|

فازپرونی "نگار جواهریان" رو اَبرا دور از چشم رامبد؛ خانوم هر چی دَم دستشه میکنه سرش!

negar javaherian shayanews

نگار جواهریان بازیگر محبوب و همسر رامبد جوان که داره با فیلمای خفنش میترکونه، نشون داد یه کوهنورد خفنِ که به استایلش حسابی میرسه!

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- نگار جواهریان از بازیگران محبوب و معروف سینما و تلویزیونه که از زمان ازدواج با رامبد جوان به شهرت بیشتری رسیده و یه جوری داره تو سینما با بازی در فیلم های سینمایی مختلف واسه خودش میتازونه که بیا و ببین. نگار جواهریان این اواخر داره با فیلم مجبوریم حسابی میترکونه و بعد از خاتون و بازی درخشانش بیکار ننشسته. نگار جواهریان حالا کم کم داره تبدیل میشه به ستاره بی نظیر سینما و هیچ جوره هم کسی نمیتونه به گرد پاش برسه.

شاید تصور کنین که نگار جواهریان این روزا با کارای مادرانه و بزرگ کردن دختر خانومش نور دخت مشغوله. ولی به تازگی خانوم خانوما یه پستی منتشر کرد که او رو در حال کوهنوردی نشون میده. نگار خانوم بعد از کلی تلاش و خفن بازی حالا با استایل ژینگولش تشریف آورده تو اینستا و با فتح قله دماوند کنار تیم کوهنوردیش ثابت کرد که یه سر و گردن از رامبد خان بالاتره و در کنار زندگی و کار حرفه ایش توجه زیادی هم به سلامتیش میکنه و میخواد یه وقتی مبادا از بقیه همکاراش عقب بیفته!

oo

o

وقتی نگار جواهریان هر چی دم دستشه میپوشه اونم چه گنگ بالا!

نگار خانوم چند وقت پیش یه عکسی با یکی از طرفداراش منتشر کرده بود که تو اون با استایلی متفاوت و البته خیلی شنبه یک شنبه ظاهر شد.

خانوم بازیگر که از هر تیکه عکسش هزار تا رنگ بیرون میریزه، این بار با یه شال نارنجی که بنفش و کرم و سفید رو هم میشه توش یافت، با یه کیفی که سعی کرده با اینا ستش کنه تیپی عجیب غریب به نمایش گذاشته و به معنای واقعی کلمه ثابت کرده فقط کافیه معروف باشی تا بتونی هر چی رو دلت میخواد با اون یکی ست کنی!

ds

بالاخره نگار جواهریان هم زد تو کار فازپرونی!

بسیاری از مردم براین باورند که بازیگرانی مثل نگار جواهریان که خیلی آروم و ملیح به نظر میرسه، در زندگی واقعی هم کلا اهل فیس و افاده و رخ اومدن نیستن.

البته این نکته درباره نگار خانوم تا چند وقت پیش صدق میکرد، ولی زمانی که دید تو اینستا همه همکاراش حتی اونایی که پا به سن گذاشتن دارن واسه خودشون حسابی میتازونن و روز به روز معروف تر از قبل میشن، گفت که چرا من این کارو نکنم و حالا چند وقتی میشه که بانوی آقا رامبد زدن تو کار فیگور اومدنای خفن و اروپایی که با دیدنشون کُپ میکنی خفففن!

e

t

اعتماد به سقف نگار جواهریان که ردخور نداره!

نگار جواهریان از دید کاربرا یه سلبریتی تموم عیاره که هیچوقت سعی نکرد با حاشیه خودش رو همراه کنه و حتی زمانی که به دلیل رفتن به کانادا برای زایمان بچه اش کلی حرف و حدیث راجع بهش نوشته شد، هیچ عکس العملی از خودش نشون نداد و در کمال آرامش به کار خودش ادامه داد.

حتی حالا که برگشته ایران داره راه و بیراه تو فیلمای مختلف بازی میکنه و با هنرش که حسابی توش میدرخشه روی همه رو کم میکنه. همین موضوع و حرفا باعث شده که نگار جواهریان نسبت به همه چی اعتماد به سقف داشته باشه و عین کسایی امثال لیلا حاتمی همیشه بدون میکاپ و ساده به نظر بیاد و حتی تو مراسمای مختلف و شکیل هم مثل امثال بهاره رهنما به خودش نمیرسه!

fd

yy

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها