|

تیپ غربی سانیا سالاری تو کافه که با همه فرق داشت؛ اول قناری بوده بعد شد سانی!

sania salari shayanews

سانیا سالاری بازیگر سریال گیسو بود که خیلی وقته کمرنگ شده اما در عوض اینستاگرامو دیگه شخم زده و به تازگیم تصویری با لباس عجیب گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- سانیا سالاری از بازیگرای جوان و جذاب اما بسیار کم حاشیه ایرانی می باشد که سابقه بازی در چند کار را دارد اما اگه بخوایم راحت تر ایشون رو بهتون معرفی کنیم باید بگیم سانیا سالاری در سریال شبکه خانگی "گیسو" فصل آخر نقش نازی رو داشت که دست راست هانیه توسلی بود. سانیا سالاری از اون دسته هنرمندانی هستش که شاید چندان با اسم و رسم هنوز مشهور نباشه اما با فِیس و چهره ای که داره ذهن مخاطب خیلی زود به یاد میاره ایشون کجا بازی کرده.

سانیا سالاری چندان پر کار نیست و خیلی هم در عرصه بازیگری کمرنگ شده اما در عوض تو اینستاگرام تا دلتون بخواد عکس از خودش منتشر میکنه اونم چه عکساااایی! سانیا خانوم سالاری اما در تلویزیون هم سابقه بازی داشته و سریال "دلداگان" از کاراکتر های جذابی بود که تونست خودش رو معرفی کنه اما شناخت اصلیه هر بازیگر در حین پخش کارش، تصاویری هستش که در صفحه اینستاش منتشر میکنه چرا که مخاطب میره ببینه طرف کیه چه شکلیه و در غالب زندگی واقعیش چه مدلیه! خب سانیا سالاری هم که اوستای این ترفنداست و تصاویری بسیار متفاوت از شخصیتی که از او در کار دیده اید داره.

در ادامه پست جدید خانوم خانومارو مشاهده می کنید که با لباسی عجیب به کافه رفتن و ژستای عجیب ترشون رو هم فراموش نکردن!

Untitled

سانیا سالاری اول قناری بوده که شده سانی!

سانیا سالاری از اون مدل خانوماست که چندان به آرایش و عمل های زیبایی و فیلتر کردن عکس و ... توجهی نداره و از اعتماد به نفس خوبی برخورداره و از طرفی ژستای عجیب غریب میگیره جوری که انگاری این فیگورا شدن امضای سانیا خانوم و اصلا اگه ساده عکس بگیره امتیاز این مرحله رو از دست میده!!

سانیا سالاری حالا با توجه به چهره و رنگ پوستی که داره رنگ زرد قناری خیلی بهش میاد و خیلی زیادم ازش استفاده میکنه. خانوم خانوما نصف عکساش با زرد هستش و ترفندای مختلفم میزنه تا مثلا هم کسی بهش در رابطه با حجاب گیر نده و هم جذابیت خودش رو حفظ کرده باشه و البته جلب توجه زیادی کنه! در ادامه نمونه هایی از موارد گفته شده را مشاهده می کنید.

Untitled

Untitled

Untitled

Untitled

ظاهرا سانیا سالاری به قسمت زیر صورت خود علاقه زیادی داره چون همونطور که مشاهده کردید خانوم خانوما کلا تو عکسا با ژست مثلا حواسم نیست میره جلو و همش هم صورتش رو بالا میگیره! چرا خو!

ناگفته نمونه البته که چنین عکس و فیگورهایی جذابیت خاص خودش رو داره اما اگه در این حد زیاد بشه از جذابیت میوفته و همش تکراری میشه.

i

حیوان خانگی کوچولو و کیوت سانیا سالاری

الان دوره و زمونه جوری شده که همه بازیگرا و سلبریتی ها انگار باید یک یا چند حیوون خونگی داشته باشن و اصلاً نداشته باشن بی کلاس به حساب میان. سانیا هم از این قضیه مستثنی نیست و یه سگ کوچلو جذاب داره و هر از گاهی عکس و ویدیو ازش منتشر می کنه تا همه بدونن!

سانیا سالاری از هنرمندان بی حاشیه و آرامی می باشد که با وجود زیبایی که دارد اما همانند خانوم قریشی به دنبال جنجال سازی نیست و تنها گاهی به دلیل تصاویری که از خود منتشر می کند مورد هدف کاربران برای سوژه سازی قرار میگیرد.

Untitled

بیوگرافی سانیا سالاری

سانیا سالاری متولد 20 تیر 1368 در بوشهر، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته تدوین سینما می باشد، از تئاتر با چهره های صاحب نامی شروع کرد و حالا به تلویزیون رسیده و در رویایی درخشش می باشد. ایشان وی فارغ التحصیل کارشناسی رشته تدوین و کلاس‌ های بازیگری را زیر نظر مهتاب نصرپور و کارگاه های هنری محمد رحمانیان گذرانده است و مهم ترین و معروف ترین ایفای نقشش حضور در سریال دلدادگان و البته سریال گیسو بود. سانیا تو گیسو در نقش نازی هوشیار آدم کتایون (هانیه توسلی) بازی کرده است.

سانیا سالاری هنوز مجرد است و خبری از ازدواج او تا به حال منتشر نشده است.

Untitled

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها