|

حال و هوای بالیوودی "پریناز ایزدیار" با ژستای لب آب؛ تارزان باس جلو جیران لُنگ بندازه!

parinaz izadyar shayanews

پریناز ایزدیار بازیگر سریال جیران که با استایلای خاص و جذابش اینستا رو ترکونده، حالا جشن تولدش رو وسط جنگل و با فازی متفاوت جشن گرفت!

لینک کوتاه کپی شد
2

شایانیوز- پریناز ایزدیار از بازیگران محبوب و خوش چهره سینما و تلویزیونه که اخیرا با نقش آفرینی در سریال "جیران" تونست بیش از پیش هواخواه پیدا کنه. پریناز ایزدیار اولین بار با نقش آفرینی در سریال "زمانه" تونست به شهرتی باورنکردنی دست پیدا کنه و توانایی هاش رو تا ابد در سینما موندگار کنه. پریناز ایزدیار علاوه بر اینکه تو بازیگری رقیب نداره، تو اینستا هم با فوتوهای جذاب و خاصش حسابی داره میتازونه و سعی داره از قافله سلبریتیا عقب نمونه.

پریناز خانوم به تازگی تولد 37 سالگیش رو تو دل طبیعت جشن گرفت. این بازیگر که یه وِگن خیلی خفن و متعصبه حالا واسه اینکه بخواد روز تولدش رو با طرفداراش جشن بگیره، با یه کیک بامزه رفته وسط جنگل و با سلیقه ژذابش اینستا رو گلبارون کرد. پریناز ایزدیار که مثل خیلی از بازیگرا تیپ و استایل خاص خودش رو داره، حالا با یه باندانا خفن و یه لباسی که ده نفر میتونن با هم بپوشنش، سعی کرد خیلی متفاوت و خاص ظاهر بشه و تو این زمینه از بقیه بزنه جلو. خب پریناز خانوم حالا باشه شما خیلی خاص و لوکسی ولی آخه این حجم از رهایی تو طبیعت یکم زیاده روی نیس آخه!

e

وقتی پریناز ایزدیار قلب هوتی خان خَشی میکنه!

پریناز ایزدیار که این روزا فعلا در حالت سایلنت داره سر میکنه واسه اینکه نتیجه پخش سریال جیران رو متوجه بشه، حالا دلش به رفتن به مراسمای مختلف و دم خور بودن با آقایونی که دارن واسه خودشون تو فضای سینما میتازونن خوشه و بس!

این بازیگر که کلی از زمانش رو صرف پر کردن سکانسای دلبرانه با ناصر الدین شاهش کرده بود، شاید فک کنین که سرش بی کلاه مونده باشه. ولی خانوم خانوما با کلی ادا اصول و استایلای باورنکردنی با هوتن شکیبا حسابی فازش جور شده و از دید کاربرا بدجوری داره با الناز شاکردوست سر اینکه کی از اون یکی بیشتر با هوتی خان رابطه بهتری داره کَل میندازه!

q

r

استایلای کهکشونی پریناز ایزدیار که هوش از سر همه میبره!

پریناز ایزدیار از اون دسته بازیگراییه که تونسته در طی سالهای دیده شدنش یه سبک استایلی خوب و خاص واسه خودش بسازه. این خانوم بازیگر که از هیچی واسه دیده شدن بیشتر دست برنمیداره، حالا با کلی چیتان پیتان حسابی با موهاش ور میره و اونا رو به هر شکلی که بتونه درمیاره.

درواقع پریناز ایزدیار به قدری واسه تیپ و استایلاش خرج میکنه که حد و حصر نداره و شاید تو یه نگاه تصور کنین که خانوم یه تیپ ساده رو انتخاب کرده، ولی در واقعیت همون تیپ کلی پول بالاش رفته که اگه بدونین شاخ درمیارین! حالا اینکه این همه آلاگارسون با چه هدفی انجام میشه و خانوم داره با کی رقابت میکنه خدا داند!

w

uy

تجربه های متفاوت پریناز ایزدیار به کارگردان محبوب!

پریناز خانوم در اولین کار با حسن فتحی در سریال "شهرزاد" همکاری کرده بود و این سریال بدون هیچ موضعی و به سادگی تونست تو دل خیلی از مردم جا باز کنه. در عوض سریال "جیران" که ساخته جدیدی از کارگردان معروف ایرانی حسن فتحی به شمار میاد، تو هر قسمتش با باز کردن موضوع جدیدی حاشیه های گوناگونی رو واسه بازیگرانش میسازه.

این اواخر هم که به دلیل اینکه پریناز ایزدیار دیالوگ های عاشقانه ای رو با ناصر الدین شاه رد و بدل میکرد و گویا این سناریو از قبل در فیلم "آهوی من مارال" به نمایش دراومده بود، حالا با شکایت هایی از طرف کارگردان و نویسنده این فیلم روبه رو شد که باعث توقف پخش سریال "جیران" و درماندگی حسن فتحی شد.

eew

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی