|

استایل پلنگ صورتی "مینا وحید" تو قایق خارجکی؛ خانوم بدجوری فاز و نول قاطی کرده!

mina vahid shayanews

مینا وحید بازیگر سریال برف بی صدا میبارد که اخیرا خیلی حاشیه ساز شد یه عکس با استایل عجیب از خودش منتشر کرد.

لینک کوتاه کپی شد

شایانیوز- مینا وحید بازیگر محبوب و خوش چهره سینما و تلویزیونه که این روزا داره با انتشار عکسای جینگولا از خودش ثابت میکنه که چیزی از بقیه بازیگرا کم نداره. مینا وحید آخرین بار تو سریال "برف بی صدا میبارد" ایفای نقش کرده بود و با نقش آفرینی بی نظیرش توانایی های خودش رو در بازیگری به رخ کشید. مینا وحید پس از اینکه به شهرت رسید کلا زمین تا آسمون تغییر کرد و خصوصا بعد از بازی تو سریال "جزیره" در کنار امیر مقاره کلا شد یکی که نمیشه هیچ جوره شناختش!

مینا وحید به تازگی یه استوری منتشر کرد که او رو مشغول خوش گذرونی اونم با کلی چیتان پیتان و استایل پلنگ صورتی نشون میده. این بازیگر که کلا فازش معلوم نیس و هیچ کس نمیدونه که چرا خانوم همیشه یه جورایی فاز و نولش قاطی کرده این بار با این عکس یه حاشیه عجیب غریب واسه خودش ساخت. مینا خانوم با وجود اینکه چندان علاقه ای به میکاپ و اینا نداره ولی با یه تیپایی میگرده که عدم تمایل به میکاپای اونجوریش رو جبران میکنه. حالا هم داره با یه خنده ای که از سر خوشی زیاده، معلوم نی کجا رفته و در کدوم گوشه دنیا داره با کی به سفر میپردازه!

qw

وقتی مینا وحید واسه آینده اش یکم خطریه!

بعضی از بازیگرا هستن که به محض اینکه یکم دیده میشن یهویی میزنن تو فاز منفی و کلا یه طوری ظاهر خودشون رو میسازن که هیچ جوره نمیشه توضیحشون داد. مینا وحید هم در همین دسته از بازیگرا قرار میگیره و با کلی چیتان پیتان به تازگی یه لایوی گرفت تو اینستا که رسما واسه آینده اش خطرساز شد.

خانوم بازیگر تو این لایو رسما اعلام میکنه که اهل سیگار و دوده و از بیان این چیزا هم اینطور که معلومه هیچ ابایی نداره. مینا وحید که کلا زده تو فاز غربی طور و داره همه جوره تلاش میکنه تا فازش رو از بقیه آدما جدا کنه و بگه من خیلی شاخم و شماها نیستین، از دید کاربرا داره فقط و فقط آینده اش رو خراب میکنه!

مینا وحید بی آرایش و میکاپ میتازونه واسه خودش!

 مینا خانوم که اوایل بازیگریش همش در حال میکاپ بود و با آرایش های خیلی چشمگیر سعی داشت زیباییش رو به رخ بکشه و اینطوری طرفدارای بیشتری واسه خودش جذب کنه و البته تا حد بسیار زیادی هم موفق بود، یهو کلی از کاربرا اومدن تو پیجشُ بهش دایرکت دادن که خانوم چه خبره اینقدر میکاپ میکنی و یکم ساده باش!

خانوم هم از اون روز کلا دور میکاپ رو خط کشید. ولی اگه فک میکنین که این بدان معناست که تو فیلم و سریالاش هم آرایش نمیکنه، در اشتباهین. همونطوری که خانوم خانوما تو سریلا "افرا" بدجوری داشت تو میک می غلتید، همچنان تو آثاری که بازی میکنه، یه جوری به خودش میرسه و چیتان پیتان میکنه که عروس هاشم اینطوری نیستن!

t

hh

مینا وحید؛ بازیگری که به فکر پیشرفته و بس!

مینا وحید همچون اغلب بازیگران با تئاتر وارد این حرفه شد، ولی او از ابتدا مدرک کارشناسی ارشد تئاتر داشت که نشان میدهد در حوزه تئاتر و سینما تنها به تجربه اکتفا نکرد و دلیل درخشش و البته پرکار بودن مینا خانوم تو این حوزه تحصیلات او نیز هست. او در مصاحبه ای اعلام کرد که هنوز هم دوست داره چیزای بیشتری راجع به بازیگری یاد بگیرد و عاشق رفتن به کلاس های زبان بدن و فن بیان است.

r

پیشنهادات ویژه

پیشنهادات ویژه

دانش آراستگی

  • م د ارسالی در

    همیشه دوست داشتنی.هنرمد مورد علاقه ام هستی..خوشکل و ماه از همه نظر دوست دارم شما از نزدیک ببینم عزیز. واقعا

دیدگاه تان را بنویسید

 

از نگاه ورزش

خانه داری

تفریح و سرگرمی

عصر تکنولوژی

نیازمندی‌ها