|

هما خاکپاش با سن نوح رفت زیر دستار یوزارسیف و زلیخا شد؛ ته عمل و آرایشو نون کشیده!

homa khakpash shayanews

هما خاکپاش از اون دسته بازیگرای میانسال در سینماست که حالا بیکار شده و چهره ای بسیار متفاوت از خود به نمایش گذاشت!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- خیلی از بازیگرا یحال حاضر در سینما و تلویزیون چهره هایی نو هتسند که تو دهه اخیر وارد این عرصه شدن و یا اصلا بعضیاشونم تو همنی چند ساله اومدن تو این کار و حالا دارن دیده میشن. این روند اونقدری زیاد شده که اصلا تو فیلما و سریالا فقط قشر جَوون می بینیم و انگاری از میانسال ها استفاده ای نمیشه. هما خاکپاش یکی از همین هنزمندان می باشد که ده سال پیش فیلم و سریالای بسیاری بازی کرده اما دیگه از بورس افتاده بود. هما خاکپاش البته تقریبا هیچگاه اونقدرها که باید، مشهور نشد و همیشه با چهره اش شناخته میشد نه اسم و رسم اما کارنامه کاری پر باری دارد.

هما خاکپاش بیشتر اوقات هم در قاب جادویی و هم بر روی پرده نقره ای نقش هایی فرعی طور داشته و این مدلی نبوده که مثلا مثل خانوم افسانه بایگان جزو کاراکتر های اصلی باشه و بیشتر دیده بشه. اما هما خانوم هر چه که بود رو کنار بذارین چرا که قراره با ورژن جدید خانوم بازیگر آشنا شین و برگی بر درخت نداشته باشید!!

به تازگی تصاویری از خانوم هما خاکپاش منتشر شد و به شدت هم وایرال گردید که نوشن میده این هنرمند کشورمون ته هرچی عمل زیبایی و تزیرقات و آرایشه نون کشیده و به عمقش نفوذ کرده. اونهم نه یکی از این موارذد بلکه همشون با هم!! در ادامه این تصاویر رو مشاهده می کندی.

Untitled

Untitled

البته که در تصویر بالایی خیلی از کاربران بر این نظر بودند که هما خاکپاش شبیه به سارا خوئینی ها شده!

Untitled

خانومای ایرانی چخبرتونه؟ چِ خبرتوووونه؟! یه ریزه ام اعتماد به نفس!

همونطور که میدونید آمار استفاده از لوازم آرایش تو کشور ما در بین کشورهای جهان رتبه ای بسیار بالا داره و این نشون میده که خانومامون خیلیلیییی استفاده می کنن!

اما خب خانومای بازیگر هم که از این امر مستثنا نیستن و حتی برخیشون بعد از مهاجرت هم چنین هستن و با فرهنگ نچرال پسند اروپایی نمیخوان برن جلو مثل خانوم روناک یونسی. اما به جز آرایش مورد دیگه ای که تو جامعه ما داره بیداد میکنه عمل های جراحی هستش که خیلی از خانوم ها از نون شب واجب تر میدوننش و به هر طریقی که شده میرن و انجامش میدن. بازیگران سینما و تلویزیون نیز چنین هستند و طوری این روند رو بردن جلو که مثلا خانومای بازیگر ابتدا میرن عمل میکنن و بعد وارد این عرصه میشن و جوری شده انگاری از اصول ورود به سینماست!

حالا این وسط مسطا یکسری از هنرمندان هم هستند همانند خانوم مرجانه گلچین و فاطمه گودرزی که خودشون از قافله عقب ننداختن و حسابی تو ژیگول بازی هستن اما خب دیگه بیخیال عمل جراحی شدن. همه این ها به کنار تا اینکه تصاویر هما خاکپاش منتشر شد و طوفان به پا کرد!!

Untitled

بیوگرافی هما خاکپاش

هما خاکپاش بازیگر قدیمی و توانمند کشورمان متولد 2 آذر 1339 در شهرستان دامغان بوده و نام واقعی او مه نسا می باشد. او از سال ۱۳۶۵ تا کنون در عرصه بازیگری فعالیت مستمر داشته است.

شرع فعالیت بازیگری

اولین تجربه حرفه ای او در سال ۱۳۶۷ بعد از انقلاب بوده که با سریال آینه عبرت اولین گام خدا دارد بازیگری برداشت از سریال ماندگار که توسط محسن شاه محمدی کارگردانی شد در این سریال بازیگرانی همچون روح الله مفیدی و جواد گلپایگانی و محمود دینی بازی می کردند که درباره مواد مخدر و تاثیر آن در خانواده ها بود .

Untitled

وضعیت عجیب سینما و تئاتر از دید هما خانوم خاکپاش!

او میگوید وضعیت سینما بسیار به هم ریخته است. اگر پای تلویزیون بنشینیم و در این نوع آثار سینمایی کار نکنیم بهتر است. وقت بگذاریم، کار کنیم پیش قسط ندهند، سرویس ندارند، غذا یک وعده دهند، تازه زمانی که فیلم در اکران فروش کرد پول ما پرداخت نشود. درچنین شرایطی بنده کار نمی کنم.

در تئاتر سه ماه تمرین می کنید آن وقت به بازبینی که می رسد تایید نمی شود و زحمات گروه از بین می رود. پیشنهادات زیادی به من در تئاتر می شود اما به دردسرش نمی ارزد. بیکاری بسیار سخت است آن هم ما که همیشه روی آنتن و بر پرده اکران بودیم اما در حال حاضر ۴ سال است کار سینمایی ندارم در حالی که در گذشته بنده سالی ۲ فیلم سینمایی روی پرده اکران داشتم.

Untitled

وضعیت در سینما افتضاح و قوانین نیز از بین رفته است. اگر پول و پارتی داشته باشید تهیه کننده به شما بهترین نقش را می دهد و دائم جلوی دوربین بازی خواهید کرد. مثل خیلی از افرادی که در حال حاضر به شکل دائم جلوی دوربین بازی می کنند و دوست و آشنای خود را در آثار به کار می گیرند.

برای بازیگرانی مثل من که قدیمی هستند مجبورند که قرارداد ببندند اما پای قرارداد که می رسد کلا با شرایط عجیبی اعم از ندادن پول، پیش قسط، شرط فروش در اکران برای پرداخت دستمزد و کسر مالیات در قرارداد روبه رو می شویم، در حالی که قانونی شده است که هنرمندان مالیات ندهند.

ugu
 
هما خاکپاش در یکی از مصاحبه های خود نیز در رابطه با شرایط بازنشستگی در سینما و نبود کار و بیکاری و نبود بیمه صحبت هایی داشت.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها