|

"نرگس محمدی" با این آرایشگر اروپاییش بایدم تو ستایش هِی پوست بندازه؛ مژه بال بالیشو!

narges mohammadi shayaews

نرگس محمدی از بازیگرای اسم و رسم دار سینما و تلویزیون است که هوادار و فالوور بسیاری دارد و اینبار هم از آرایشگر جذابش رونمایی کرد.

لینک کوتاه کپی شد
4

شایانیوز- نرگس محمدی از بازیگرای جذاب و دوست داشتنی در عرصه سینما و تلویزیون می باشد که البته این روزا فعلا درگیر تئاتر و تئاتر بازیه و انگاری بعد از بازی در فیلم "خائن کشی" در قاب جادویی سریالی نداشته و شاید اصلا مثل خیلی از بازیگرای دیگمون نرگس محمدی نیز به خاطره های تلویزیون پیوسته و میخواد کلا تو سینما باشه! مثلا یکیش آقای سینا مهراد و یا سحر قریشی که کلا یه بازی تو تلویزیون داشتن و پریدن رفتن به دنیای سینمایی ها! نرگس محمدی نیز بعد از ستایش کمرنگ شد که البته همون یه ستایش براش بس بود که به خوبی هم دیده بشه و هم حسااابی مشهور!

نرگس محمدی رو هنوزه که هنوزه خیلی از مخاطبین با نام ستایش میشناسن که خب نشون میده یه بازیگر چقدر تونسته به خوبی اون کاراکتر رو دربیاره و تو ذهن بیننده نفوذ کنه. اما نرگس خانوم محمدی سال گذشته که برادر زاده کوچولوش رو از دست داد و فوت کرد، خیلی زیاد تو اندوه و ناراحتی بود و در صفحه اینستاگرامش هم فعالیتی نداشت اما خب بعد از گذشت زمان دوباره برگشت و هم در حوزه کاریش اکتیو شد و هم تو اینستاگرام. خانوم خانوما حالا تصاویر بسیاری میذاره و از اون دسته بانوانی شده که پیگیر زیاد پیدا کرده و کلی طرفدار داره. در ادامه استوری جدید نرگس محمدی رو مشاهده می کنید که کنار دوست جونیشون هستن و احتمال میره آرایشگر خانوم بازیگر باشه!

nargesmohammadi_narges_2918962307230044310_552025182

آبجی خانوم نرگس محمدی که بازیگره ولی ریز و مجلسی؛ کُپ همن!!!

نرگس فرزند بزرگ خانواده است و یک خواهر و برادر به نام های سارا و محسن دارد. سارا محمدی همانند خواهرش در عرصه بازیگری حضور داره اما بسیار کمرنگ. وی در ابتدای تجربه کاری اش در سریال "معمای شاه" بازی داشت و بعد ها هم در سریال "گاندو" دیده شد.

سـارا محمدی گفته است من همیشه به طرح های سنتی که در لباس های امروزی به کار گرفته می شوند علاقه دارم و معتقدم اگر ایرانی هستم باید ظاهر هم نشان دهنده ایرانی بودنم باشد. طرح کاشی کاری ایرانی و سوزن دوزی های سنتی از جمله علایق شخصی من می باشد.

سارا محمدی علاوه بر این، روانشناس و نقاش نیز می باشد و علاقه وافری به بلاگری و انتشار تصاویر خود هم دارد. سارا محمدی در صفحه اینستاگرامش که پرایوت هم هست نزدیک به 50 هزار دنبال کننده دارد که خب چنن صفحه ای قفل کردنش واقعا خنده داره و مشخصه برای جذب فالووره!

Untitled (2)

Untitled (3)

نرگس و سارا اعتماد به سقفشونم کُپپپ همه!

از خوبیای این دو خواهر اینه که علاقه خاصی به فیلتر های اینستایی ندارن و در عوض اعتماد به نفس بالایی نسبت به چهرشون دارن. به غیر از این، نرگس و سارا هر دو دارای چهره هایی نچرال هستند و مثل خیلی از همکاران خود پونصدتا عم زیبایی انجام ندادن جهت زیبا شدن! شاید بگین این که یه چیز معموله اما خیر! حالا که در میان چهره های مشهور اینهمه رفتن زیر تیغ جراحی، با وجود داشتن پول نری سمت این موارد خودش پوئنی مثبته! 

Untitled

علی اوجی از نرگس محمدی مارکوپلو ساخت بدجووور!

نرگس محمدی این بازیگر جوان چند سالی میشه که با علی اوجی هنرمند کاربلد و مشهور کشور ازدواج کرده و هر دوی آنها بعد از این وصال بیش از پیش دیده شدند. 

نرگس و علی هردو هواداران زیادی دارند اما مثلا مثل خانم بهاره رهنما اهل تبلیغات و حاشیه سازی نیستند به همین خاطر هر چند وقت یکبار تصاویری از خود در صفحات اینستاگرامی منتشر می کنند.

Untitled (4)

تغییرات برگ ریزون نرگس محمدی بعد از شهرت و البته ازدواج با اوجی جان!

خب میدونید که خانومای بازیگر تو این چند ساله چقدررر راحت شدن و هر مدلی که بخوان میان تو مراسمات و خیابون و اینستاگرام جولون میدن و کسی هم کاری به کارشون نداره. اما در این بین برخی از خانومای بازیگر همچون نرگس محمدی هم بود که با استایل هایی بهتر دیده میشد اما ظاهرا این فضا اونقدری جشم و هم چشمی شده و همه روال دارن پیش میرن که گویی قوانین فقط برای مردمه و چهره های مشهور مملکتو دست گرفتن!!

نرگس محمدی اما حالا همرنگ جماعت شده و با تیپ هایی نه چندان جالب دیده میشه. خانوم بازیگر بعد از ازدواج با علی اوجی نیز اسم و رسم شاخ تری پیدا کرد و از اونجایی که دم به دقیقه خارج از کشور هم به سر میبرن، خب تصاویر جورواجور اونور آبیشونم درمیاد!

Untitled

Untitled

بیوگرافی نرگس محمدی

نرگس محمدی متولد سال 1364 و فروردین ماهی می باشد. او زاده شهر تهران است و در رشته پرستاری تحصیل کرده، خانم محمدی از اوایل دهه 80 وارد دنیای بازیگری شد و سپس با بازی در سریال ستایش به شهرت بالایی دست پیدا کرد. خانم محمدی اصالتا اهل سراب (تبریز) می باشد. در خانواده ای 5 نفره متولد شده، فرزند بزرگ خانواده است و یک خواهر و یک برادر دارد. 

Untitled

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • مریم ارسالی در

    هی دنیا نرگس محمدی هم کچل شد

  • مریم ارسالی در

    من از بچگی عاشق نرگس محمدی بودم ایشالله هرجا که هست موفق باشه

  • منصور ارسالی در

    علی اوجی چقدر شبیه خارجی ها هست

  • عمو جانی ارسالی در

    سلام .والا من علی اوجی رو بخاطر نرگس محمدی میشناسیم. مثلا میگن این یارو شوهر ستایشه❤👌😁

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها