکشه و چیک چیک عکس! خانوم بازیگر گهگاهی هم برای تنوع برنز میکنه و باز سفید میشه که البته باز برنز شدنه هم دست فیلتراسیون رو میبوسه نه سولاریوم! 

در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید.

عکسای بی سر و ته فریبا نادری حتی زیر پتو!!

فریبا نادری از اون دسته بانوانی هستش که شدیدا عاشق و شیفته عکس گرفتنه اما همونطور که گفتیم شلخته طور اینکار رو انجام میده. مثلا خانوم خانوما تو هر شرایطی که باشه یه عکس میگیره فقط جهت اینکه گرفته باشه بعد هم با یه فیلتر سر و ته قضیه رو هم میاره!

البته تصاویر خانم فریبا نادری تنها به این موارد خلاصه نمیشه و برای چندمین بار زیر پتو و در تخت خواب نیز عکس خود را منتشر کرده. اما سوال اینجاست که خانوم سلبریتی آیا واقعا هیییچ جای دیگه ای برای سلفی نبود که حتما باید زیر پتو اعلام حضور کنید!

ظاهرا فریبا نادری قصد دارد تا با این موارد و البته انتشار تصاویر خود با ژست های نه چندان جالب که همیشه هم لبهایی غنچه داره با هشتگ هایی عجیب ایجاد حاشیه ای زیرپوستی کنه و به نوعی شاخ اینستایی شه!!

ttt

اسم عجیبی که آقایشون واسه فریبا نادری تو خونه گذاشتنه!

فریبا نادری چندی پیش در یک مصاحبه تلویزیونی ادعا داشت همسرش او را در خانه با نام کوچک صدا نمی کند و می گوید نادری جان!

ناگفته نماند فریبا نادری با همسرش مهرداد طباطبایی رابطه ای کاری دارند و به صورت شریکی دارنده یک رستوران نیز هستند. فریبا نادری مسئولیت برندینگ و تبلیغات و بازاریابی آن را بر عهده دارد که البته مدتی قبل نسبت به بد شدن وضع مالی مردم و نداشتن مشتری گله می کرد !

فریبا نادری بعد از اینکه در برنامه شام ایرانی شرکت کرد و وقتی که در شب میزبانی اش خانه و زندگی اش را به عموم نشون داد، با خفن بودن شرایط مالی و خانه زندگی اش بسیار معروف تر از پیش شد. مهرداد طباطبایی ازدواج دوم خانوم بازیگر می باشد که حاصل آن دختری به نام یارا نیز هست.

Untitled

بیوگرافی فریبا نادری

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 23 فروردین ماه سال 1363 در تهران متولد شد.

این بازیگر جوان سینما و تلویزیون تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس رشته گرافیک ادامه داد و برای اینکه زودتر به هدف هایش در بازار کار برسد به سراغ بازاریابی رفت و کم کم در سمت مدیر بازرگانی یک شرکت بزرگ مشغول کار شد.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها