|

"نرگس محمدی" تو ستایش ماه ثنا بود ولی اینستا آسِ بالیوودِ؛ شده عقاب بالا مالاها میپره!

narges mohammadi shayanews

نرگس محمدی بازیگر جذاب ایرانی می باشد که تصاویر بسیاری از خود در اینستاگرام منتشر می کند اما اینبار برای اقای همکار خرج کرد و استوری گذاشت.

لینک کوتاه کپی شد
3

شایانیوز- خیلی از بازیگران خانوم و یا آقا هستند که با بازی در یک فیلم و یا سریال یک شبه ره صد ساله رو میرن و میشن عقابه قله! البته که قطعا بازیِ خوب و کاراکتر خوبی که بهشون داده میشه تاثیر بسیار زیادی داره که خب نرگس محمدی یکی از همین خانومای بازیگر بود و تونست با ایفای نقش در سریال "ستایش" و در نقش ستایش شناخته بشه و بترکونه. نرگس محمدی چهره ای بسیار مثبت و مظلوم داره که در عین حال میتونه خشن و محکمم باشه اما منفور خیر! 

خب در سریال ستایش هم خانوم خانوما چنین بودند و ابتدا با سیس مظلوم وارد شدن و بعد حساب کار رو دست حشمت خان فردوس دادن. نرگس محمدی خیلی ساله که این کار رو بازی کرده اما همچنان وقتی از شبکه آی فیلم پخش میشه انگار هنوزم برای مخاطب تازگی داره و حتی در تیر ماه پر بیننده ترین سریال نیز شناخته شد. 

نرگس محمدی از فعالین اینستاگرام هستش و هواداران بسیاری هم داره. خانوم بازیگر از هنرمندان نسبتا اکتیو هستند و تصاویر بسیاری به اشتراک میذارن که در ادامه نمونه ای جدید از آن را مشاهده می کنید که برای تولد آقای فیلمبردار گذاشته شد!

nargesmohammadi_narges_2917936711100222954_552025182

یکارایی از نرگس محمدی که نشون میده خانوم اروپ پسنده!

خب میدونید که خانومای بازیگر تو این چند ساله چقدررر راحت شدن و هر مدلی که بخوان میان تو مراسمات و خیابون و اینستاگرام جولون میدن و کسی هم کاری به کارشون نداره. اما در این بین برخی از خانومای بازیگر همچون نرگس محمدی هم بود که با استایل هایی بهتر دیده میشد اما ظاهرا این فضا اونقدری جشم و هم چشمی شده و همه روال دارن پیش میرن که گویی قوانین فقط برای مردمه و چهره های مشهور مملکتو دست گرفتن!!

نرگس محمدی اما حالا همرنگ جماعت شده و با تیپ هایی نه چندان جالب دیده میشه. خانوم بازیگر بعد از ازدواج با علی اوجی نیز اسم و رسم شاخ تری پیدا کرد و از اونجایی که دم به دقیقه خارج از کشور هم به سر میبرن، خب تصاویر جورواجور اونور آبیشونم دزرمیاد! اما در ادامه میخوایم ابتدا تصویری از نرگس محمدی با یکی از تئاتری های قدر رو ببینیم بعد به تیپای اروپایی خانوم خانوما برسیم!

q

Untitled (2)

خانومای ستایش چه رنگی عوض کردن بعد سریال!!

البته که این تنها نرگس محمدی نیست که فیلم و واقعیتش زمیت تا آسمون فرق داره چرا که در ادامه شما نازگل دختر ستایش رو مشاهده می کنید که خانوم لاله مرزبان هستند و مقایسشون در فیلم و واقعیت جالب بود.

Untitled (3)

نرگس محمدی در نقش پروین اعتصامی؟!

نرگس محمدی خیلی وقت بود که در عرصه سینما و تلویزیون به شدت کم کار شده بود اما انگاری به خودش اومد و حالا خانوم بازیگر هم در فیلمی به نام "خائن کشی" ایفای نقش کرده که البته هنوز به مرحله اکران نرسیده، و هم در نمایش و تئاتر بسیار بیشتر از پیش اکتیوه و بازی میکنه.

علی اوجی از نرگس محمدی مارکوپلو ساخت بدجووور!

نرگس محمدی این بازیگر جوان چند سالی میشه که با علی اوجی هنرمند کاربلد و مشهور کشور ازدواج کرده و هر دوی آنها بعد از این وصال بیش از پیش دیده شدند. 

نرگس و علی هردو هواداران زیادی دارند اما مثلا مثل خانم بهاره رهنما اهل تبلیغات و حاشیه سازی نیستند به همین خاطر هر چند وقت یکبار تصاویری از خود در صفحات اینستاگرامی منتشر می کنند.

Untitled

Untitled

بیوگرافی نرگس محمدی

نرگس محمدی متولد سال 1364 و فروردین ماهی می باشد. او زاده شهر تهران است و در رشته پرستاری تحصیل کرده، خانم محمدی از اوایل دهه 80 وارد دنیای بازیگری شد و سپس با بازی در سریال ستایش به شهرت بالایی دست پیدا کرد. خانم محمدی اصالتا اهل سراب (تبریز) می باشد. در خانواده ای 5 نفره متولد شده، فرزند بزرگ خانواده است و یک خواهر و یک برادر دارد. 

نرگس محمدی می گوید مادرم کارمند صدا و سیما بود و با محیط های هنری آشنایی داشت، از طرفی تمام اعضای خانواده ام به فیلم علاقه مند بودند. اما موضوعی که وجود داشت این بود که خانواده ام اصرار داشتند اول درسم تمام شود و بعد به طور جدی وارد عرصه بازیگری شوم که خدا را شکر این اتفاق هم افتاد.

نرگس محمدی و مادر و خواهرش نرگس محمدی و مادر و خواهرش

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    ای کاش اون پشت اشکهای بچرو هم ببینید

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها