|

زنِ شاهرخ استخری حتی فاز دِپشم خیلی اروپاییه؛ دُخیشو واس تولد قاطی پری دریاییا کرد!

شاهرخ استخری و خانومش حسابی تو اینستاگرام محبوب هستن و البته بخش عمده این جذابیت مربوط عکس هاییه که از بچه هاشون میذارن.

لینک کوتاه کپی شد
9

شاهرخ استخری چه زمانی که بازی می کرد و سریال و فیلم هایش پخش می شد و چه حالا که از بازیگری فاصله گرفته و چسبیده به بیزینس همواره جزو جذاب ترین ها بود و این جذابیت به خانواده اش هم تسری پیدا کرده است.

به گزارش «شایانیوز» شاهرخ خان استخری اوایل کارش به همسر گرامی اجازه فعالیت در فضای مجازی رو نمیداد که خدایی نکرده کسی ایشون رو نبینه و عکسشون منتشر نشه اما حالا عکساییه که از زن و بچه شاهرخ خان تو فضای مجازی دیده میشه و همممه جورش ریخته. شاهرخ استخری به گفته خودش قبلنا حوصله آدمارو نداشته اما حالا با وجود پناه و نبات شخصیتی بسیار متفاوت پیدا کرده و شیطون و باحال تر شده.

البته ناگفته نمونه که سپیده خانوم بزمی پور انگاری داشتن حیف می شدن که پشت پرده بودن چرا که ایشون هم در زمینه بلاگری خیلی خیلی دو دل برو و فعال و با استعداد هستند و هم در مدلینگ و ژست گرفتن!

سپیده خانوم همون طور که گفتیم بلاگر خیلی قهاری هستن و تو صفحه اینستاگرامشون بیش از یک میلیون دنبال کننده دارند. از هوش و ذکاوت سپیده خانوم اینکه هیچ جا اسمی از ایشون نیست پیج اینستاگرام ش هم به اسم شاهرخ خان هست. یعنی estakhrifamily که تو جذب فالوور تاثیری خیلی زیادی داشته. از اون طرف سپیده تو تبلیغ گرفتن هم بسیار هوشمند عمل می کنه مثلا همیشه از دو تا دختر خوشگلش پناه و نبات پست و عکس گذاشته و اون ها رو یه جورایی معروف کرده و حالا از این طریق تونسته از یکی از برندهای غذایی که مکمل های مخصوص کودکان تولید می کنه یه تبلیغ پر و پیمون بگیره!

وقتی زن شاهرخ خان استخری از فرنگ برنگشته افسرده میشه!

همسر شاهرخ استخری  که چندی پیش از بلژیک برگشته بود در این یادداشت بلند خطاب به دنبال کنندگانش نوشت: که لحظه ای آن ها را فراموش نکرده و مدام به یاد آن ها است.

او تاکید کرده است که در حال تلاش است تا خودش را جمع و جور کند. سپس از دنبال کنندگان اش خواسته تا باز هم وضعیت او را درک کنند و همراهی اش کنند.

سپیده بزمی پور نگفته که چه اتفاقی برای او رخ داده است، اما دنبال کنندگان اش مدعی اند که او پس از بازگشت از بلژیک و دور از پدر و مادرش دچار افسردگی شده است.

ezgif.com-gif-maker (7)

وقتی زن شاهرخ استخری دختراش رو پری دریایی میکنه!

سپیده و شاهرخ هر سال کلی جشن لاکچری برای دختراشون می گیرن و امسال هم تولد دختراش رو به یک شکل بامزه جشن گرفت. خانوم برای دختراش استخر پارتی گرفت و به تن اونا لباس پری دریایی پوشند!

unknown_299582951_5559322770784671_5056281432324200434_n

unknown_299930790_1051763609037456_4628015805223206351_n (3)

دامن زدن دوباره همسر شاهرخ استخری به تولد فرزند سوم شان!

سپیده بزمی پور، همسر شاهرخ استخری در این تصویر نشان می دهد که نوازدی در آغوش دارد و همچنان علاقه ای به روایت اصل ماجرا ندارد.

او بدون اشاره به اینکه این نوزاد، فرزند او است یا دوستان اش، این بار هم به شکلی مبهم به این نوزاد پرداخته است.

همسر شاهرخ استخری در این رابطه نوشت:

من فدات بشم خب اخه اینطوری قیافه شو میکنه مظلوم.

این عدم شفاف سازی حال باعث شده تا برخی کاربران و رسانه ها ادعای تولد فرزند سوم آن ها را سر زبان ها بیندازند. اما با این وجود بعید به نظر می رسد که او و شاهرخ استخری صاحب فرزند دیگری شده باشند.

ezgif.com-gif-maker (8)

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها