|

فریبا نادری تو ستایش لولوخان بود تو واقعیت هلوجان؛ با این تیپت گوچی باس بره جیب بغل!

fariba naderi shayanews

فریبا نادری از بازیگرای مشهوریه که تو اینستاگرام نه به خودش امون میده و نه به فالووراش و پشت بند هم عکس منتشر میکنه!

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- فریبا نادری بازیگر مشهور و جذاب ایرانی می باشد که بعد از بازی در سریال "ستایش" هم تو دلبرو تر شد و هم منفور تر! حالا این تضاد از کجا میاد؟ از اونجایی که فریبا نادری تا به حال نقشی به این شدددت منفی و نامرد نداشته و همیشه با کاراکتری خنثی دیده شده اما اینبار فریبا نادری نقش زنی خرابکار رو داشت که لحن و اندام درشت و مدل گول زدن و ... همه موارد خانوم خانوما دست به دست هم دادن تا بتونه خودش رو تو چشم مخاطب حسابی خار کنه که البته این ماهیت نقشش بوده و به درستی تونست از پس کارش بر بیاد!

اما قسمت خوب داستان اینجاست که فریبا نادری بعد از ستایش بیش از پیش مشهور شد و خب به مرور با فعالیتی که در اینستاگرام داشت نشون داد که زمین تا آسمون با پری سیمای ستایش فرق داره. حالا خانوم خانوما هواداران بسیاری دارد که شیفته وی هستند و حتی فن پیجشم هستند! 

فریبا نادری در صفحه خود فعالیت بسیاری دارد اما چندان اهل مرتب بودن نیست چرا که این موضوع رو به راحتی میشه از صفحه شخصی خانوم بازیگر فهمید که چجوری بدون هیچ برنامه ای عکسای خود را منتشر میکنند و هر چییی که دم دست بود رو به اشتراک میذارن! فریبا نادری در ظاهر و استایل هم چنین است و چندان به مرتب بودن اعتقاد خاصی نداره! اما در ادامه تصویری جدید از این بازیگر مشاهده می کنید که یه سلفیِ تو دهنی بود و خانوم بازیگر دوربین گوشی خود را تا حلقشون برده بودند!

سلفی+جدید+فریبا+نادری+با+شال+پلنگی

ظرف عسلی که شوهر فریبا نادری براش ساخت تو زندگی!

خب همونطور که گفتیم فریبا نادری فعالیت بسیار زیادی در پیج خود دارد و همانند یک بلاگر روزمرگی اش را استوری میکند و یا سلام صبح و ظهر بخیر میگه و یا پشت بند هم سلفی هایی یهویی از خود به اشتراک میگذارد.

فریبا نادری تا به حال دو باری ازدواج کرده که هر دو بار هم با اشخاص درست حسابی بوده. اولین عاشقیه خانوم بازیگر در سن زیر بیست سالگی بود که شیفته کارگردان مشهور و سن بالا میشه و در نهایت ازدواج میکنن. اما این عشق چندان دوام پیدا نمیکنه و به دلیل سرطان آقای مسعود رسام کارگردان ایرانی، به اتمام میرسه.

فریبا نادری حالا همسری دوم دارد به نام مهرداد طباطبایی که چند سالی میشه با خانوم بازیگر ازدواج کرده و شرایط مالی بسیار مرفهی دارد. فریبا خانوم هم که خب افتاد تو ظرف عسل، حالا لایف استیالی پولدارانه دارد که گهگاهی هم از خونه زندگی شاهانه و ویلای کردان و شمال و ... منتشر می کنند. اما در ادامه استوری های جدید وی را مشاهده می کنید.

fariba_naderi___2919616342506874684_266452035

fariba_naderi___2919113207482795833_266452035

تریپای تحفه فریبا نادری که فقط خودش میپوشه! خانوم گوچی رو گذاشته جیب بغلش!

خب گفته بودیم که فریبا نادری در لباس و استایل هم بسیار شلخته طور جلو میره! باید بگیم که درسته که خانوم بازیگر زیاااد از خودش عکس منتشر میکنه اما اصلااا استعداد خوبی در خوشتیپی و یا ژست های درست حسابی نداره و هیچگاه خانوم خانوما رو با استایلی جذاب ندیدیم! این عقیده برای تصاویری است که در صفحه اش منتشر میکنه و تو طول روز تیپ میزنه، اما در مراسمات فربیا نادری با ظاهری جذاب نرمال تری دیده میشه!

مثلا این چند روزه تو تابستون یاد گرفته رنگی میپوشه اما در اجق وجق ترین حالت ممکن! خانوم بازیگر که سعی داره هم خنک و راحت لباسش رو انتخاب کنه و هم رنگی باشه، از اینور بوم میوفته و ظاهری بسیار نامناسب پیدا میکنه که هم برای شخصیتش چندان جالب نیست و هم برای سن و سالش!

در ادامه نمونه ای از آن را مشاهده می کنید که خانوم بازیگر همراه با رفیق جانشون و دخترشون هستند که واقعا شلوار گل گلیه سرخابی همخونی خوبی با مانتوش نداره و برای بیرون رفتن چندان زیبا و آراسته نیست! برخی از کاربران هم تیپای شنبه یکشنبه و رنگی خانوم رو با برند عجیب غریب گوشی مقایسه کردن!

kkk

گوچی
گوچی

بیوگرافی فریبا نادری و شیطنت با داداش جان

فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 23 فروردین ماه سال 1363 در تهران متولد شد.

این بازیگر جوان سینما و تلویزیون تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس رشته گرافیک ادامه داد و برای اینکه زودتر به هدف هایش در بازار کار برسد به سراغ بازاریابی رفت و کم کم در سمت مدیر بازرگانی یک شرکت بزرگ مشغول کار شد.

فریبا نادری در خانواده ای کم جمعیت متولد شد و یک خواهر و برادر دارد. برادرش حمید نام دارد و خواهرش هم وکیل است و تمام دوران کودکی فریبا نادری در کنار برادرش گذشت. رابطه دوستانه فریبا نادری و برادرش حمید او را به سمت شیطنت ها و بازی های پسرانه می کشاند و تمام مدت کودکی او با برادرش و بدون داشتن حتی یک عروسک و با بازی های کودکانه در کوچه سپری شد.

Untitled

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • جنابی ارسالی در

    خانم نادری من ارزو میکنم یه روزی از نزدیک ببینمش

  • ناشناس ارسالی در

    به تو چه ربطی داره🤬🤬🤬🤬

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها