|

"مونا کرمی" شالشو شونصد دور چرخونده آخرم رُخش مت گالاییه؛ این لحاف کرسیِ یا مانتو!

mona karami shayanews

مونا کرمی بازیگر خوش نقش سریال از سرنوشت می باشد که این روزا حسابی داره تو اینستاگرامش میترکونه و تصاویری متفاوت از اونچه که دیدم میذاره!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مونا کرمی بازیگر خوش خنده و خوش چهره ایرانی می باشد که با بازی در سریال "از سرنوشت" خیلی مشهور شد و نقطه اوجش این کار بود. مونا کرمی همونطور که گفتیم چهره ای خوش خندست اما در کار برای کاراکتر های طنز خوب نیست و نقشای جدی رو میتونه به خوبی بازی کنه. مونا کرمی البته که این شهرت رو باید ممنون سریال و کارگردانی جذاب باشه چرا که از سرنوشت اونقدری پر بیننده بود که فصل آخرش به درخواست مردم بود.

مونا کرمی اما در این سریال شخصیتی نسبتا آروم رو به تصویر کشید در صورتی که در واقعیت شخصیتی بسیااار شیطون داره و به شدت هم اهل عکس و تیپ و استایل های عجیب و متفاوته. مونا کرمی در صفحه اینستاگرامش فعالیت زیادی داره و حسابی اکتیوه که خب این فعال بودنش هم رابطه مستقیمی با همون سریال از سرنوشت داره! چرا که در این چند سال اخیر خیلی از بازیگرامون جدید هستن و خب همشون با هم که نمیتونن معروف بشن و خیلی بترکونن به همین دلیل همگی در یک راستا حرکت میکنند و از طرفی هم 99 درصدشون رو میارن به اینستاگرام تا از این طریق خودشون رو بیشتر نشون بدن و شناخته بشن.

مونا خانوم کرمی هم چنین هستند و واقعا ژست گرفتن هم بلدن. مثلا برخی از خانوما همچون فریبا نادری غعکس زیاد میذارن اما بدون هیچ برنامه ای و بدون تیپ و فیگور خاصی! مونا کرمی زیبایی پیجش به همنیه که دوست داره خاص باشه و حوصله کاربر شر نره. در ادامه تصاویری زیبا از وی مشاهده می کنید که البته از نوع سادشون هتسن خانوم خانوما تازه استوری کردن!

tx

uguj

وقتی مونا کرمی دنیا رو دو روز میبینه و میترکونه!

مونا کرمی از اون دسته بازیگراییه که علاقه زیادی به گشت و گذار و تفریح داره و گهگداری عکسایی از سفراش منتشر میکنه که نشون میده در کنار حرفه اش به خوش گذرونیاش هم اهمیت میده. این خانوم بازیگر با انتشار عکسای جورواجور با ژستای جذاب، خیلی دنبال دلبری از طرفداراشه و دوست داره تعداد فالووراش از اینی که هست، بیشتر شه.

واسه همین هم به گفته کاربران عکسایی که مونا کرمی از خودش منتشر میکنه با نقشاش زمین تا آسمون فرق داره. علاوه بر این خانوم با وجود اینکه 31 سالشه، ولی شیطنتاش تو همه عکسا و بعضی اوقات در نقشایی هم که داره به چشم میاد.

Untitled

Untitled

نظر عجیب مونا کرمی در رابطه با پوشش تو فیلما و اینستا!

مونا کرمی همانند خیلی از همکارانش و هم سن سالاش قطعا تیپ و ظاهرش با اونچه که در تلویزیون و کاراکتر ها می بینیم فرق داره و به روز میپوشه. اما باز خوبیش اینه هنوز وارد مراحل نامتعارف نشده و کم و بیش سعی داره تا هم حسابی دیده بشه و هم جنجالی نباشه!

مونا کرمی در مورد اینکه پوشش او در تلویزیون بسیار با چهره واقعی اش تفاوت دارد گفت:

خب ببینید هر کشوری با توجه به قوانین اش یه سری محدویت هایی دارد و کشور ما هم همین طور است ما داریم تو کشورر اسلامی زندگی می کنیم و تلویزیون نمیتوانیم با همین پوشش خودمون ظاهر شویم و باید با پوشش اسلامی ظاهر شویم.

Untitled

Untitled

مونا کرمی زده رو دست تریپای مت گالا!

مونا کرمی همونطور که گفتیم عاااشق و شیفته عکس گرفتنه و خب از اونجایی که بهترین فضا هم طبیعت هستش برای عکاسی، خب قطعا خانوم خانوما عکسای خوشگلی رو به ثبت میرسونه.

اما چیزی که چندان مورد استقبال کاربران قرار نگرفته و انگاری طرفدارای زیادی نداشته تیپ و استایل مونا کرمی هستش که خب مشخصه اهل ریسک و تیپای خاصه! مونا کرمی معمولا از ترکیبات خوشش میاد و چندان هم با تیپای مونوکروم دوست نیست!مونا کرمی جسارت خوبی در انتخاب استایلش داره اما همونطور که گفتیم همه پسند نیست. مثلا در ادامه تصویری از خانوم خانوما در جشن حافظ مشاهده میکنید که اومده و اینبار از آیتمای کمتری تو ظاهرش استفاده کرده و تمام مشکی پوشیده اما نه چندان زیبا! 

لباس مونا کرمی از نگاه خیلی از کاربران حتی طرفداراش، نامرتب و شلخته بود و انتخاب مناسبی برای جشن حافظ نبود!

rsrf

بیوگرافی جالب مونا کرمی

مونا کرمی متولد 18 آذر 1369 در گلستان ، فارغ التحصیل لیسانس مهندسی منابع طبیعی می باشد که از کودکی با تئاتر شروع کرد سپس از طریق فیلم کوتاه به تلویزیون رسید و حالا در سطح اول کار می کند.

اولین بار در سال 1378 وقتی 9 ساله بود با کار تئاتر عروسکی در مینودشت بروی صحنه رفت تا اینکه با حضور آکادمی بصورت تخصص فعالیت اش را ادامه داد. خانم بازیگر در جشنواره دانش آموزی توانست رتبه 1 بازیگری را برای نمایش سیب بگیرد.

jv

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها