|

سلفی حریم شخصی "زنِ شاهرخ استخری" که از گذاشتنش خجل نشد؛ پووول پارتی با تم پری دریایی!

sepideh bazmipour shayanews

شاهرخ استخری از اون دسته هنرمندایی هستش که وقتی دید تو اینستا مثل ریگ پول ریخته بیخیال اعتقاداتش شد و حالا لاو تو لاو با همسرش عکس میذاره!

لینک کوتاه کپی شد
5

شایانیوز- شاهرخ استخری از اون دسته هنرمندانی هستش که تو یه چند سالی حسابی پرررکار و مشهور شده بود و پشت سر هم آقای بازیگر رو در سریال ها می دیدیم اما مدتیه که شاهرخ استخری نیز به خاطره ها پیوسته و انگاری شدیدا سرش گرم خونواده و دختراش و زندگی و پول در آوردنه. شاهرخ استخری ابتدا با بازی در سریال "دلنوازان" تونست خودش رو به مخاطب نشون بده و حسابیم دل ببره بعد با سریال "فاصله ها" که دیگه شد کراش خانوم های جوان و تینیجر در اون سال!

اما از گذشته شاهرخ استخری که رد بشیم و برسیم به حال حاضرش باید بگیم که آقای بازیگر چند سالیه که با خانوم سپیده بزمی پور ازدواج کردن و در حال حاضر دو دختر جیگولی به نام های پناه و نبات دارند. این روزا که همه خانوما شدن یه پا بلاگر و جلو دوربین اینستاگرام هرچی دوست دارن میگن و نشون میدن و میشن یه پا دست به جیب که معروفم شدن. حالا شما فکر کن آقاتون مشهور هم بوده باشه و خودتم استعدادی در این زمینه داشته باشی در نتیجه میشی سپیده خانوم بزمی پور که در حال حاضر بلاگری تمام عیار هستند و برای هر پستشون کتابی متن مینویسن!

سپیده خانوم از این طریق خیلی زیاد درآمد دارند و فخرفروشیای ناتموم این خانواده شده کلافه کننده برای برخی و ذوق زدگی برای برخی دیگر! اما این زوج گهکاهی در بین مواردی که منتشر میکنند ابراز علاقه ای به هم نیز دارند که البته بیشتر هم از سوی خانوم شکل میگیره! در ادامه جدید ترین نمونه آن را مشاهده می کنید.

estakhrifamily_2919041917701084329_7467241465

استخر پارتیِ زن شاهرخ استخری برای دختراش؛ تولد به سبکی متفاوت!

سپیده بزمی پور بیشتر محتوا سازی پیجش حول و هوش پناه و نبات میچرخه و فیلم و عکس های بسیااار زیادی از اونها منتشر میکنه، حتی اگه نیاز به فیلتراسیون باشه!

مثلا سپیده و شاهرخ هر سال کلی جشن لاکچری برای دختراشون می گیرن و امسال هم تولد دختراش رو به یک شکل بامزه جشن گرفت. خانوم برای دختراش استخر پارتی (pool party) گرفت و به تن اونا لباس پری دریایی پوشند!

Untitled

Untitled

فاز پرونیِ شاهرخ استخری در مورد زنش که آبروشو قشنننگ برد!

شاهرخ خان استخری اوایل کارش به همسر گرامی اجازه دیده شدن در فضای مجازی رو نمیداد که خدایی نکرده کسی ایشون رو نبینه و عکسشون منتشر نشه اما حالا عکساییه که از زن و بچه شاهرخ خان تو فضای مجازی دیده میشه و همممه جورش ریخته. شاهرخ استخری به گفته خودش قبلنا حوصله آدمارو نداشته اما حالا با وجود پناه و نبات شخصیتی بسیار متفاوت پیدا کرده و شیطون و باحال تر شده.

البته سپیده خانوم بزمی پور انگاری داشتن حیف میشدن که پشت پرده بودن چرا که ایشون هم در زمینه بلاگری خیلی خیلی دو دل برو و فعال و با استعداد هستند و هم در مدلینگ و ژست گرفتن! اما در ادامه تصویری جدید و جذاب و البته خانوادگی از شاهرخ و سپیده و خواهرش و ... مشاهده می کنید که تیپاشونم ساحلیه و توجه کاربران رو به خودش جلب کرد.

Untitled (1)

وقتی زنِ شاهره استخری اونور آب کتلت میشه!

اما همونطور که گفتیم سپیده بزمی پور زده تو کار بلاگری و خوب پولیم در میاره. خانوم خانوما البته که از هوش و ذکاوت بالایی برخوردار هستند و حتی اسم پیج اینستاگرام خود را هم با استفاده از اسم همسرشون باز کردن و فعالیت دارند تا اون کسیم که نمیدونه این صفحه برا کیه با دیدن اسمش قطعا بفهمه که این خودش تو جذب فالوور کلی تاثیر گذاره!

سپیده بزمی پور در حال حاضر امارات حضور دارد که نشون میده برای مسافرت لاکچری تشریف بردن. اما همسر آقای بازیگر به گفته خود یه ریزه کتلت شدن که اون رو هم از دست ندادن و باهاش محتوا سازی کردند.

Untitled

بیوگرافی شاهرخ استخری

شاهرخ استخری بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان 14 مهر ماه 1359 در تهران متولد شد. این هنرمند کشورمان دو خواهر دارد که یکی در خارج از کشور زندگی میکند و خواهر دیگرش نیلوفر ساکن ایران است و پدرش کارمند پتروشیمی بوده و از طرفداران تحصیلات دانشگاهی است و همین امر سبب شد تا شاهرخ استخری با وجود علاقه به بازیگری در رشته مهندسی صنایع تحصیل کند.

بیوگرافی سپیده بزمی پور

سپیده بزمی پور 3 دی ماه سال 1367 در تهران به دنیا آمده است. در سن چهارده سالگی همراه با مادر و پدرش امیر بزمی پور به کشور بلژیک مهاجرت کردند. وی به 3 زبان زنده دنیا مسلط است.

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • ناشناس ارسالی در

    به شما مربوط نیست از چی عکس میگیره 😐 و اینکه رایانامه منظورتان ایمیل هست 😂

  • فاطمه ارسالی در

    آخه مردم گرفتاری مالی دارن چه دلیلی داره که زندگی لاغری بازیگرها و فوتبالیستها را به رخ مردم میکشید

  • ناشناس ارسالی در

    چرا اینقدر این ندیدبدیدها از خود بیخود میشند چون ظرفیتشو ندارن.

  • ...... ارسالی در

    خوب کاری کرد من تحسینش می کنم

  • پریسا ارسالی در

    چی بگم والا :/

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها