|

مینا زنِ بهرام رادان یجور آرایش کرده صورتش شده شیش پَک؛ لباسو با لوکیشن ست زد خفن!

mina mkhtari shayanews

مینا مختاری همسر بهرام رادان که از بلاگرای اینستاگرام هستش اینبار تصاویری از خود منتشر کرد که در رستورانی مجلل در حال خوشگذرانی بود.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- این روزا دیگه خیلی از بازیگرای آقای سینما که مجرد بودن هم ازدواج کردن اما انگاری این روند در خانومای سینما برعکس شده و هی در حال طلاق گرفتن هستند! مثلا یکی از این چهره ها که اتفاقا از جذابای این عرصه هم محسوب میشه و مثل بنز طرفدار داره، بهرام رادان می باشد که مدتها پیش با خانوم مینا مختاری مدل و بلاگر ایرانی ازدواج کرد. بهرام رادام و رضا گلزار از سلبریتی هایی بودن و هستند که سر و دست براشون شکسته میشه و عده ای دیوانه وار شیفته اونها هستند که خب ازدواج برای چنین اشخاصی چندان سود نداره اما در نهایت بهرام رادان متاهل شد.

حالا چرا میگیم سود؟ چون چنین سلبریتی هایی اگه ازدواج کنن هم احتمال ریزش هواداران بسیاری رو دارن و هم اینکه وارد محدودیتی خاص میشن که خب با مجردی زمین تا آسمون فرقشه. حالا از این ها که بگذریم و یکم برسیم به مینا خانوم مختاری همسر جذاب بهرام خان، باید بگیم که ایشون در اینستاگرام از افراد شناخته شده بودند و فعالیت زیادی هم داشتند تا اینکه خب خوشبختی در خونشون رو زد و حالا همسر بهرام رادان می باشد و این شهرت و فعالیت چند برابر شد.

مینا مختاری تصاویر بسیار زیادی در صفحه اینستاگرام خود منتشر میکنه و تبلیغات گرونی هم میگیره. اما خانوم خانوما به تازگی تو سیس عقاب و در لوکیشنی جذاب تصاویری از خود منتشر کرد که حالا یا خواسته و یا ناخواسته لباسش با مبل و فضا همخون شده! مینا خانوم هم زود تند سریع عکسای مورد نیاز رو گرفتن و با جمله ای کلیشه ای و اینستایی به اشتراک گذاشتن.

Untitled

Untitled

آشیونه عشقی که بهرام رادان رو سر هواداراش خراب کرد!

اما بهرام رادان سالهاست از هنرمندان خفن و پرطرفدار سینماست که خیلی خیلی عاشقشن. رادان اما همیشه از بی حاشیه ترین بازیگران هم بوده و همانند آقای رضا گلزار علاقه زیادی به جنجال و دیده شدن های اینجوری نداشته.

بهرام خان رادان سن و سال کمی نداره اما خب از مجردای سینما بود تا اینکه با خانوم بلاگر ازدواج کرد و آشیونه امید و عشق رو بر روی سر هوادارای شیفته خراب نمود!!

جدا از اینها انگاری بین آقای معروف ازدواج با بلاگر ها و چهره های شاخ اینستایی مد شده چرا که پژمان جمشیدی هم بعد از کلی مجرد موندن با خانومی که بلاگر بودند در نهایت ازدواج کرد! اما اینکه اینا حالا کجا همو می بینن که بینشون جرقه ای عشق صورت میگیره خدا داند!

Untitled

مینا مختاری فقط گرون پوشه یا خوشتیپم هست؟

خیلی از افراد هستند که فکر می کنند هر خانم و آقایی که مثل این زوج گرون خرید کنند می تونند تیپ و استایل های شیکی داشته باشند که حسابی مرکز توجه قرار می گیره اما این یه اشتباه بزرگه چون درست استایل کرن خیلی مهم تر از گرون پوشیدنه.

مینا خانوم مختاری هم این مدلیه که همه عکساش با لباس هایی بسیار گرون و برند هستش اما استایل چندان خاصی نداره و انگار تنها چند آیتم رو با هم ترکیب کرده و شده یه تیپ!

Untitled

مینا مختاری زنِ بهرااام رادانه ولی تبلیغای عجیب میکنه!

خب همونطور که در ابتدای متن گفتیم مینا مختاری بعد از اینکه فالوورهاش زیاد شدن هوس تبلیغ و پول درآورن زد به سرش. البته خوب اسم بهرام خان رادان هم بی تاثیر نیست و خانوم بره هر جا بگه من زن بهرام هستم خوب کیه که دلش نخواد مینا خانوم براش تبلیغ نکنه! خانوم بلاگر هم که از این فرصت گویا دارن نهایت استفاده رو می برن. خانوم به تازگی تشریف بردن به یه کلینیک لاکچری لاغری تو جردن و گویا می خوان با روش های جدید چربی های زیر شکمشون رو آب کنند!

البته پر واضح است که این کار خانوم مختاری بیشتر جنبه تبلیغاتی داره و ایشون خیلی زیر پوستی و سوسکی دارن برای این کلینیک تبلیغ می کنند و در واقع با یه تیر چند نشون رو می زنن، هم اندک چربی زیر شکمشون رو مجانی آب می کنند و هم پولی میزنن به جیب مبارک!

Untitled

بیوگرافی مینا مختاری

رادان را که همه می شناسند اما بد نیست کمی از مینا خانم مختاری بگوییم. مینا مختاری طراح لباس و صاحت مزونی با نام میمو است.

مینا در یکی از صحبت های خود در اینستاگرام بیان کرده بود که از نوجوانی علاقه بسیار زیادی به مد و فشن داشته است تا جایی که تمام فشن شو های خارجی را مشاهده می‌ کرده است و حتی نام خیلی از مدل‌ های مطرح و معروف جهان را بلد بوده است و آرزو داشته است که برند لباس خود را راه اندازی کند.

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها