|

وقتی نقاب رنگ و لعابدار "لیندا کیانی" بالاخره میفته؛ با استایلای هَپلی چه جولونی میده!

linda kiani shayanews

لیندا کیانی بازیگر سریال خون سرد که اخیرا یه عکس بدون هیچ میکاپی از خودش منتشر کرد و در کنار اون همه عکس پر از میک حالا کاربرا رو شوک کرد!

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- لیندا کیانی از بازیگران مطرح و محبوب سینما و تلویزیونه که این روزا با بازی در سریال نمایش خانگی "خون سرد" هر جمعه مهمان خونه های مردمه. لیندا کیانی اولین بار در سریال "روز حسرت" با بازی فوق العاده اش تونست در دل مردم جا باز کنه و بعد از اون هم در سریال ها و فیلم های بی شماری با نقش آفرینی های متفاوتش بر محبوبیتش افزود. لیندا کیانی علاوه بر فعالیت های بسیار در حوزه بازیگری، در اینستا هم خیلی فعاله و با انتشار عکسای جینگول مستونش سعی داره نشون میده که به کم قانع نیست و میخواد تو فضای مجازی هم به اندازه بازیگریش دیده شه.

لیندا خانوم به تازگی عکسی از خودش منتشر کرد که او رو در حال انجام یه کار هنری نشون میده، اما نکته ای که در اولین نگاه بسیار چشم آدمو میگیره، وضعیت ناجور پوست خانومه که باعث شده چیزای دیگه اصلا به چشم نیاد. البته این نشون از اعتماد به نفس بالای لیندا کیانی داره که میون اون همه فوتوهای غرق میکاپ حالا با یه عکس این مدلی از خودش رونمایی میکنه.

از اونجایی که این روزا حسابی گذاشتن عکسای رنگ و وارنگ تو اینستا باعث میشه طرفدارای بیشتری واسه سلبریتیا به وجود بیاد، ولی حالا در کمال تعجب لیندا خانوم با این فوتوهایی که زمین تا آسمون با هم فرق دارن، روی همه کسایی که میخوان تو زیبایی جلوش قد علم کنن رو کم کرد! حتی خانوم کیانی یه زحمتی به خودش نداده تا بره یکم آرایشگاه و موهاشو رنگ کنه که از این وضع دربیاد و هپلی نباشه!

q

w

وقتی لیندا کیانی با استایلای پر و پیمون میاد به صحنه!

لیندا کیانی جزو اون دسته از بازیگرایی به شمار میاد که علاقه زیادی به ساخت یه استایل خاص برای خودش داره و میخواد در هر زمینه ای نسبت به بقیه بالاتر و بهتر باشه. از اونجایی که لیندا خانوم داره با غولای استایلیست هم کار میکنه، حالا یه پا مدل شده واسه خودش که میشه گفت هیچ کی به گرد پاش هم نمیرسه.

این بازیگر حالا با کلی ادا اصول یه عالمه تیپ خفن میزنه که البته اگه بخوایم بیشتر و دقیق تر بررسیشون کنیم، باید بگیم که خانوم بیشتر دوست داره با کت و شلوار به میدون بیاد و تیپای شیک و مجلسی هم میزنه که همچینی دهن آدم باز میمونه!

r

t

y

لیندا کیانی بدجور غرقِ تو میکاپ و اکسسوری!

شاید بر این باور باشین که لیندا خانوم فقط تو زمینه مد و ترند پوشیدن خیلی از بقیه جلوتره و دقیقا همونطوری که تو فیلماش نشون داده میشه خیلی ملیح و یواش آرایش میکنه، ولی اصلا اینطور نیس. اگه یکم تو پیج خانوم گشت و گذار کنین قطعا با سیل زیادی از میکاپا و اکسسوریای مختلف روبه رو میشین.

از اونجایی که لیندا کیانی علاقه بسیار زیادی داره که بیش از پیش دیده بشه و خیییلی هم عاشق اینه که از اکسسوریای چشم گیر استفاده کنه، حالا داره حسابی تو فضای مجازی واسه خودش میتازونه. البته لیندا کیانی همونطور که میدونین اصلا دستش به کم نمیره و دوست داره همه جوره لوکس بودن ازش بباره، واسه میک کردن پیش بهتریناش میره و اینطوری یه سر و گردن از همه بالاتره!

u

f

ee

کمی بیشتر با لیندا کیانی!

لیندا کیانی متولد 23 شهریور 1359 در آبادان ، فارغ التحصیل لیسانس و فوق لیسانس رشته فلسفه از دانشگاه مفید می باشد که تئاتر شروع کرد تا اینکه با معرفی شریفی نیا وارد تلویزیون شد. در یک خانواده آبادانی با یک خواهر و چهار برادر دیگر بزرگ شد. بعد از گرفتن لیسانس بخاطر علاقه ای که داشت به کلاس های بازیگری رفت و زیر نظر شریفی نیا و آزیتا حاجیان این دوره ها را سپری کرد. او سپس دوره فن بیان را هم نزد استاد مرحوم حمید سمندریان و سرکار خانم مهتاب کرامتی گذراند.

as

hh

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • نوری خداکرمی ارسالی در

    عالی خوب مثل همیشه
    همی خوبیهارو براتون
    آرزومندم...

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها