|

سنگ تموم شاخ و شوخِ نوید محمدزاده واسه فرشته؛ سرو کله خانومِ باندانا پوش پیدا شد!

fereshte hosseini shayanews

فرشته حسینی بازیگر سینما و همسر نوید محمدزاده می باشد که بعد از کن بسیار کمرنگ شد اما اینبار تصویری هول هولکی از خود منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- خب بعد از جشنواره کن که چند بازیگر حسابی اخبار رو دست گرفته بودن و هر حرکتشون میشد یه حاشیه جدید، حالا از اون موقع دیگه صدایی ازشون در نمیاد و انگاری محو افق شدن! نوید محمدزاده و فرشته حسینی و ترانه علیدوستی در این جشنواره شده بودن مرکز توجهات و رفتار و لباس و صحبت هاشونم شده بود بولد محفل و هِیییی جنجالی میشدند. فرشته حسینی البته از اون دسته بازیگراست که چندان اهل صحبت و حرف های جنجالی نیست اما خب به نسبت گذشته و قبل از ازدواجش خیلییی جسور تر شده.

البته که باز این جسارت هم از نوید محمدزاده گرفته میشه چرا که اگه به سبک لباس و استایل و حتی ژست و تصاویری که فرشته حسینی جدیدا میگیره و قبلا میگرفت دقت کنید متوجه خواهید شد که فرشته حسینی حالا در تصاویر با فیگورهایی بسیار مغرور و سیس بیا هستش و در گذشته لبخند هایی زیبا و ملیح داشت و یا قبلنا با تیپای عامیانه و باحال دیده میشد اما حالا هر چه اجق وجق تر فرشته پسندتر!

فرشته حسینی حتی اوج شهرتش نیز بعد از ازدواج با نوید محمدزاده بود و با وجود اینکه سریال شبکه خانگی "قورباغه" خیلی طرفدار پیدا کرد باز هم نتونست این بازیگر جوان رو به این شدت مشهور کنه تا اینکه زن آق نوید شد و دوتایی زدن حواشی رو ترکوندن!! فرشته حسینی و نوید در حال حاضر به دلیل حرکت نامتعارفشون در جشنواره کن، ممنوع التصویر هستند و در اینستاگرام نیز کمرنگ شده اند اما در ادامه تصویری جدید از فرشته خانوم مشاهده می کنید که مشخصه همینجوری گرفته شده و باز هم تصویری کار شده نیست!

hashiyeh_irooni_2919070956562392385_18425347572

نوید محمدزاده هردمبیل پوش نیست بلکه دارنده امضای شخصی در استایله!

داشتن استایل شخصی برای همه افراد در هر جایگاهی که هستند مهم و تاثیر گذاره اما در رابطه با سلبریتی ها اهمیت و تاثیر گذاری این موضوع بیشتر احساس میشه به خاطر این که مردم ارتباط بهتری با شخصیت درونی و فضای کاری اون سلبریتی و هنرمند برقرار می کنند. نوید محد زاده از اون دست سلبریتی ها و هنرمند هایی است که تیپ و استایلش خیلی خاص و ویژه است و منحصر به خودش به همین خاطر هم خیلی وقت ها مورد انتقاد قرار می گیره اما نباید از حق بگذریم که در خلق استایل شخصی خودش، نوید محمدزاده بسیار موفق عمل کرده.

حالا چرا اینو میگیم چون در استایل خانوم ها معمولا جسارت و تنوع خیلی بیشتره اما آقایون غالبا تو یه روند دیده میشن که خب نوید محمدزاده اومد و این روند رو شکست و با استایل هایی بسیار متفاوت نشون داد انسان ها میتونن با خواست خودشون برن جلو و در این جهان محدودیتی وجود نداره مگه اینکه ضرری به کسی برسونه!

Untitled

خب فرشته حسینی میدونیم که اصالتی افغانستانی داره و خیلی ساله که در عرصه بازیگری فعالیت میکنه و دختر با استعدادیه. اما از حق هم نگذریم با توجه به شرایطی که در کشورمون خیلی از افغانستانی ها اوضاع خوبی ندارن اینکه یه دختر بتونه خودش رو در کاری که بهش علاقمنده به سختی بکشه بالا و دیده بشه، تلاش زیادی میخواد.

فرشته حسینی نیز تا حدودی این راه رو خودش به تنهایی اومد و بعد با نوید محمدزده همراه شد. اما فرشته خانوم دو خواهر و یک برادر داره که داداشش به واسطه فرشته با بازیگران زیادی عکس گرفته و در اینستاگرامش منتشر کرده. ولی به تازگی تصویری از فرشته حسینی با یک آقا منتشر شد که به گفته برخی برادرشه اما چهره ای شباهتی با اون برادر نداره. در ادامه این تصویر رو مشاهده می کنید.

ujy

خب عکس رودیدین؟ فرشته حسینی طبق معمول با حجابی نامتعارف بود و یقه ای بسیار باز! به غیر از اون فرشته خانوم عادت دارن در اکثر اوقات تنها یک باندانا به سر میکنند و به جای شال و روسری ازش استفاده می کنئند که البته این آیتم هم بعد از ازدواج با نوید زیاد شد و باز هم جسارتی که از آقای بازیگر گرفته میشه!!

 

بیوگرافی فرشته حسینی

فرشته حسینی متولد 6 اردیبهشت 1376 در تهران ، بازیگر سینما و تئاتر است. تحصیلکرده مقطع دیپلم می باشد که کودکی با کارگری در یک خیاطی گذشت و از نه سالگی کنار کار تجربه بازیگری را هم بدست آورد و حالا در سینما می درخشد.

فرشته در تهران و در یک خانواده با پنج خواهر و یک برادر به دنیا آمد ، پدر و مادرش هر دو از مهاجرین کشور افغانستان هستند که حالا در ایران زندگی می کنند.

کارکردن فرشته حسینی از بچگی واسه امرار معاش

فرشته حسینی در زمان کودکی برای تامین هزینه های مدرسه خود مجبور بودم تا دیر وقت در یک کارگاه خیاطی کار کنم تا کمک خرج خانواده هم برای تامین معاش باشم. روزهای سختی بود که هیچ وقت فراموش نمی کنم ، روزهای که از خستگی زیادی روی چرخ خیاطی خواب می رفتم.

افسردگی فرشته حسینی

دورانی از زندگی ام بود که دچار افسردگی شدید بودم بطوری که گمان می کردم هر چه تلاش می کنم راه پیشرفتی برای من وجود نداردو در ادامه اما دلگرمی دوستانم به من انگیزه دوباره دارد ، آنها به من گفتند تو باید فرشته نجات دختران افغانستان باشی و همین انگیزه ای شد برای ادامه فعالیتم.

فرشته حسینی و برادرش فرشته حسینی و برادرش

Untitled (2)

فرشته حسینی و خواهرش فرشته حسینی و خواهرش

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    هاا موولامی

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها